Gemoedelijk en doelgericht

Fijne mensen die het beste met je voor hebben

Ontzettend tevreden!

Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Denken in oplossingen. De behandelingen zijn voor mij echt een uitkomst en geven direct veel verlichting. Er wordt naar je geluisterd en meegedacht. Vervolgens wordt er uitgelegd wat en waarom ergens voor wordt gekozen. Kan het iedereen aanraden!!

Zeer kundig op velerlei gebieden.

Al jarenlang ben ik mede door hun kundige hulp en adviezen in staat om behoorlijk pijnvrij door het leven te gaan. Ook nu ik ouder word.

Zeer prettige behandeling door chiropractor Evert Vermeer

Al een groot aantal jaren breng ik periodiek een bezoek aan chiropractor Evert Vermeer, voor een controle van met name (lage) rug en nek. Eventuele andere klachten worden altijd zonder probleem ook behandeld. De behandeling is prettig en persoonlijke aandacht is altijd aanwezig. Ik kan een ieder die te kampen heeft met structurele klachten van nek of rug deze praktijk dan ook van harte aanbevelen.

Fijne sfeer, wordt prettig geholpen, ga zo door

Ervaren behandelaar

Uitstekende Chiropractor praktijk

Voldoet volledig aan mijn wensen. Verhelpt en voorkomt rug, knie- en nek klachten.

Wat een fysiotherapeut of masseur niet lukt krijgt de chiropractor wel voor elkaar...superrrrr

Professioneel en effectief!

Deskundig, professioneel, menselijk en voor mij is het altijd weer een feestje om naar de chiropractor te gaan. Hij heeft enorm veel humor, kennis over het brein en het lichaam, trauma. Vaak heb ik veel spanning in mijn lichaam maar zodra ik bij de chiropractor ben geweest dan ga ik ontspannen en met een glimlach weer weg.

Prettig,cordaat,resultaatgericht!

Prettig,cordaat,resultaatgericht

Het geeft wel verlichting van klachten

Ik merk dat het wel helpt, maar steeds tijdelijk. Daarbij heb ik het idee dat cliënten vlot achter elkaar gepland worden en door naar de volgende. Terwijl op 1 van hun dia's staat dat ze oog hebben voor het complete verhaal. Er wordt gericht gevraagd naar de klacht en niet naar het complete plaatje. Wel naar lichaam in zijn geheel

Je wordt er fijn geholpen

Soms moet ik erg lang wachten dat is ook het enige min puntje. Verder ben ik er heel tevreden over, er is tijd voor je en je wordt goed geholpen

Prettig vakmensen

Prima en deskundig.

Op een vlotte en deskundige manier de behandeling starten en vervolgen.

De behandeling zijn goed personeel is ook erg aardig

Er is altijd een luisterend oor naar de klachten die ik op dat moment ervaar

positief

Vakkundig

Een luisterend oor

Zeer goed en deskundig behandeld.

Klacht in onderrug zorgvuldig geanalyseerd en naar tevredenheid behandeld tot verlichting van pijn en wegnemen van blokkering bij bukken.

Zoals altijd prima!

Ik kom al meer dan 25 jaar en iedere keer is het weer de persoonlijke benadering voor de klachten die op dat moment spelen Zonder deze behandeling zou ik niet meer de actieve persoon zijn die ik nu nog ben.

Alles top geregeld.

perfect

Al jaren goede zorg

Ik ben er heel blij mee.

Fijn personeel fijne chiropractor (s) Ik ben zeer tevreden !

Al jaren patiënt En elke x met plezier de praktijk in om te worden behandeld erg prettige sfeer in de praktijk Gr Truus Kemper

TOPPERS

Mensen die weten waar ze mee bezig zijn

Resultaten perfect

Over Chiropractiepraktijk Rijssen

Chiropractie. Steeds meer mensen ontdekken het positieve effect en het snelle resultaat! Heel veel klachten die te maken hebben met uw bewegingsapparaat, kunnen immers zeer effectief door een chiropractor worden behandeld. Of dat nu gaat om bijvoorbeeld hoofdpijn, lage rugklachten, bekkeninstabiliteit, tennisarm of een huilbaby. Chiropractie werkt! Bij zowel volwassenen, kinderen als baby’s. Een chiropractor is een universitair opgeleide medicus, die gespecialiseerd is in de wervelkolom. Geen ‘bottenkraker’ dus.