Altijd aardig, behulpzaam en begripvol.

Jammer dat op korte termijn een les extra plannen bijna niet kan. Maar voor de rest helemaal top. Heel erg tevreden. Ga zo door !!!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Goede en duidelijke instructeurs.

Heb goede en duidelijke rijlessen gehad.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

ik vond dat ze mij goed hebben geholpen met het leren van autorijden

ze hebben mij goed ge ondersteund met het bedienen van het voertuig

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Goed, fijne comunicatie & leuke sfeer

Omdat het niveau door middel van een eerste les wordt bepaald, kon er een passende persoonlijke planning van het aantal nodige les uren gemaakt worden. Hierdoor heb ik in een relatief korte tijd mijn rijbewijs kunnen halen!

Top rijschool!

Leuke en goede instructeurs en flexibel qua planning.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Een eendags curcus BE is wel een vermoeid dag, maar gelukkig ben ik geslaagd. Bedankt

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Goede instructeurs, goede motors en alles aanwezig voor het behalen van je rijbewijs

De lessen waren goed. lestijden waren prettig en er wordt goed meegedacht om het behalen van je rijbewijs naar jou wensen neer te zetten.

Heel prettig

Ik had een leuke rijinstructeur. Die me klaar stoomde voor mijn examen. Hij heeft mij op mijn gemak gesteld en alles duidelijk uit gelegd hoe het in zijn werking gaat. Ik heb in norm veel geleerd.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Leuke en goede lessen aangeboden gekregen door de mannen van de Bruin

Met z,n vieren tegelijk begonnen aan het motor rijbewijs. Sommige even met de hakken over de sloot. Maar al om al allemaal in een korte tijd vaardig gestoomd door de mannen van de Bruin. Bedankt voor de interessante lessen en het befhalen van onze rijbewijzen. P.Smets

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Heel fijn met goede uitleg

Heel fijn met goede uitleg, goede rijschool met goede instructeurs, ben de eerste keer geslasgd voor scooter rijbewijs.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Bromfiets

De meeste instruteers deken met je mee en passen zich aan en wie jij bent.

Erg goede ervaring. Mischien wel erbij vermelden dat je in gemeemte venlo elke wekdag voor 14.00 uur gewoon binnen kan lopen voor het aanvragen van je rijbewijs. Tip: iets beter nagaan of de instruteer bij de klant past. In het begin meschien een paar keer les van verschillende en dan vragen wie ze het prettigst vinden.

Goede service fijne omgang

Prima motoren om op te lessen. AVB examen op eigen privé terrein waardoor je jezelf goed kan voorbereiden op het examen.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Goed geholpen en zeer aardig. Zeker aan te bevelen.

Goed geholpen en heel aardig. Aanrader!

goede begeleiding en een goede service, ook op kantoor word alles perfect geregeld

Ik wilde nog een aantal lessen ertussen inplannen, was geen probleem. Na telefonisch contact kreeg ik de zelfde dag nog een mail met het nieuwe lesrooster. Echt super geregeld....

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Zeer goede service en leuk vakkundig personeel.

Ik ben heb goede ervaring met jullie bedrijf, alles gebeurde in goed overleg.

Top rijschool

Goede rijschool, fijne instructeurs

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

duidelijke communicatie en correct in afspraken

prettig/ duidelijk via de mail/ indien nodig telefonisch ook goed bereikbaar

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Goed georganiseerd en goede kwaliteit!

Ondanks groepslessen bij de verrichtingen, toch veel persoonlijke aandacht gehad. Heel tevreden over de kwaliteit van de lessen.

Sterke voorbereiding op examen

Heb veel leuke en leerzame uren gehad bij de rij-instructeurs van De Bruijn. Ze hebben het niet voor niets druk!

Goede rijschool

Goede rijschool die de afspraken nakomt. Dit begint al met de telefonisten zij proberen alles zo te plannen dat het past in je eigen agenda. Instructeurs zijn plezierige mannen om met om te gaan. Hier zit veel vakkennis. Wel goed om les te krijgen van verschillende personen. Iedereen doet het anders en letten net op wat andere puntjes waardoor je beter word. Nick, Eric en Alex bedankt.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Ik heb 3 rijschoolen gehad en bij deze ben ik in een x geslaagd! De bruijn en paul bedankt! Goeie rijschool fijne mensen. Een aanbeveling!!

Aanrader!

Ik ben zeer te spreken over verkeersschool de Bruijn! Ik ben deze week geslaagd voor mijn motorrijbewijs en heb alles in één keer mogen behalen binnen 2 maanden tijd. Allereerst super vriendelijke en behulpzame dames achter de balie/telefoon. Zij regelen alles netjes, sturen je tijdig een overzichtelijke planning van je lesrooster en geven je tips met betrekking tot de theorie. Een warme eerste indruk! Eenmaal begonnen met de rijlessen voelde ik me ook bij de rij-instructeurs direct op mijn gemak. Er hangt een prettige sfeer! Stuk voor stuk vriendelijke, behulpzame instructeurs die het beste met je voor hebben. Zij geven veel goede tips, hebben geduld en spreken vertrouwen uit! Nick bedankt voor de fijne lessen! Ik hoop dat de vlaai gesmaakt heeft. ;) Groetjes Karin.

Top 👍

Fijne rijschool met goede begeleiding

Ben heel blij dat ik de keuze heb gemaakt om over te stappen naar Verkeersschool de Bruijn. Duidelijke uitleg/ goede begeleiding tijdens de lessen en genoeg mogelijkheden qua tijd om te lessen.

Zeer nette rijschool

Was een zeer aangename rustige instructeur die mooi rustig alles doornam Ik had wel vermoeden alsof examinator me dingen vroegen waar we het niet over gehad hadden maar alsnog mooi 1e keer geslaagd :) Ik vond het een zeer positieve ervaring

Hoi Patrick Fijn om te horen dat je zo tevreden was. Het komt inderdaad weleens voor dat een examinator vragen op een andere manier stelt dan dat ze normaal doen. Jammer dat dit gebeurt. Gelukkig heeft dit geen invloed op het slagen. Ons team wenst jou vele veilige kilometers

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).

Filter op Taal