Goed werk geleverd, vriendelijke nette mensen

Het zijn vaklieden, netjes werkend, prettig in de omgang.!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles precies volgens afspraak uitgevoerd met zeer mooi resultaat.

Schildersbedrijf van Wijnen heeft de flexibiliteit om een spoedklusje, op zeer korte termijn toch uit te voeren. Schilder was zeer aardig en heeft echt vakwerk geleverd. Ik ben ontzettend tevreden over het eindresultaat.

Vakbekwame en vriendelijke schilders

Met een goed advies is ons huis super mooi geschilderd,we hebben de kleuren verandert en daar hebben ze ons goed in geadviseerd. Ook nadat er houtrot was geconstateerd is dat ook zeer netjes en vakkundig opgelost,met een goede timmerman waar mee het schildersbedrijf samenwerkt. Een aanrader om mee in zee te gaan zou ik zeggen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima personeel, altijd op tijd

Prima personeel, altijd op tijd. Er wordt heel netjes gewerkt. Goed bereikbaar als je iets te vragen hebt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Flexibe, betrouwbaar en gewoon heel vakkundig.

Mijn man en ik zijn super tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Van Wijnen is een flexibel schildersbedrijf, waar zeer netjes wordt gewerkt en met goede materialen. Iedereen was super vriendelijk en de gemaakte afspraken werden steeds en ook nog supersnel uitgevoerd. Complimenten!

Komt afspraken

Komt afspraken goed na en koppelt op tijd terug als iets wijzigt in tijdschema neemt tijd voor afwerking Kwaliteit personeel goed

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

prima werk afgeleverd; komen hun afspraken na

Schildersbedrijf Jan van Wijnen heeft goed werk afgeleverd. Alle afspraken nagekomen; ik ben dik tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden en de serviceđź‘Ť

Netjes, keurig en beleefd

Keurig schilderwerk Beleefd en ze denken met je mee

Over Schildersbedrijf Jan van Wijnen BV