Vriendelijk, meedenken en persoonlijk

Fijne ervaring, met alle medewerkers, maar vooral met Jan en Piet natuurlijk, aangezien we hen het meeste hebben gezien. Er was altijd ruimte voor overleg, hernieuwde inzichten, zonder dat jullie lieten blijken dat het eigenlijk te laat was om nog wijzigingen door te voeren. Wat we ook fijn vonden was dat we kosten konden besparen door zelf materialen te zoeken, dan wel eigen mankracht in te zetten.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Indelingswijziging, Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Goede herinnering aan een stoffige periode.

Vakkundig, degelijk, zakelijk maar ook zeer plezierig en open in het contact. Met een prima resultaat.

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Keuken

Top bedrijf

Al heel veel jaren vaste klant. Supervriendelijke secretaresse en ook fijn personeel. Betrouwbaar en deskundig. Ze leveren vakwerk. Bij evt mini klachtjes wordt dat zeer snel verholpen. Directeur Klaas is toegankelijk en huidige directeur ook toegankelijk en sociaal. Kortom: Topbedrijf. Echte aanrader. Ik wil geen andere. Alle lof dus!

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Serre/overkapping, Onderhoud service
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Betrokken en betrouwbaar. Ouderwets degelijk.

Zowel zakelijk als prive met Van Vulpen gewerkt. In beide gevallen is het prima bevallen. Korte lijnen in de communicatie en voor mij het belangrijkste; afspraken worden nagekomen! Prima bedrijf met fijne mensen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Zeer deskundig, vriendelijk, snel en een goede prijs.

Zie boven

• Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer