Vanaf kennismaking fijne communicatie over de werkzaamheden gehad. Schilders professioneel, secuur en ook fijn in de omgang (erg belangrijk als ze 3 weken bij je over de vloer komen). Ontzettend blij met het resultaat. Raad het bedrijf absoluut aan!

zie onder

We stellen vast dat we met een ouderwets degelijk schildersbedrijf te maken hebben die met behulp van vakkundig en behulpzaam personeel de opgedragen werkzaamheden hebben uitgevoerd.

Prima werk geleverd

Vakkundig, meedenkend (heel belangrijk), klantvriendelijk en hulpvaardig.

Zeer gerenommeerd schildersbedrijf

Vakkundig en enthousiast team nette afwerking Schoon oplevering en binnen de tijdsafspraak

Van Heukelomstraat painting project

Well informed Polite staff Good quality workmanship

zoals ik het wilde

blij dat het er weer goed uitziet

Prima bedrijfdat kwaliteitswerk geleverd heeft.

Wij hebben in onze woning het plafond laten stucken en alle houtwerk laten verven. Wij zijn zeer tevreden over het eerste contact met de daarbij gedane advisering en de vervolgens tijdig uitgebrachte deel-offertes. Tijdens de uitvoering werden wij nog geadviseerd m.b.t. enkele detailaanpassingen (binnen de offerteprijzen). Al met al is het werk deskundig en tot onze tevredenheid verzorgd.

Prima werk met vriendelijk en attent personeel

Zie de samenvattende zin

Geweldig Schildersbedrijf

Met vakmensen in dienst enorm te spreken over dit bedrijf

Vriendelijk en bekwaam personeel

Personeel is gemotiveerd en denkt met klant mee. Levert vakwerk af.

Supersnel, -netjes en vakkundig

Snel een offerte op maat ontvangen. Schilderwerk in planning gezet. Tussen andere klus(sen) uitgevoerd, maar zeker niet met minder resultaat. Binnen 2 dagen de gehele buitenboel gedaan. Ziet er weer strak uit. En alles (kozijnen etc.) netjes afgedekt en opgeruimd. Top kwaliteit.

Onze kozijnen zien er weer subliem uit

Schilders konden snel beginnen en hebben erg goed meegedacht. Rotte glaslatten zijn vervangen voor neuslaten om problemen in de toekomst te voorkomen. Communicatie verliep erg soepel.

Er wordt kwaliteit geleverd.

Afspraak is afspraak. Alles wordt volgens offerte keurig uitgevoerd. Als klant kan je er volledig op vertrouwen dat het in orde komt. vakmensen die vakwerk leveren.

Sorry, absoluut niet te spreken over dit bedrif

In april 2019 langsgekomen, offerte gemaakt, offerte OK gemeld 23 april, eind juni klaar.....vandaag, 18 juni, 2 weken voor eind maand juni gebeld, oh, nee, we hebben geen tijd....augustus ook niet, wordt september... Dit bedrijf heeft niet eens het fatsoen de klant te informeren !! Waarschijnlijk is er ergens anders meer te verdienen. Zeer onbetrouwbaar.

Super goed personeel. Werken zeer netjes en bieden goede service!

Bedrijf komt zijn afspraken na. Van begin tot het eind. Opnemen schilderwerk werd gedaan volgens afspraak en ook de snelheid wanneer het werk kon plaats vinden verliep vlot. De schilders zelf zijn echte vaklui. Leveren goed werk af en werken zeer netjes en opgeruimd. Alles wordt afgedekt en als ze smiddags weg gaan is het netjes glad achtergelaten. Bieden ook goede service en geven ook advies. Als je een opmerking hebt over het werk dan maken ze er geen probleem van om het op te lossen en schilderen ze gerust je wand nog een keer. Toen we de offerte kregen schrokken we van de prijzen ( zijn bij elke opgevraagde offerte anders schilders ook zo hoog) maar het geld is het zeker waard voor het werk wat ze hebben geleverd!

Correcte aanpak conform afspraak

Als tevreden klant hebben wij positieve ervaringen. Goede kwaliteit werk, vriendelijk personeel.

Alles is prima gegaan! We zijn er blij mee!

Netjes en mooi werk geleverd

Johan heeft bij ons 2 dagen geschilderd. Fijne contacten met hem, werkt keurig, verteld wat hij gaat doen. Netjes op tijd! We hebben het gezellig gehad:) nogmaals dank!

Prima vaklui, flexibel en vriendelijk

Bij een klus in huis kan men elkaar niet ontlopen. Eerlijk gezegd zagen we er wel een beetje tegenop. We konden het echter prima vinden met de twee schilders van van Wijnen. Aardig, altijd open voor onze wensen en zorgvuldig in hun werk. We zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat van hun werk.

Duidelijke offerte, prima werk! Vriendelijk en netjes

Van het eerste contact tot de laatste afwerking prima werk! het zijn echt schilders en geen knoeiers. Hun werkwijze heb ik niet eerder zo ondervonden, eerst schoonmaken dan goed schuren, waar nodig grondverf en daarna netjes aflakken.

Prima schilderwerk, deskundig personeel

Wij hebben zowel de buitenkant als de binnenkant van onze woning laten schilderen. Het schilderwerk ziet er erg netjes uit, de schilders zijn deskundig, prettig in de omgang en servicegericht. Wij zijn erg tevreden.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Van Wijnen wederom ingehuurd om mijn huis te schilderen. Omdat het de vorige keer zo goed gedaan was, was dit twee later dan normaal. Er kwamen twee beschaafde en prettige mannen, die alle afspraken stipt nakwamen. Mijn pand zit weer strak in de lak; tot over 8 jaar.

Schildersbedrijf met professionele schilders in dienst. Werken netjes en conform de afspraken. Goede communicatie is de basis van hun succes. Fijn om mee samen te werken

We zijn uitermate tevreden met het resultaat

Uitstekend vakwerk door betrokkene schilders en dat met een uitstekende communicatie.

Prima vakwerk geleverd.

Prima vakwerk geleverd. Klasse. Eigenlijk zijn we van Van Wijnen niet anders gewend.

IJsseldijk 396

2922BN Krimpen aan den ijssel