Super rijschool!

Super goede ervaring met de rijschool. Instructeurs zijn vriendelijk en leggen alles goed uit. Tevens is het erg prettig dat je begint op een afgesloten terrein voor de AVB, maar hier ook het avb examen wordt afgenomen. De motorlessen waren fijn op goede motoren.

Goede instructeur duidelijke uitleg

Afspraken kloppen en duidelijke uitleg.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Perfecte instructeur, goeie opbouw van de lessen.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Zeer fijne ervaring, goede voorbereiding gekregen op t examen. Fijne communicatie

Super goed en super fijn!

Super goede begeleiding! goede werkwijze serieus maar luchtig tussen door! had zeker niet anders willen hebben!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Bromfiets

Les op een goede manier

De lessen worden in overleg op maat aangepast aan de leerling. Erg prettig.

Goede rijschool

Goede begeleiding en correcte afhandelingen. Al jaren zeer tevreden over deze rijschool.

Super rijschool!

Gezellige en vriendelijke medewerkers en een kundige en rustige instructeur, die er in slaagde om zelfs mij met een aanhangwagen te leren rijden. Vol vertrouwen, zeker een aanrader!

Live aardige mensen en de uren voor de rijlessen worden goed afgestemd en de rijinstructeur hebben echt veel gedoeld.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Geweldig en gaaf

Erik was mijn instructeur. Goede afspraken. Durft te confronteren en zet aan tot nadenken. Neemt de tijd om situaties helder uit te leggen (oorzaak-gevolg), Ik zal iedereen aanbevelen naar deze rijschool te gaan. Personeel bij de Bruijn is erg betrokken. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Top uitgelegd allemaal!

Fijne ervaring. Alles goed uitgelegd, super tevreden

Heb er veel van geleerd

Heb veel punten geleerd waar ik op moet letten

Een rijschool met oog voor de wensen van de klant.

Eind augustus kwam ik bij de rijschool om lessen voor het motorrijbewijs te volgen. Hierbij gaf ik aan dat ik het rijbewijs graag voor de herfstvakantie zou willen halen. Er werd met mij meegedacht en in overleg werd de agenda op maat ingevuld. De try-the-bike, avb-lessen en avd-lessen werden door zeer vriendelijke instructeurs goed en met hier en daar een vleugje humor gegeven. Alle lessen zijn mij zeer goed bevallen en er werd ook na de les en alvorens de start van de volgende les goed feedback gegeven. Nu, na anderhalve maand, heb ik mijn motorrijbewijs dan ook voor de herfstvakantie in 1x in de pocket!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Goede uitleg en vriendelijke intructeurs

Het lessen is zeer goed bevallen, dit vooral door de goede uitleg. Zeer fijne instructeurs waardoor het lessen leuk blijft en alles ook goed kunt opslaan.

Super ervaring leuke instructeur

Heb mijn motor rijbewijs gehaald bij de rijschool. Goed verzorgde lessen en super begeleiding zeker een aanrader.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Duidelijk en prima les gekregen

Top rijschool!

Zeer goede begeleiding en uitleg. Super vriendelijk, zeer prettige samenwerking

Geweldige rijschool

Geweldige rijschool, fantastische instructeurs. Professioneel met een familie-bedrijf gevoel.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto, Motor

duidelijke aanpak, goed doordacht, lessen in prettige en ontspannen sfeer. in 1 keer geslaagd voor zowel theorie, avb en avd

Goede begeleiding!

Goede begeleiding, duidelijke uitleg en prettige instructeuren.

goede lessen

alles goed geregeld.

Gewoon goed

Tom heeft de instructie goed uitgelegd

Helemaal top

Zeer fijne rijschool

Duidelijke uitleg en communicatie

Twee lessen gehad van twee verschillende instructeurs. Bij de ene goed de basis geleerd en gehamerd op kleine dingen. Bij de ander de vinger per kandidaat (we waren met zn tweeën) op de zere plek weten te leggen. Duidelijke uitleg wat er beter moest, en vóór het examen goed doorgenomen waar op gelet zou worden en wat belangrijk was.

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).