prima bouwbedrijf

wij zijn heel tevreden met het eind resultaat van de ver en aanbouw van onze woning. Het eerste gesprek met Rudi was prettig en constructief. Ons plan, (aanbouw woning en renovatie badkamer) werd begroot en we hebben gekozen om te bouwen met nacalculatie. De medewerkers en onderaannemers hebben hard gewerkt en goed meegedacht tijdens de verbouwing. Regelmatig kregen we een financieel overzicht van de verrichte werkzaamheden. Dit gaf ons de gelegenheid om van een aanbouw een complete renovatie en isolatie van de woning te realiseren. Bij elke bouw zijn er mee en tegenvallers. De communicatie gaf eerst wel wat problemen maar na een stevig gesprek is ook dat evenals de afwerking goed opgelost. Wij genieten elke dag van een heerlijke en frisse woning. Bouwers van Verwer bedankt. Fam van Aart

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer slecht!

Zeer slecht bouwbedrijf. Er verloopt niets volgens planning en er worden veel fouten gemaakt (verkeerde afwerking, dakramen te laag, zonnepanelen vergeten etc). Bouwtijd vind ik extreem lang. Om ons heen is de bouw gemiddeld 7 maanden. Dat is in ons geval straks zeker een jaar. Bij ons ligt de bouw ook al enkele weken stil. Je moet zelf overal achteraan. Nu een paar weken voordat de woning zou worden opgeleverd melden ze dat de oplevering een maand later word. Daar zit je dan met alles in verhuisdozen. Allerlei beloftes worden er gedaan maar helaas... Wat een teleurstelling!

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Oudeweg 28 8316AC MARKNESSE

0527-201897