Vlotte dienstverlening

Prima voorlichting, duidelijke informatie vooraf, helder over de kosten. En snel geleverd.

Zeer goed werk en prettige mensen

Zeer netjes en goede kwaliteit. Prettige mensen en goede communicatie.

hele goede uitleg gekregen

ben zeer goed ingelicht en heel netjes en vriendelijk te woord gestaan en alles heel mooi en netjes afgewerkt

Helder en duidelijk overleg geweest.

Zie hierboven

Super tevreden

Echt vakwerk met veel respect en volgens de wensen van de klant.

Professioneel bedrijf, met veel aandacht voor de nabestaanden.

Volgende kernwoorde: meedenkend, respect, professioneel, denkend in mogelijkheden, alle opties open. Goede prijs/ kwaliteit verhouding, communicatie prima, nakomen afspraken.

Zeer positief

Een mooie steen voor mijn vrouw, met duidelijke letters, die als een gedenkplaats dient in een bestaand graf van mijn ouders.

Goed werk geleverd

Steen zag er goed uit, en de heren hebben netjes werk geleverd

Vriendelijke en meedenkende medewerkers.

Alles is naar wens verlopen.

Nieuwkamp Natuursteen: aanrader!

Bonno nam de tijd om onze vragen te beantwoorden en mee te denken over de mogelijkheden en de daaraan gekoppelde prijzen. Het werk werd vervolgens snel en vakkundig uitgevoerd, volgens de offerte. We werden netjes telefonisch en per mail op de hoogte gehouden over de voortgang van de werkzaamheden.

snel en foutloos

Herplaatsing vlug geregeld.

Persoonlijke, attente en snelle service

Heel positief. Men besteedt de tijd om een en ander duidelijk door te spreken en de gemaakte afspraken normaals te verifieren alvorens ze uit te voeren. Zeer welkom in de moeilijke tijd na een overlijden; in dit geval betrof het het overlijden van mijn moeder.

Een prima bedrijf met vakkundige. betrouwbare mensen.

Woonachtig op afstand telefonisch zaken gedaan voor herstel van een graf. Prettig te woord gestaan. Gevraagd naar meerdere opties. Binnen korte termijn goed onderbouwde voorstellen met kostenopgave ontvangen. Na keuze werd, weer op korte termijn, het graf volgens opgave hersteld en via toezending van een foto aangetoond. Kortom, zoals je hoopt dat een dergelijk traject verloopt.

Zijn daar op de zaak netjes ontvangen en geholpen door Ellis.

Kreeg samen met mijn dochter netjes en vakkundig antwoord op onze vragen met als resultaat een bijzonder mooie grafsteen recent geplaatst op het graf van mijn vrouw.

Alles afgehandeld zoals afgesproken. Correct.

Correct

Alles geregeld volgens afspraak.

Na mijn moeders overlijden door Nieuwkamp de steen van het graf van mijn vader laten halen. Mijn moeder in hetzelfde laten begraven. Bij Nieuwkamp langsgegaan afgesproken hoe de steen aangepast moest worden. Deze week de steen, netjes volgens afspraak aangepast, teruggeplaatst door Nieuwkamp.

zeer betrokken

Zeer betrokken mensen die kunnen luisteren en de mogelijkheden duidelijk aangeven. Ze zijn geduldig en denken mee om samen tot een goed resultaat te komen. Wij hebben het, ondanks de verdrietige aanleiding, als zeer prettig ervaren.

Op een adequate wijze onze opdracht uitgevoerd en het contact verliep prima.

Bij nieuwkamp werken vakmensen. Geven goede adviezen en denken mee!

Top geholpen

Top geholpen top service !!!!

Uitstekende uitleg en advies en zeer vriendelijk ontvangst.

Deskundig en vriendelijke uitleg bij de aanschaf van een klein gedenksteentje in Hartvorm met naam ,geboorte en overlijden van mijn zoon. Deze is door de firma deskundig geplaatst bij de gedenksteen van mijn overleden man. Ben zeer tevreden over de begeleiding en het afhandelen van het geheel.

Erg prettige communicatie en snelle dienstverlening.

Prettige en duidelijke communicatie. Erg tevreden over de snelle aanpassing van het graf van onze ouders, na bijzetting van onze moeder.

Denken met je mee.

Vriendelijk, meedenkend, goede kwaliteit en komen afspraken na. Een aanrader!

Goed advies betreffende keuze en perfecte plaatsing van het grafmonument.

Tijdens de keuze van het grafmonument met bijbehoren werd er goed en vakkundig advies gegeven en werd er alle tijd genomen om tot een weloverwogen keuze te komen. De plaatsing van het grafmonument werd perfect uitgevoerd, we zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Alle lof voor Nieuwkamp Gedenken!

Hele fijne service

Onlangs heeft Nieuwkamp natuursteen de grafsteen geplaatst bij onze ouders,de steen opnieuw beletterd wij zijn prima tevreden.

Over Nieuwkamp Gedenken

Nieuwkamp natuursteen uit Borne is gespecialiseerd in monumenten voor graf en urn. Met een klein team van vakkundig personeel, proberen wij samen met u de gedachten aan uw dierbare te vertalen naar een passend monument in de vorm van een grafsteen, urnsteen, urn of gedenksieraad. Dit kan een traditioneel of een geheel eigentijds ontwerp zijn. Daarnaast voeren wij restauratie en onderhoud van uw graf- en urnmonument uiterst vakkundig uit. Indien u niet in de gelegenheid bent ons te bezoeken, kunnen wij u ook aan huis bezoeken.