Super taxi bedrijf, zeer flexibele service!

Fijne ervaring, op tijd. Zeer professioneel en vriendelijke chauffeurs! Aan te raden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goed service, netjes op tijd en vriendelijke chauffeur

Erg tevreden over de service geen negatieve punten helemaap top

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel gastvrij en vriendelijk!

Al vanaf het moment dat ik de taxi centrale belde, was degene aan de telefoon heel vriendelijk en vroeg naar mijn wensen. Toen de taxi aankwam, werd zelfs mijn deur open gedaan! Tot het moment van uitstappen, voelde ik me op m'n gemak en kletsten we af en toe.

Zeer hulpzaam

Afspraak is afspraak taxi was op afgesproken tijd bij mij, ben erg goed geholpen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en er werd meegedacht in onze situatie.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Netjes op tijd naar en van het ziekenhuis naar huis gebracht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een fijne, lange taxirit waar ik me veilig voelde.

Op 10 september moest ik van Amsterdam naar Rotterdam. Normaliter een rit van +/- 40 minuten, maar met de file duurde het langer. Gelukkig was de taxichauffeur heel spraakzaam en hebben we elk minuut gepraat over van alles en nog wat. Onwijs gezellig dus! Daarnaast heeft hij mij geholpen met alle zware bagage wat ik bij me had. Hij was stipt op tijd, stapte uit om mij een hand te geven en zich voor te stellen. Dat zorgde ervoor bij mij dat ik wist bij wie ik in de auto stapte, en ik voelde me onwijs veilig! Ik zal ATC zeker vaker inschakelen.

Zeer snel ter plaatse

Zeer snel ter plaatse

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en een vriendelijke chauffeur.

Stipt op tijd zoals afgesproken. De taxi was opmerkelijk schoon.