Uitstekende rijschool met vakkundig personeel.

Afspraak is afspraak! Daarnaast nog de juiste balans tussen ondernemerschap en normen en waarden ten aanzien van omgang met personeel en klanten. Complimenten team Autorijschool De Bruijn.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd N.v.t.

Fijne kundige rijschool

Nemen de tijd voor je en geven eerlijk en goed advies. En daardoor meteen de eerste keer geslaagd!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Ontspannen mijn motorrijbewijs gehaald.

Eigenlijk geen negatief woord voor. Alles is ontspannen en alles kan. Ze denken mee en proberen van alles als je een keer wegens omstandigheden niet kan lessen. Ze staan voor de leerling. Spullen zijn goed in orde. Motorkleding is te leen. Helemaal top!!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Examen ging heel makkelijk rijlessen zijn duidelijk

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Geweldige rijschool met expertise, inzicht en een fijne begeleiding.

Begin dit jaar ben ik bij De Bruijn gekomen met een rugzakje aan niet behaalde examens en fout aangeleerd rijgedrag vanuit voorgaande lessen bij een andere rijschool. Bij mijn kennismakingsles met De Bruijn is er een goede inschatting gemaakt, waarna we met deze punten aan de gang zijn gegaan. Inmiddels 15 lessen later ben ik trotse eigenaar van mijn rijbewijs en voel ik mij zelfverzekerd in de auto! Bedankt Luca, Leon en het team van De Bruijn!

Fijne instructeur

Leerzaam

Beste rijschool ooit!

Top rijschool

Super fijne rijschool met goede persoonlijke begeleiding.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Hele leuke rij instructeurs. Zeker een aanrader, je kan veel lachen met ze en ze geven goeie informatie. 5 sterren zeker verdiend

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Bromfiets

Fijn traject

Via het programma waar de rijschool gebruik van maakt wordt er rustig de tijd genomen om alles te leren waardoor ik in één keer ben geslaagd.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Vriendelijk, direct en klantgericht!

Dagopleiding aanhanger rijbewijs gevolgd bij rijschool De Bruijn. De dag was goed ingedeeld om alles te leren, in de ochtend de bijzondere verrichtingen en hoe je je met een aanhanger in het verkeer gedraagt. In de middag is er nog tijd om eventuele zwakke plekken extra te oefenen. Instructeur Johan De Bruijn heeft met zijn tientallen jaren ervaring mij kundig door de dag en het examen heen geholpen. Het was overigens ook een leuke en gezellige dag achter het stuur.

Heel blij met de Bruyn!

Fijne lessen, goed georganiseerd, ondanks een drukke zomer toch oplossingen voor de planning gevonden & veel enthousiasme!!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Super fijne rijschool met alle aandacht voor jou

Tijdens de lessen heb ik vanaf moment 1 de steun en extra uitleg gekregen die ik nodig had. Met de AVB lessen waren er twee instructeurs die beide op hun eigen manier les gaven, dit was fijn omdat ik zo de stof op verschillende manieren uitgelegd kreeg :)! Ook als ik bepaalde oefeningen lastig vond dachten ze mee over hoe ik het op een andere manier zou kunnen oefenen. Daarnaast werd er ook veel gezocht en gedacht in oplossingen vanuit de instructeurs, maar ook de medewerkers die de planning maakte! Ook met AVD waren er meerdere instructeurs (3) die ieder met alle aandacht lesgaven. Ik ben super blij dat ik hier mijn motor lessen heb gevolgd! Ben in 1x geslaagd!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Uitstekende rijschool. Alles duidelijk en altijd netjes geholpen. in 1 keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs A. Fantastisch!!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Fijne rijschool met persoonlijke aandacht!

Erg behulpzame rijschool met snele reactie wanneer je iets vraagt.

Prettige rijschool!

Fijne instructeurs, duidelijke lessen en goed onderhouden motoren

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Voor avb en avd in een keer geslaagd

De opleiding was zeer goed georganiseerd. Duidelijke les geving en goed resultaat bereikt in korte tijd. Zeker een aanrader.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Zeer tevreden duidelijk en direct

Goede lessen, duidelijk en direct

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

goed, beetje duur maar dat is overal waarschijnlijk.

Leerzaam

Heb echt leuke en leerzame lessen gehad, elke rijinstructeur was goed, maar Tom toch de beste

Fijne rijschool

Fijne rijschool met een eigen oefenterrein voor avb scheelt tijd.

uitmuntend

goeie begeleiding fijne service

Prima rijschool

Genoeg tips gekregen

Bisschop Schrijnenstraat 88

5914RZ Venlo

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).