Vriendelijke chauffeur komt afspraken na , afgesproken tijd aanwezig

Topper

Prima taxi rit!

Goeie rit, mooi op tijd... Een aanrader, niks aan toe te voegen!

Super service

Goede taxiDienst

Nette centralist aan de telefoon gekregen. De taxi was op tijd en wij zijn door een vriendelijke chauffeur netjes op de bestemming gebracht.

Top service

Uitstekende service, kan de taxi service alleen maar aanraden!

Very good experience

It was a great experience. The taxi came On time and even helped me find the exact place where I intended to go.

• Would you recommend us? Yes

Snel beschikbaar, altijd op tijd rijd

Is altijd snel beschikbaar en op tijd!

Vriendelijk en op tijd

Zeer vriendelijk Corona proef

In 1 woord geweldig. Zeker een aanrader.

Het was heerlijk om in zo'n mooie Tesla te rijden en de chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader en we zullen zelf ook weer snel gebruikmaken van jullie service.

Positief

Perfect!

Top bedrijf!

Uitstekend service en heel vriendelijk! Top bedrijf en snel tot volgende keer!

Een nette beleefde chauffeur !

Altijd op tijd van A naar B

Professioneel, aardig, op tijd en comfortabel.

Erg goed ontvangen en een mooi gesprek gehad. Van A naar B gaan met rust, dan is hij zeker aan te raden.

geweldig fijne taxi service!

Al jaren bel ik de Alphense Taxi Centrale als ik een taxi nodig heb. Super correcte, vriendelijke mensen die me netjes op tijd overal brengen, in een luxueuze auto. Voor lange maar ook voor korte ritjes kan ik van ze op aan. Ook de corona maatregelen zijn uitstekend: een mooi scherm waardoorheen de pinbetaling mogelijk is, mondkapje, en als altijd heel vriendelijk!

Super snel en comfortabel

Super snel en comfortabel zeer klantgericht en vriendelijk. Aanrader!

Top bedrijf , altijd goede service en klantgericht.

Keurig op tijd naar Schiphol gebracht. Heel blij met dit taxibedrijf. Nogmaals top service.

prettig

De taxi stond netjes op tijd voor de deur. De taxichauffeur was netjes en beleefd. Wat mij opviel was dat de auto zeer netjes en schoon was, dit gaf mij een prettig gevoel. Ik zou ATC iedereen aanbevelen.

Uitstekende service en altijd in voor een goed gesprek!

Ik word regelmatig stipt opgehaald met één van de Tesla's en veilig afgeleverd op Schiphol. Het halen is ook altijd prettig geregeld.

Snelle service en vriendelijk personeel!

Alles wat je van een goede taxiservice mag verwachten!

Fijn in omgang, professioneel en op tijd

Zeer klantgericht.

Zeer klantvriendelijke en erg vriendelijk altijd in voor een praatje maar mocht je daar geen zin in hebben is dit ook prima.De auto's waar ze meerijden zijn van top klasse.Ja echt een aanrader.

Goede ervaringen

Wij gebruiken de diensten van Atc al geruime tijd altijd vriendelijke chauffeurs

Super mooie auto

voor ons huwelijk wilde wij met de taxi naar het hotel gebracht worden. Toen de centralist hoorde dat we gingen trouwen stelde hij zelf voor om een luxe wagen in te zetten zonder meer kosten. Een geweldige afsluiter van onze trouwdag.

Super geregeld

Onze ervaring was uitstekend! Taxi was ruim op tijd (heenweg) en terug kwam die ons zelfs op verzoek van ons iets eerder ophalen. Verder een vriendelijker chauffeur.

Over Alphense Taxi Centrale

Bel nu 0172 - 53 23 44 om uw taxi te boeken. 1 centraal nummer voor al uw taxi vervoer in de hele randstad. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Pin/cc betalingen? Geen probleem. Zakelijk vervoer op rekening. Met ons reist u zorgeloos naar alle luchthavens in de Benelux. Naar Schiphol al vanaf 47,50 en naar Rotterdam Airport vanaf 67,50. Voor groepsvervoer beschikken wij over ruime Taxibusjes en Touringcars. Informeer bij onze telefoniste en ontvang een vrijblijvende offerte. Reserveer 48+ uur vooraf en ontvang een vast kortingstarief.