Aanrader!

Ik ben zeer te spreken over verkeersschool de Bruijn! Ik ben deze week geslaagd voor mijn motorrijbewijs en heb alles in één keer mogen behalen binnen 2 maanden tijd. Allereerst super vriendelijke en behulpzame dames achter de balie/telefoon. Zij regelen alles netjes, sturen je tijdig een overzichtelijke planning van je lesrooster en geven je tips met betrekking tot de theorie. Een warme eerste indruk! Eenmaal begonnen met de rijlessen voelde ik me ook bij de rij-instructeurs direct op mijn gemak. Er hangt een prettige sfeer! Stuk voor stuk vriendelijke, behulpzame instructeurs die het beste met je voor hebben. Zij geven veel goede tips, hebben geduld en spreken vertrouwen uit! Nick bedankt voor de fijne lessen! Ik hoop dat de vlaai gesmaakt heeft. ;) Groetjes Karin.

Top 👍

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Fijne rijschool met goede begeleiding

Ben heel blij dat ik de keuze heb gemaakt om over te stappen naar Verkeersschool de Bruijn. Duidelijke uitleg/ goede begeleiding tijdens de lessen en genoeg mogelijkheden qua tijd om te lessen.

Zeer nette rijschool

Was een zeer aangename rustige instructeur die mooi rustig alles doornam Ik had wel vermoeden alsof examinator me dingen vroegen waar we het niet over gehad hadden maar alsnog mooi 1e keer geslaagd :) Ik vond het een zeer positieve ervaring

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hoi Patrick Fijn om te horen dat je zo tevreden was. Het komt inderdaad weleens voor dat een examinator vragen op een andere manier stelt dan dat ze normaal doen. Jammer dat dit gebeurt. Gelukkig heeft dit geen invloed op het slagen. Ons team wenst jou vele veilige kilometers

Super leuke relaxte rijschool

Fijne rijschool... nemen de tijd voor je

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Hoi Cindy Bedankt voor jouw reactie. Ons team wenst jou vele mooie en veilige kilometers

Zeer goede service en behulpzaamheid

Ik ben begonnen met een Try-The-Bike bij De Bruijn en van daaruit gelijk doorgegaan met AVB. Alles werd goed uitgelegd en ik kreeg ook goede tips mee om de handelingen succesvol uit te voeren. Ook heb ik een theorie dagje gehad wat zeer handig was voor het examen. Na het halen van beide examens doorgegaan met AVD. Alles werd op een logische volgorde aangeleerd en kon altijd met vragen terecht. Heb het examen in één keer gehaald en had alles zeer netjes uitgevoerd. Persoonlijk kan ik deze rijschool zeker aanraden!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Hoi Gillian Fijn om te horen dat onze inzet zo gewaardeerd wordt. Ons team wenst jou vele mooie en veilige kilometers

Leerzaam en goede lessen gehad En snel het motor rijbewijs gehaald

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

in het algemeen heel goed

kundige instructeurs en prettige maar duidelijke lessen, flexibel in lesafspraken goede communicatie

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Goede service en vrolijk personeel

Hele goede service van kantoorpersoneel en zeer vrolijke en meelevende instructrices en instructeurs. Top, bedankt voor alles

Leerzaam

Waren leuke en gezellige lessen met filiz

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Goede instructeurs ! Top rijschool !!

Alles goed geregeld . Vanaf het begin een goed gevoel , en motiverende instructeurs .

Zeer goede rijschool!

Goede kwaliteit opleiding en instructeurs. In 1 keer geslaagd voor mijn motor examen dankzij De Bruijn!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Top! Snel mijn rijbewijs behaald.

Snel kunnen starten en snel het rijbewijs behaald. Zeer toffe instructeurs.

Heel goed geregeld.

Het was allemaal heel goed geregeld en ze laten je pas op gaan als je er klaar voor bent.

Prima rijschool

Prima rijschool. Heb binnen een half jaar mijn rijbewijs gehaald. Tom heeft mij goed begeleidt. Duidelijke communicatie via de mailing maar wel wat veel soms. 1 tip voor verbetering. Op de laatste dag voor het herexamen kreeg ik een mail waarin stond dat ik een schriftelijk bewijs van mij theorie bij me moest hebben. Dat bleek achteraf helemaal niet het geval. Was even niet leuk zo vlak voor het examen.

Vakkundige mensen, doelgericht!

Na de proefles een duidelijke indicatie gekregen over de noodzakelijke lesuren. Goede instructies waardoor ik het rijbewijs meteen heb gehaald.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ik vond het leuk en ook Alex

ik vond de lessen leuk en moest goed opletten met het rijden. moeilijk was soms de snelheid, fietspad of op de weg rijden, rotonde in het begin en niet overal stonden borden. voor de rest vond ik het leuk en ben ik blij dat ik de praktijk goed heb gedaan.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Bromfiets

Prima vaktechnische en voldoende kritisch begeleiding naar mijn BE-rijbewijs!

Goede instructeurs en een duidelijke instructies. Ik ben prima voorbereid op mijn examen. In 1x geslaagd!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede en zeker een gezellige instructeur

Goede en leerzame ervaring gehad Bedankt Tom !!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Op een leuke manier leren zodat je het beter onthoudt.

Eerst mijn auto rijbewijs hier gehaald. Dit beviel me zo goed dat ik later mijn motorrijbewijs hier ook ben gaan halen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto, Motor

Eerlijk en vakkundig, bij de Bruijn moet je zijn!

Ik heb mijn aanhangwagenrijbewijs gehaald doordat ik eerst eerlijk beoordeeld ben op mijn huidige rij capaciteiten en vervolgens de juiste en vakkundige begeleiding heb ontvangen om ingeslopen foutjes op positieve wijze te corrigeren én de goede handelingswijzen bij het rijden met een aanhanger onder de knie te krijgen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Leuke en leerzame lessen waar je snel de vereiste handelingen en inzichten onder de knie krijgt.

Bij Autorijschool De Bruijn kon ik zeer snel terecht voor mijn aanhanger rijlessen. In enkele korte maar leerzame lessen heb ik snel geleerd hoe ik met een aanhanger moet rijden en hoe ik hiermee moet anticiperen in het verkeer.

Zeer goede rijschool.

Begrijpt erg goed hoe ze uitleg moeten geven aan mensen die net beginnen. Ook erg duidelijk in de communicatie.

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).