Een woord perfectie!

Bedankt StartBoard (Remco), Dank jullie wel voor de medewerking aan het financieelplan van De NachtLimo. Dankzij jullie is het ondernemersplan door de aanvraag gekomen en ben ik als jong ondernemer aan de slag gekomen met weinig begin kapitaal! Ook voor eventuele uitbreiding waren jullie goed bereikbaar dit is een aanrader!

Easy Going

Great work with providing my company with an amazing Business Plan! Definitely recommend it!

Betrouwbaar

Goede samenwerking, open en vertrouwelijk. Het was een prettig ervaren. Startboard is heel erg professioneel en vriendelijk. De ondernemingsplan heeft een hoge kwaliteit en duidelijkheid. We zijn zeer tevreden en zeker aanraden in onze omgeving.

Dag Waldelgla, hartelijk dank voor de mooie woorden & heel veel succes met jouw kinderkleding -webshop!

Wij zijn zeer tevreden over StartBoard.

Wij zijn door StartBoard zeer goed geholpen. De kwaliteit van het ondernemingsplan is hoog. Remco van Startboard heeft ons professioneel en vriendelijk geholpen. Wij zijn zeer tevreden over StartBoard.

Dag Mike, fijn dat we je zo goed hebben mogen helpen! Wij zijn trots dat wij jouw ambitieuze plan hebben mogen ondersteunen. Tot snel!

Goede Communicatie en snel geregeld!!

Ik had met spoed een ondernemingsplan nodig. Remco was klaar voor we het wisten. Nogmaals dank voor het snelle handelen!!

Ha Danny, bedankt voor het vertrouwen en het achterlaten van deze positieve review. Succes met je volgende uitdaging! Wij gaan voor je duimen dat je pandeigenaar de plannen goedkeurt.

Perfecte samenwerking - we zijn gezamelijk tot een mooi plan gekomen

Mijn ervaring met het afnemen van een ondernemingsplan bij StartBoard was zeker goed! Remco vroeg veel input en hij heeft dat toen goed op papier gezet. Daarna kreeg ik de mogelijkheid om hem te verbeteren en dat zorgde ervoor dat het nog beter werd!

Bedankt Pieter, onze ervaring met jouw traject was ook zeer positief!

Super service en fijne communicatie

Super tevreden met het plan van Startboard en het voorafgaande traject. Snelle en fijne communicatie zowel telefonisch als via de mail. Bij vragen en of opmerkingen was er altijd ruimte voor overleg.

Ha Wendy, Bedankt voor de mooie woorden! Heel veel succes met het opzetten van jullie eetcafé. Hartelijke groet!

Ik ben heel tevreden. Ik vind het top service en kwaliteit.

Dag Osman, bedankt voor het achterlaten van een review en het vertrouwen in onze expertise. Veel succes met het benaderen van investeerders!

Vriendelijk, meedenkend en ook nog snel

Het team van Startboard is echt heel goed! Remco denkt graag mee en komt ook met ideeën als je er zelf even niet uitkomt. Tevens zijn ze snel als het moet en leveren daarbij zeer goede kwaliteit. Ik heb nu bijna alles wel afgenomen wat ze aanbieden en kan ze dan ook zeker iedereen adviseren die netzoals ons een bedrijf goed wil starten.

Ha Ehsan, bedankt voor de mooie complimenten. Jij bent echt een klant naar ons hart niet alleen omdat je alles bij ons hebt afgenomen, maar vanwege de fijne manier van communiceren met ons! Onze samenwerking staat nog steeds sterk en zal dat zeker blijven!

Gewoon goed!

Remco heeft mij geholpen met een ondernemingsplan. Het contact en plan waren goed!

Bedankt Bernard! Het contact vonden wij ook erg fijn!

Professioneel, deskundig icm een persoonlijke touch!!

Wij zijn erg te spreken over onze ervaring met Remco (Startboard). Vanaf het eerste gesprek tot de afronding (zelfs de afterservice) vonden wij bovenverwachting goed. Vooral de dekundigheid i.c.m. de persoonlijke aanpak vonden wij uniek.

Ha Stéphane, bedankt voor de mooie complimenten. Het traject was door jullie open houding en fijne communicatie voor mij ook een feest! Heel veel succes met jullie Crowdfundingsproject!

Super goed bedrijfsplan met deskundigheid gemaakt.

Goed contact gehad met Remco Ketelaar. Hij heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft aan de hand daarvan een bedrijfsplan gemaakt. De bank was er ook zeer over te spreken. En andere zakelijke mensen ook. Een successtory dus.

Hartelijk bedankt Amber. Goed om te horen dat iedereen tevereden was. Heel veel succes met de start van je bloemenwinkel!

Geweldig persoonlijk contact heeft geleid tot mijn ondernemingsdroom

Na proactief contact van Remco Ketelaar ben ik uitstekend geholpen met een professioneel ondernemingsplan. Voor mailguru.nl zocht ik een investering om het platform verder te ontwikkelen. Die heb ik gevonden met behulp van een plan, dat is toch wat investeerders willen. Uiteindelijk heeft Remco mijn voorzien van de juiste kennis die ik nog niet had. Dat praat gewoon veel makkelijker met een potentiële investeerder. Ik kan StartBoard dan ook zeker aanraden. (Vergeet niet te vragen naar Remco ;-)).

Bedankt voor de fijne samenwerking Herman! Wij hebben enorm genoten van de fijne communicatie.

Great service!

My experience with StartBoard has been perfect. Very helpful and attentive with creating a website for me, I'd definitely recommend it! Thanks for the great work.

Hi Dilyana, thank you for trusting our expertise. Good luck with making your dreams regarding your own business come true.

Goede communicatie en een verbluffend resultaat!

Verschillende diensten/producten bij Startboard afgenomen. Communicatie werkt erg prettig, korte lijnen. Resultaat was altijd bovenverwachting.

Dag Cornel, bedankt voor de fijne samenwerking en mooie complimenten. Succes met alles dat volgen gaat!

Uitstekende service en goed plan

StartBoard heeft mij geholpen met het uitwerken van een ondernemingsplan. Ik ben zeer te spreken over de lay-out en inhoud van het plan en dat voor een vrij lage prijs. Helemaal top!

Dag Marcel, bedankt voor de mooie complimenten op ons plan! Wij hopen van harte dat het je gaat lukken om jouw droom, een eigen horecaonderneming, waar te maken.

Goede service en een sterke professionaliteit!

Ik heb contact opgezocht met startboard voor het laten maken van een ondernemingsplan. Het eindresultaat was top en tussendoor was de service ook uitstekend!

Dag Justin, bedankt voor de mooie complimenten! Wij hopen dat het je gaat lukken om ook jouw ondernemersdroom waar te maken.