Kwaliteit en professionaliteit

Goede ervaring gehad met training en cursusleider op een mooie trainingslocatie. Goed trainingsaanbod dus voor herhaling vatbaar.

Prettig bedrijf met kundige en ervaren mensen

Leerzame training, ervaren trainer met humor die de tijd nam om dingen uit te leggen en vriendelijke, behulpzame dames achter de telefoon en mail.

Super goed geholpen en gezellige sfeer

De samenwerking met A&O fonds Gemeenten is goed. Train2Work is fijne organisatie. De collega's zijn professioneel, gastvrij. Afspraak is afspraak. Bijeenkomsten worden goed ge-organiseerd. Ook de technische ondersteuning is prima. Onverwachte zaken worden professioneel, collegiaal en klantvriendelijk opgelost. Ook de administratie is zorgvuldig, tijdig. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Prijsafspraken zijn helder !

Betrouwbaar

Train2work heeft voor COEL Toetscentra examens afgenomen in het afgelopen jaar. Bij het eerste bezoek aan de locatie viel het mij op dat zij zeer toegankelijk waren en gastvrij. De ruimte was mooi en modern ingericht. De klant was welkom. Erg belangrijk! Gedurende onze samenwerking bleken de medewerkers van Train2work betrouwbaar en wilde het toezicht en alle andere werkzaamheden tot in de puntjes verzorgen. Dat is hen goed gelukt. Daar wil ik ze hartelijk voor bedanken! Door omstandigheden is onze samenwerking beëindigd. Dat was wel heel jammer maar begrijpelijk. Wellicht kunnen zij ooit weer iets voor ons betekenen. Of andersom. Ik wens hen alle goeds.

Persoonlijke benadering en altijd goed verzorgd

Als trainer vind ik het ontzettend fijn om voor Train2Work trainingen of workshops te verzorgen. Alles staat klaar, goede verzorging (een heerlijke lunch en lekkere koffie) en er is altijd assistentie in de buurt als dat nodig is. Een vertrouwd adres!

Een super vibe!

Onze jaren lange samenwerking heeft bewezen hoe super de vibe van Train2Work is. Fijne communicatie, betrokken en transparant. De belangrijke tools die nodig zijn voor een top samenwerking! Groet, Soap Cleaning Service

Professioneel, leerzaam en met persoonlijke aandacht

Veel gehad aan de training time management. Aanrader!

Goed te volgen cursus

De cursus leider was zeer duidelijk. Mooi kort programma. Het ging in een prima tempo. Niet te snel maar ook niet te langzaam.

Concrete presentatie met genoeg tips

Gezien de kleine groep was er genoeg ruimte om persoonlijke tips te krijgen. Handige tools en meteen in te zetten.

Fijn opleidingsinstituut

Kleinschalige groepen waardoor er veel tijd en aandacht is voor de individuele cursist. Cursus Timemanagement gedaan, waarbij ik veel concrete tips heb gekregen die ik ook écht toe kan passen in de praktijk.

prettig

Vriendelijk ontvangen, leerstof aangepast aan behoefte.

Een interactieve training waar actuele kennis en werken aan jezelf voorop staat.

Persoonsgerichte training. Wordt heel veel theorie gedeeld en je wordt uitgedaagd actief aan je eigen competenties op gebied van gespreksvoering te werken en vooral te denken in creatieve oplossingen en mogelijkheden. En na de twee dagen weet je de do’s en don’ts van het vak verzuimmanagement en ben je klaar om individueel te coachen en advies te geven aan organisaties op gebied van verzuim en reintergratie. Mooi stuk maatwerk op een proffesioneler en persoonlijke wijze.

Aanrader!

Heel nuttig, veel geleerd, met een goede en aardige trainer.

Ik werk graag samen met t2w, om hun professionele aanpak.

Train2Work waar zowel de trainer als de cursisten zich prettig voelen. Een Corona proef omgeving, meekijk-schermen tijdens de training, waarmee communicatie tussen trainer en cursist is. Ook zijn er digitale trainingen, vanaf je werkplek of thuiswerkplek om je digitale vaardigheden te optimaliseren. Een trainingsomgeving waar je met plezier leert.

Topbedrijf: Afspraak is Afspraak

Als Instructeur ben ik al sinds de oprichting in 2002 verbonden aan Train2Work. In al die tijd heb ik met respect en eerlijkheid met Train2Work mogen samenwerken. Alle afspraken die we met elkaar zijn aangegaan, zijn altijd nagekomen, zonder uitzondering. Ook de lokalen om in te werken hebben een fijne uitstraling, goeie Wifi en de koffie ..... die is er prima. :)

Betrouwbare partner om mee samen te werken

De trainingen zijn goed georganiseerd en de dames op kantoor staan altijd klaar om je te ondersteunen. Afspraken worden nagekomen. Binnen de trainingen is er veel ruimte voor individuele vragen en voorbeelden. De trainers zijn enthousiast en heel bekwaam. Dit is het adres waar je moet zijn voor trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en digitale vaardigheden.

TOP

Leuke accommodatie en goede service heb het als zeer prettig ervaren groet christa

Zeer professioneel en toegankelijk

Bij train2work voel je je veilig in een zeer professionele trainingsomgeving. Het team achter train2work is zowel menselijk als bekwaam. Dat maakt de trainingen toegankelijk en van hoge kwaliteit, Top!

fantastische training op mooie lokatie

waren leerzame dagen met veel persoonlijke aandacht.

Geweldige en snelle service

Wij maken heel veel gebruik van de mooie locaties. Zodra we iets bestellen of vragen, ontvangen we heel snel antwoord. Prettige en snelle service, fijne samenwerking.

Fantastisch! veel kennis en handigheidjes in korte tijd

Dit had ik jaren geleden al moeten doen. Ik begrijp nu veel beter hoe het werkt en met zoveel handigheidjes kan ik mijn werk in veel minder tijd (en vooral minder gevloek:-) uitvoeren. Hebben mijn collega's ook weer meer tijd, nu ze mijn vragen niet hoeven te beantwoorden:-)

Goed geregeld, fijn personeel

Cursus was goed geregeld. Locatie was goed bereikbaar met de auto. Zeker een aanrader!

Snelle actie op gevraagde diensten