Twee topschilders hebben ons huis weer een stralend uiterlijk gegeven

Deze schilders hebben keurig werk geleverd. Er werd eerst grondig gekeken naar houtrot, evt. vervangen van glaslatten door nieuwe (neus)latten. Ze denken mee bij het oplossen van de gevonden problemen en lossen die zelfstandig op. Ze werken zelfstandig systematisch hun plan af. Dat geeft vertrouwen. Beginnen op de vaste tijd. Telefoons niet of nauwelijks gezien. Verder is alles prachtig gelakt. Wij zijn bijzonder tevreden met het geleverde schilderwerk.

Prettig contact met de schilders. Het werk was netjes.

De schilders waren erg betrokken bij wat ze deden en overlegden alles met ons.

Uitstekend, professioneel vakwerk geleverd met vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit

Schilders met duidelijke ervaring en oog voor hun werk. Zeer secuur en open voor overleg. Prima aan te bevelen!!

Heel net schilderwerk

Schilderwerk is erg netjes gedaan, mooi strak, en geen verf op de ramen gekomen. Beleefd personeel.

Ambachtelijk vakmanschap met geweldige service

Prachtig uitgevoerd buitenschilderwerk door een enthousiast, uitermate correct, vriendelijk en pro-actief meedenkend team!

Prettig contact. Prima werk geleverd door vaklieden

Prettig contact. Prima werk geleverd door vaklieden.

Uitstekend behang- en schilderwerk.

Na het eerste contact werd de offerte snel uitgebracht. De werkzaamheden op de 1e verdieping konden op de aangegeven termijn aangevangen worden en in twee tijdsblokken worden uitgevoerd. Onze slaapkamers zien er weer heel netjes uit.

Perfect buitenschilderwerk!

Mooi werk geleverd, precies volgens afspraak door een echte vakman. Ook de prijs was keurig.

professioneel, vriendelijk en erg goed!

Jan van Wijnen BV heeft afgelopen week de buitenzijde van ons huis geschilderd. Van begin tot het eind gebeurde dat tot onze volle tevredenheid. Ook belangrijk: een super vriendelijke schilder met ouderwets goed vakmanschap. Ook belangrijk: een faire prijs. Volgende keer weer dit bedrijf!

professioneel, vriendelijk en erg goed!

Ons pand voor jaren als nieuw.

Een schildersbedrijf met een traditie van generaties. Komen afspraken na en leveren vakwerk met een goed humeur.

prima werk geleverd

harde werker

Al jaren onze huisschilder

De firma Jan van Wijnen is al jaren onze huisschilder voor binnen en buiten. Nu weer ons hele huis laten stucen, behangen en sausen met prachtig resultaat. Altijd zeer vriendelijke en bekwame mensen over de vloer die je met een gerust hart alleen laat terwijl de werkzaamheden plaats vinden. Voor ons nooit meer een ander schildersbedrijf !

Een kwalitatief perfecte dienstverlening!

Ik ben meer dan tevreden. Wat een plezierig bedrijf en wat is de kwaliteit van het verfwerk fantastisch. Ook de manier waarop het verloopt is uiterst klantvriendelijk. Een aanrader; echt doen!

klasse bedrijf

Werkzaamheden overeenkomstig de afspraak uitgevoerd. Klasse werk. Vakmanschap is meesterschap: ook voor verf- en sauswerk.

Jan van Wijnen BV is een uitstekend schildersbedrijf

Onze ervaring is zeer goed. We hebben vakkundige schilders over de vloer gehad die naast hun vakwerk ook gezellig en communicatief sterk waren.

TOP: Netjes werk geleverd - aardige mensen

Door een lekkage was het plafond beschadigd. Van Wijnen reageerde snel met een nette offerte. Ze hebben het werk perfect gedaan. Meubels verzet en afgedekt en na afloop alles weer terug gezet. Alles was geregeld. Heel fijn voor m’n oude vader.

keurig, kundig en beleefd personeel.

Prima werk geleverd

Fijne omgang en goed werk

We zijn heel blij dat we Michael als schilder kregen. Hij leverten goed werk en is leuk om mee om te gaan. Fijn als je vraagt of je een bepaalde schilder kunt krijgen de firma daar ook rekening mee houdt. Ons huis ziet er weer prima uit.

Prima werk

Schilderwerk aan ons huis was niet echt een makkelijke klus, maar toch met perfect resultaat

Net en betrouwbaar bedrijf met vriendelijke medewerkers

Stuc- en schilderwerk was prima gedaan. Er wordt netjes en snel doorgewerkt.

Prettige mensen die netjes werken

Het is toch altijd een heel gedoe als er geklust wordt in huis, zeker als je ook thuis werkt. Maar de schilders hebben het me zo comfortabel mogelijk gemaakt, netjes alles opgeruimd elke dag en stil gewerkt. Werk ziet er goed uit!

Shillderwerk prima uitgevoerd

Schilder Eric, wel een kletskous, maar een uitstekende werker, heeft onze 8 binnendeuren een prima nieuwe look gegeven.

Knap werk!

Mooi schilderwerk, alles netjes achtergelaten! We zijn erg tevreden!