Perfect en duidelijk!

Een absolute aanrader! Bij meerdere wezen vragen voor het maken van mijn ondernemingsplan, en uiteindelijk dit fantastische team gekozen! Prijs/kwaliteit ligt gewoon ver boven de rest. Het contact is lekker helder en vlot en denken goed met je mee. Tevens werd ik na het voorleggen van mijn plan bij de investeerders binnen 1 dag al uitgenodigd voor een gesprek. Dat zegt genoeg!!

Fantastisch!

Ik ben ontzettend goed geholpen en ze hebben een fantastisch ondernemings plan gemaakt voor mij!! Ik ben ontzettend dankbaar voor het perfecte verslag en zou startboard iedereen aanbevelen!! Perfecte communicatie, super snel en super fijn hoe ze meedenken met je! En het eind resultaat is echt geweldig!! Startboard jullie zijn goud waard!!!!

Super goed geholpen door het team startboard Ze hebben een goed ondernemingsplan en financieel plan gemaakt voor mijn autobedrjuf dankzij het team kan ik van start en financieel aanvraag is goed gekeurd het contact liep ook goed en vlot dus alles met alles dik dik te vreden

Wat goed om te horen! Heel veel succes met het opstarten van je autobedrijf, Herman!

Zeer professioneel ondernemingsplan

Zeer goede ervaring gehad bij het laten opstellen van een businessplan voor mijn autogarage door StartBoard.

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. Het beste! Wij gaan duimen voor positief nieuws van de kredietbeoordelaar!

Goed! Uitstekend plan

Perfect businessplan, niks over te klagen

Perfecte service en kwaliteit

Ik ben zeer te spreken over de service en het uiteindelijke resultaat van ons plan. Wij hebben de samenwerking met Startboard als professioneel en persoonlijk ervaren. Remco denkt goed met je mee, doet adviezen en levert uiteindelijk een perfect op maat gemaakt plan af. Daarnaast kon dit ook nog eens zeer snel gerealiseerd worden. Al met al erg te spreken over de service en diensten van Startboard, wij raden het zeker aan!

Zeer compleet rapport en prima begeleiding!

De samenwerking hebben wij als zeer positief ervaren. De innovativiteit en zelfstandigheid van Startboard heeft ons perfect geholpen aan een professioneel rapport. De lay-out en berekeningen zijn met uiterste zorg samengesteld. Alleen maar zeer positive feedback ontvangen van de financiers!

Startboard heeft ons ondernemingsplan van top tot teen verzorgd. Vooraf hebben wij gezamenlijk besproken wat onze wensen waren zodat dit in het plan kon worden verwerkt. Wij zijn erg enthousiast over het eindresultaat en de communicatie. Wij raden Startboard aan iedereen aan!

Super, ver boven verwachting

Ik heb het concept ontvangen, en moest hier zelfs even van slikken! Zo proffesioneel, en uitgebreid, echt top. Nu wachten op het eind resultaat, dit duurde even, omdat ik mijn feedback wat later terug heb gestuurd, vanwege het feit, dat ik zelf tegen wat dingetjes aanliep. Maar zit er totaal niet over in dat het helemaal top gaat worden! Deze mensen zijn echte professionals, als het gaat om het maken van een ondernemingsplan met financieelplan. Zeker weten een echte aanrader! Bedankt mensen, ben hier ontzettend blij mee. Een dikke welverdiende 10!

Ik ben ontzettend blij met mijn website! Er is goed geluisterd naar mijn wensen en het is nog mooier geworden dan ik had durven dromen.

Ha Willeke, Super leuk om te horen dat je helemaal tevreden bent met de website! Succes met de volgende stappen. Hartelijke groet, Team StartBoard

Er word goed geluisterd en uiteindelijk een heel goed eindproduct.

Perfecte service.

Alle tot in details verzorgd. Top bedrijf. Bedankt Remco.

Een woord perfectie!

Bedankt StartBoard (Remco), Dank jullie wel voor de medewerking aan het financieelplan van De NachtLimo. Dankzij jullie is het ondernemersplan door de aanvraag gekomen en ben ik als jong ondernemer aan de slag gekomen met weinig begin kapitaal! Ook voor eventuele uitbreiding waren jullie goed bereikbaar dit is een aanrader!

Easy Going

Great work with providing my company with an amazing Business Plan! Definitely recommend it!

Betrouwbaar

Goede samenwerking, open en vertrouwelijk. Het was een prettig ervaren. Startboard is heel erg professioneel en vriendelijk. De ondernemingsplan heeft een hoge kwaliteit en duidelijkheid. We zijn zeer tevreden en zeker aanraden in onze omgeving.

Dag Waldelgla, hartelijk dank voor de mooie woorden & heel veel succes met jouw kinderkleding -webshop!

Wij zijn zeer tevreden over StartBoard.

Wij zijn door StartBoard zeer goed geholpen. De kwaliteit van het ondernemingsplan is hoog. Remco van Startboard heeft ons professioneel en vriendelijk geholpen. Wij zijn zeer tevreden over StartBoard.

Dag Mike, fijn dat we je zo goed hebben mogen helpen! Wij zijn trots dat wij jouw ambitieuze plan hebben mogen ondersteunen. Tot snel!

Goede Communicatie en snel geregeld!!

Ik had met spoed een ondernemingsplan nodig. Remco was klaar voor we het wisten. Nogmaals dank voor het snelle handelen!!

Ha Danny, bedankt voor het vertrouwen en het achterlaten van deze positieve review. Succes met je volgende uitdaging! Wij gaan voor je duimen dat je pandeigenaar de plannen goedkeurt.

Perfecte samenwerking - we zijn gezamelijk tot een mooi plan gekomen

Mijn ervaring met het afnemen van een ondernemingsplan bij StartBoard was zeker goed! Remco vroeg veel input en hij heeft dat toen goed op papier gezet. Daarna kreeg ik de mogelijkheid om hem te verbeteren en dat zorgde ervoor dat het nog beter werd!

Bedankt Pieter, onze ervaring met jouw traject was ook zeer positief!

Super service en fijne communicatie

Super tevreden met het plan van Startboard en het voorafgaande traject. Snelle en fijne communicatie zowel telefonisch als via de mail. Bij vragen en of opmerkingen was er altijd ruimte voor overleg.

Ha Wendy, Bedankt voor de mooie woorden! Heel veel succes met het opzetten van jullie eetcafé. Hartelijke groet!

Ik ben heel tevreden. Ik vind het top service en kwaliteit.

Dag Osman, bedankt voor het achterlaten van een review en het vertrouwen in onze expertise. Veel succes met het benaderen van investeerders!

Vriendelijk, meedenkend en ook nog snel

Het team van Startboard is echt heel goed! Remco denkt graag mee en komt ook met ideeën als je er zelf even niet uitkomt. Tevens zijn ze snel als het moet en leveren daarbij zeer goede kwaliteit. Ik heb nu bijna alles wel afgenomen wat ze aanbieden en kan ze dan ook zeker iedereen adviseren die netzoals ons een bedrijf goed wil starten.

Ha Ehsan, bedankt voor de mooie complimenten. Jij bent echt een klant naar ons hart niet alleen omdat je alles bij ons hebt afgenomen, maar vanwege de fijne manier van communiceren met ons! Onze samenwerking staat nog steeds sterk en zal dat zeker blijven!

Gewoon goed!

Remco heeft mij geholpen met een ondernemingsplan. Het contact en plan waren goed!

Bedankt Bernard! Het contact vonden wij ook erg fijn!

Professioneel, deskundig icm een persoonlijke touch!!

Wij zijn erg te spreken over onze ervaring met Remco (Startboard). Vanaf het eerste gesprek tot de afronding (zelfs de afterservice) vonden wij bovenverwachting goed. Vooral de dekundigheid i.c.m. de persoonlijke aanpak vonden wij uniek.

Ha Stéphane, bedankt voor de mooie complimenten. Het traject was door jullie open houding en fijne communicatie voor mij ook een feest! Heel veel succes met jullie Crowdfundingsproject!

Super goed bedrijfsplan met deskundigheid gemaakt.

Goed contact gehad met Remco Ketelaar. Hij heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft aan de hand daarvan een bedrijfsplan gemaakt. De bank was er ook zeer over te spreken. En andere zakelijke mensen ook. Een successtory dus.

Hartelijk bedankt Amber. Goed om te horen dat iedereen tevereden was. Heel veel succes met de start van je bloemenwinkel!

Geweldig persoonlijk contact heeft geleid tot mijn ondernemingsdroom

Na proactief contact van Remco Ketelaar ben ik uitstekend geholpen met een professioneel ondernemingsplan. Voor mailguru.nl zocht ik een investering om het platform verder te ontwikkelen. Die heb ik gevonden met behulp van een plan, dat is toch wat investeerders willen. Uiteindelijk heeft Remco mijn voorzien van de juiste kennis die ik nog niet had. Dat praat gewoon veel makkelijker met een potentiële investeerder. Ik kan StartBoard dan ook zeker aanraden. (Vergeet niet te vragen naar Remco ;-)).

Bedankt voor de fijne samenwerking Herman! Wij hebben enorm genoten van de fijne communicatie.