Een voorbeeld voor menig chauffeur

Vorige week moest ik naar de dokter voor een controle. Deze kon ik niet meer verzetten. Ik had natuurlijk angst in deze rare tijden. Ik kan mij niet herinneren dat ik door zo een galante chauffeur ben vervoerd. Ik bel volgende keer weer Tonny.

Zeer behulpzaam

Snelle service, gastvriendelijk, schone auto, fijn dat hij op tijd was.

Niets op aan te merken, gewoon prima

Op tijd. Geweldige auto . fijne chauffeur. Goede prijs. Mooi schoon

Fijne taxi service

Op tijd opgehaald in een nette auto. Aardige chauffeur. Betaling met pin in de auto.

Luxe, hygiënisch & betrouwbaar

Alle hygiënische zorg wat nodig is op het moment, daar voldoet ATC zeer goed aan. Vervoer verliep luxe en vriendelijk. Boven verwachting een relaxte reis genoten. Zeker aan te raden!

Goede gezellige service!

Dhr is beleefd, snel ter plekken. Taxi is schoon en fris! ( Ook deze corona tijd heel belangrijk)

Fantastich!

Prijs kwaliteit verhouding is top! Mooi optijd en zeer klantvriendelijk! Snel weer boeken!

Vriendelijke chauffeur komt afspraken na , afgesproken tijd aanwezig

Topper

Prima taxi rit!

Goeie rit, mooi op tijd... Een aanrader, niks aan toe te voegen!

Super service

Goede taxiDienst

Nette centralist aan de telefoon gekregen. De taxi was op tijd en wij zijn door een vriendelijke chauffeur netjes op de bestemming gebracht.

Top service

Uitstekende service, kan de taxi service alleen maar aanraden!

Very good experience

It was a great experience. The taxi came On time and even helped me find the exact place where I intended to go.

• Would you recommend us? Yes

Snel beschikbaar, altijd op tijd rijd

Is altijd snel beschikbaar en op tijd!

Vriendelijk en op tijd

Zeer vriendelijk Corona proef

In 1 woord geweldig. Zeker een aanrader.

Het was heerlijk om in zo'n mooie Tesla te rijden en de chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader en we zullen zelf ook weer snel gebruikmaken van jullie service.

Positief

Perfect!

Top bedrijf!

Uitstekend service en heel vriendelijk! Top bedrijf en snel tot volgende keer!

Een nette beleefde chauffeur !

Altijd op tijd van A naar B

Professioneel, aardig, op tijd en comfortabel.

Erg goed ontvangen en een mooi gesprek gehad. Van A naar B gaan met rust, dan is hij zeker aan te raden.

geweldig fijne taxi service!

Al jaren bel ik de Alphense Taxi Centrale als ik een taxi nodig heb. Super correcte, vriendelijke mensen die me netjes op tijd overal brengen, in een luxueuze auto. Voor lange maar ook voor korte ritjes kan ik van ze op aan. Ook de corona maatregelen zijn uitstekend: een mooi scherm waardoorheen de pinbetaling mogelijk is, mondkapje, en als altijd heel vriendelijk!

Super snel en comfortabel

Super snel en comfortabel zeer klantgericht en vriendelijk. Aanrader!

Top bedrijf , altijd goede service en klantgericht.

Keurig op tijd naar Schiphol gebracht. Heel blij met dit taxibedrijf. Nogmaals top service.

prettig

De taxi stond netjes op tijd voor de deur. De taxichauffeur was netjes en beleefd. Wat mij opviel was dat de auto zeer netjes en schoon was, dit gaf mij een prettig gevoel. Ik zou ATC iedereen aanbevelen.

Over Alphense Taxi Centrale

Bel nu 0172 - 53 23 44 om uw taxi te boeken. 1 centraal nummer voor al uw taxi vervoer in de hele randstad. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Pin/cc betalingen? Geen probleem. Zakelijk vervoer op rekening. Met ons reist u zorgeloos naar alle luchthavens in de Benelux. Naar Schiphol al vanaf 47,50 en naar Rotterdam Airport vanaf 67,50. Voor groepsvervoer beschikken wij over ruime Taxibusjes en Touringcars. Informeer bij onze telefoniste en ontvang een vrijblijvende offerte. Reserveer 48+ uur vooraf en ontvang een vast kortingstarief.