Fijne lessen top instructeur gehad altijd gelachen!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Gemoedelijke sfeer. Goede begeleiding.

Ik heb onlangs mijn motorrijbewijs behaald. De Theorie Les, bijzondere verrichtingen en lessen op de weg waren keurig geregeld. Geen uitval van lessen. Ook de lessen sluiten goed aan op het examen. Hierdoor mijn motorrijbewijs binnen korte tijd kunnen behalen. Zeer professioneel personeel. Met op z'n tijd een grapje voor de sfeer. Al met al een aanrader!

Prettig

Intensieve en prettige manier van lesgeven. Vooral het terrein waar de bijzondere circus verrichtingen gedaan worden,vind ik een pluspunt,omdat daar ook het examen afgelegd wordt.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Vooral vakkundig, meedenkend en vriendelijk personeel

Mijn ervaring met jullie is zeer positief. Zeker een aanrader voor anderen. Bedankt voor de goed lessen!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Gewoon een hele goede rijschool.

De begeleiding is goed, veel aandacht voor details. Veel flexibiliteit in de planning en veel is mogelijk. Ze denken echt mee om je zo snel mogelijk het rijbewijs te laten halen. Eigen terrein voor de bijzondere verrichtingen is goud waard! Theorie en examen in 1 dag is niet alleen mogelijk, het is ook goed te doen. Al met al binnen een kleine 2 maanden (!!) mijn motorrijbewijs kunnen halen incl examen bijzondere verrichtingen, theorie examen en examen op de weg.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Hele goede ervaren docenten.

Fijne lessen en instructeurs, Filiz en Erik waren top. Fijne lesauto's, goede hulp gekregen aan de telefoon en ook goede adviezen gehad. Zeker aan te raden

Duidelijke lessen

AVB Lessen was in het begin een beetje wennen omdat deze soms een beetje onduidelijk gegeven werden. AVD lessen waren super! Goeie leraren en zeker positief om van 2 verschillende les te krijgen

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Erg goede service en duidelijke afspraken.

Goede duidelijke afspraken en je kunt er alle kanten mee op. W.b.t. plannen denken ze mee en zijn ze erg flexibel. Ook de instructeurs zijn erg goed in wat ze doen en hebben een prettige manier van instructies geven.

Goed!

Prettige rijlessen gehad, en eerste keer geslaagd

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Goede en fijne lessen gehad

Een aanrader voor je rijles!

Goede service. Er werd snel gereageerd op de mails. Fijne lessen en duidelijke uitleg. Prettige instructeurs. Bedankt!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Meedenkend, goed georganiseerd, ontspannen sfeer

Wij wilden graag op zeer korte termijn nog een duo opleiding voor de aanhanger volgen. Er werd telefonisch direct met ons mee gedacht om dit, op deze voor andere rijscholen onmogelijke termijn, toch nog mogelijk te maken, top! Verder was de aanmelding middels email en gebruik van een app heel overzichtelijk. De sfeer tijdens de opleiding was heel relaxed, niet alleen in de auto, maar ook tijdens de pauze op kantoor. Beide zijn we de eerste keer geslaagd en zouden we deze rijschool zeker aanbevelen!

Goede duidelijke leervolle lessen.

Leuke leervolle lessen. Rijles instructeurs heel duidelijk. Leuke en leerzame lessen. Ideaal om op afgesloten terrein AVB te oefenen.

Goede en snelle service

In korte tijd mijn A rijbewijs gehaald nadat ik al eerder A2 had gehaald, blij dat dit zo snel georganiseerd kon worden! Ook voor auto en auto met aanhanger was ik zeer tevreden.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto, Motor, Aanhangwagen

Goede service en fijne lessen

Goed oefenterrein voor de AVB lessen. Ook wordt er op tijd aangegeven als er gedacht wordt dat er extra lessen nodig zijn. Ik wou snel het rijbewijs halen en kreeg vanuit de rijschool alle meedewerking hiervoor. De lessen vond ik duidelijk en goed gegeven door de instructeur wat ik erg positief vond is dat ik vanaf het begin tot het eind dezelfde instructeur had.

Kort maar krachtig

Gezellig, flexibel, leuke instructeurs, super!!

Top service

Alles is goed en strak geregeld. Uitleg rustig en goed. Lessen didactisch goed opgebouwd.

Harstikke goed!

Zo door gaan.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Goede leerschool voor te lessen voor de auto en de aanhanger enz.

Goede samenwerking ๐Ÿ‘en een goede uitleg gekregen van hoe het moet met de aanhanger Toppie!!!

Uitstekende docenten

Lessen waren prima. Ten alle tijden duidelijke feedback gekregen. Ondersteuning vanuit de administratie ook zeer goed. Fijn dat alle lessen op de weg uiteindelijk nog ingepland zijn kunnen worden.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Leuke lessen, bij een toffe jonge instructeur. Al met al super!

Super tijd gehad bij de Bruijn. Altijd met plezier in de auto gestapt bij Tom. Goede communicatie vanuit de rijschool. Ben helemaal tevreden

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Ik vond het een leuke en gezelligen en leerzamer les bedankt voor de leuke les en doe die rij instukies de groetjes en een schouder klopje dat verdient ie wel

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Altijd gezellig, goed advies en een fijne ervaring.

De intructeurs zijn vriendelijk, ook bij de receptie heel gezellig. Altijd advies waar nodig en gepaste kritiek. Al in al een geweldige ervaring.

goed luisteren

Ik heb met Eric en Nik echt goede tijde gehad tijdens motor lessen en ik moet hun bedankt te zijn voor alle Tips Gr Hassan keshvari

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).