prettig

Vriendelijk ontvangen, leerstof aangepast aan behoefte.

Een interactieve training waar actuele kennis en werken aan jezelf voorop staat.

Persoonsgerichte training. Wordt heel veel theorie gedeeld en je wordt uitgedaagd actief aan je eigen competenties op gebied van gespreksvoering te werken en vooral te denken in creatieve oplossingen en mogelijkheden. En na de twee dagen weet je de do’s en don’ts van het vak verzuimmanagement en ben je klaar om individueel te coachen en advies te geven aan organisaties op gebied van verzuim en reintergratie. Mooi stuk maatwerk op een proffesioneler en persoonlijke wijze.

Aanrader!

Heel nuttig, veel geleerd, met een goede en aardige trainer.

Ik werk graag samen met t2w, om hun professionele aanpak.

Train2Work waar zowel de trainer als de cursisten zich prettig voelen. Een Corona proef omgeving, meekijk-schermen tijdens de training, waarmee communicatie tussen trainer en cursist is. Ook zijn er digitale trainingen, vanaf je werkplek of thuiswerkplek om je digitale vaardigheden te optimaliseren. Een trainingsomgeving waar je met plezier leert.

Topbedrijf: Afspraak is Afspraak

Als Instructeur ben ik al sinds de oprichting in 2002 verbonden aan Train2Work. In al die tijd heb ik met respect en eerlijkheid met Train2Work mogen samenwerken. Alle afspraken die we met elkaar zijn aangegaan, zijn altijd nagekomen, zonder uitzondering. Ook de lokalen om in te werken hebben een fijne uitstraling, goeie Wifi en de koffie ..... die is er prima. :)

Betrouwbare partner om mee samen te werken

De trainingen zijn goed georganiseerd en de dames op kantoor staan altijd klaar om je te ondersteunen. Afspraken worden nagekomen. Binnen de trainingen is er veel ruimte voor individuele vragen en voorbeelden. De trainers zijn enthousiast en heel bekwaam. Dit is het adres waar je moet zijn voor trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en digitale vaardigheden.

TOP

Leuke accommodatie en goede service heb het als zeer prettig ervaren groet christa

Zeer professioneel en toegankelijk

Bij train2work voel je je veilig in een zeer professionele trainingsomgeving. Het team achter train2work is zowel menselijk als bekwaam. Dat maakt de trainingen toegankelijk en van hoge kwaliteit, Top!

fantastische training op mooie lokatie

waren leerzame dagen met veel persoonlijke aandacht.

Geweldige en snelle service

Wij maken heel veel gebruik van de mooie locaties. Zodra we iets bestellen of vragen, ontvangen we heel snel antwoord. Prettige en snelle service, fijne samenwerking.

Fantastisch! veel kennis en handigheidjes in korte tijd

Dit had ik jaren geleden al moeten doen. Ik begrijp nu veel beter hoe het werkt en met zoveel handigheidjes kan ik mijn werk in veel minder tijd (en vooral minder gevloek:-) uitvoeren. Hebben mijn collega's ook weer meer tijd, nu ze mijn vragen niet hoeven te beantwoorden:-)

Goed geregeld, fijn personeel

Cursus was goed geregeld. Locatie was goed bereikbaar met de auto. Zeker een aanrader!

Snelle actie op gevraagde diensten

Veel geleerd over Excel in korte tijd.

In 1 ochtend veel geleerd over Excel bij Train2work. Heel mooi ingerichte ruimte waar de cursus gegeven wordt. In de pauze thee,koffie en fruit. Zeer enthousiaste trainer die de cursus gaf. Alle ruimte tot stellen van vragen. Goed afgesloten met een online-cursusboek om thuis te oefenen met de stof.

Goed bereikbare locatie met goede voorzieningen in de leslokalen.

Professionele docenten met een positieve uitstraling waarbij ik mijn cursus als prettig heb ervaren.

Goede samenwerking met train2work en goed lopende trainingen

Trainingen lopen heel goed! Deelnemers zijn heel enthousiast over de trainingen, wat betreft de samenwerking met Train2work is heel prettig en fijn!

Duidelijke en vlotte communicatie

Ik werk nog niet heel erg lang met train2work, maar de eerste indruk is fijn, duidelijk en vlot. Maar ook kwaliteit. Je merkt dat het team heel erg op elkaar is ingewerkt ook wanneer mensen op vakantie zijn.

Vakkundige mensen, alles prima geregeld!

De training was erg leerzaam, ik pas het meeste nog steeds dagelijks toe. Alles was verder netjes geregeld, tot aan de lunch aan toe! De ervaren trainer, de ongedwongen sfeer en de gastvrijheid maakten de trainingsdagen extra prettig.

Korte effectieve training

Bij Silvia voelde ik me direct op m’n gemak. Ze heeft erg veel kennis over de Office programma’s en hoe je deze handig kan combineren/inzetten. Hierdoor heb ik veel meer geleerd dan ik van tevoren dacht. Mijn Outlook is echt efficiënter ingericht. Zeer te spreken over train2work

Direct toepasbaar in mijn werk

Het was een korte efficiënte training over de mogelijkheden van Windows 10 en de nieuwe functionaliteiten van Office 2016. Er was ruimte voor onze vragen en wensen over dit onderwerp. De trainer gaf een duidelijke uitleg en demonstratie. Om te oefenen stond er een praktijkvoorbeeld uit onze eigen werksituatie centraal. We kregen ook een handige quick reference card mee als naslagwerk.

Super ervaring gehad.

Fijn bedrijf, professionele houding. Ontzettend veel aan gehad.