Leuke goede motor lessen

Heb de AVB en de AVD van de zelfde instructeur gekregen, duidelijke instructies. Heb veel geleerd en genoten van de lessen.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Fijne mensen Zowel de instructeurs Als Mensen op kantoor Superleuk gehad Dank je wel

Leuk en professioneel team

Leuke lessen. Met humor! Duidelijke begeleiding.

Goede begeleiding

Ik ben goed begeleid en geholpen om succesvol deze opleiding te doen. Zeer behulpzaam. Je hoefde maar te vragen en het werd geregeld als het kon. Super.

Uitstekende rijschool

De instructeurs zijn duidelijk in hun uitleg. Ze sturen je pas op examen als ze echt zeker zijn dat het je gaat lukken. Als je zakt gaan ze mee zoeken hoe ze het een volgende keer zeker gaat lukken. Servicedesk is behulpzaam en altijd vriendelijk. In de afgelopen 4 jaar ook geen slechte verhalen gehoord van vrienden die hier ook hebben gelest.

Maatwerk

Je kunt er goede afspraken meemaken. Rijinstructeurs zijn geduldig en hebben humor...ze kijken echt wat de leerling nodig heeft en hebben een strak leer programma.

Helemaal top

Goeie duidelijke instructies

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Informele sfeer in een relatief klein team, korte lijnen wat ik als zeer prettig ervaart.

Erg fijn

Goede communicatie en een fijn sfeer

Top ervaring

Dankzij de hulp van de bruijn heb ik mijn aanhanger rijbewijs gehaald 5 sterren

Goeie rijschool, vriendelijk personeel, kijken naar welke manier van aanpak beste bij je past.

Top begeleiding, geeft vertrouwem

Top begeleiding, geeft vertrouwem

Ik heb een hele goede begeleiding en uitleg gehad van Leon, hij is een top rijinstructeur. Na een slechte ervaringen met scholen was ik de eerste keer geslaagd bij De Bruijn, ik raad deze school aan iedereen aan.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Lekker makkelijk en duidelijke uitleg

Goeie voorbereid op het examen met duidelijke uitleg.

Super rijschool

Motorrijbewijs behaald bij deze toppers De 2 rij instructeurs zittem samen op 1 lijn wat wel zo fijn is. Helaas onder het lessen wat tegenslagen gehad prive en zelfs daar waren ze heel behulpzaam in. Kan deze rijschool 100% aanbevelen! Bedankt voor alles!

Hartelijk bedankt verkeersschool de Bruin

De instructeurs zijn heel gezellig en persoonlijk. Absolute aanrader om hier je rijles te halen.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Een goede en gezellige rijschool

De lessen zijn erg goed. De instructeurs zijn ook heel gezellig en persoonlijk.

Excellent driving school

Excellent response time and professional support both by back office stuffs and instructors. Everyone spoke really good English as well. Highly recommended.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Zeer duidelijke en goede rijlessen

Zeer positieve ervaring met de rijlessen, alles wordt duidelijk uitgelegd en je kan altijd met vragen terrecht. Voorheen bij een andere rijschool lessen gevolgd en De Bruijn heeft zeker mijn voorkeur.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Alles ging zoals ik verwacht had! Zeer tevreden.

Goede ervaren rijschool.

Fijne instructeurs en planners die kijken naar de behoefte van de leerling

top rijschool

ik heb goeie en duidelijke uitleg gekregen en ben ook in een keer geslaagd

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Fijne rijlessen, heel goed voorbereid op het rij-examen

Rijlessen met een constant duidelijk plan/leerdoel. Ook veel in het examengebied geoefend wat heel fijn was. Kantoor was constant beschikbaar, communicatie heel duidelijk en snel. Enige minpunt was dat het plannen van lessen soms iets minder soepel ging.

Leuk en leerzaam

Geduldige en gezellige rij-instructeuren en medewerekers.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Zijn vriendelijke en goede instucteurs, duidelijk in communicatie via de mail en telefonisch.

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).