No nonsense, eerlijk en transparant

Apoll bouwconnect, voor vrienden Kees, is een eerlijke, transparante en no nonsense aannemer. Meedenken en afspraken nakomen, nette mensen op de bouwplaats, pro-actief. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking én het reesultaat.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

betrouwbare aannemer juiste partner voor nieuwbouw of verbouw

Betrouwbare aannemer flexibel en kennis van zaken

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Keuken
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Kees kreeg het voor elkaar!

Kees Apoll heeft ons voor een groot deel ondersteund bij de bouw van ons casco. Hij is ervaren, betrouwbaar, kundig en communicatief. Kees regelt het. Hij heeft goede contacten met onderaannemers en hij werkt met prima vakmensen. Hij is open en direct in zijn manier van communiceren. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Goede begeleiding van A tot Z

Wij hebben Apoll ingeschakeld voor de bouw van onze woning. Bij deze woning hebben wij gekozen voor veel authentieke elementen. Kees begreep dit en zorgde voor de juiste vaklieden om onze wensen te realiseren.

Over Bouwnu

Over Apoll Bouw Connect