Vriendelijke mensen die weten wat ze aan het doen zijn en dit goed weten over te brengen.

Ik heb veel geleerd en ervaring opgedaan zodat ik veilig de weg op kan met mijn trailer. Tijdens de lessen was er ook ruimte voor wat grapjes waardoor ik mezelf op mijn gemak voelde. Er werd aandacht besteed aan zaken die minder goed gingen zodat ik genoeg vertrouwen had voor mijn examen.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Goede ervaring

Leuke en goede intructeurs

Bedankt voor de leuke lessen

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Fijne rijlessen gehad, zeker een aanrader!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

super fijne rijschool! aanrader!

Mijn ervaring met de Bruijn is erg goed. De dames achter de balie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Als je belt nemen ze uitgebreid de tijd om alles goed in te plannen en zorgen dat je n overzicht krijgt. Ook de rijlessen zijn erg fijn. Met try the bike al direct n goed gevoel. Ze nemen goed de tijd om alles rustig uit te leggen. Ze zijn erg berokken en ook hun doel is dat je slaagt. Kortom n TOP rijschool! Heel erg bedankt allemaal en in t bijzonder Nick.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

vriendelijk personeel en goed geholpen.

vriendelijk personeel en goed geholpen.

Sociaal en leerzaam

Klantvriendelijk goede begeleiding en goede sevice met vragen

Superfijne, geduldige instructeurs.

Elke les was een feestje. Zo leuk en leerzaam om bij jullie de lessen te volgen. Jullie geduld, humor, ervaring met faalangstige mensen en de leuke mensen op kantoor zijn het ideale pakketje voor iedereen die een rijbewijs wil halen.

Leerzaam

Ik vind het persoonlijk erg prettig dat je een pakket met lessen aangeboden krijgt. Ik heb niet het gevoel gehad dat ik meer lessen had, dan nodig was Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Fijne lessen gehad!

Fijne lessen gehad. Kantoor was vaak wel laat met de leskaarten.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Super rijschool, zeker een aanrader!

Zeer fijne rijschool met persoonlijke aandacht! Vriendelijke instructeurs met goede kennis, duidelijke instructies en ze weten precies wat ze moeten doen om je op je gemak te stellen. En niet te vergeten de dames achter de balie, die je altijd vriendelijk te woord staan!

Vriendelijk personeel

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Vriendelijk en goede service!

Waar te beginnen, het hele team bij De Bruijn is zeer vriendelijk en wetennwaar ze mee bezig zijn, vanaf hun eerste advies over hoe veel lesseb je nodig hebt tot aan het halen van je rijbewijs word je continue bij gestuurd en geadviseerd. Overal was de gehele ervaring zeer prettig!

Fantastische

Geweldig rijschool er wordt echt gekeken na wat je nodig hebt . En echt aanrader met mensen met examen vrees .

1e keer direct geslaagd!

1e keer direct geslaagd!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Goede instructeur en een gezellige sfeer.

Leuke, begrijpelijke en leervolle lessen.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Bromfiets

Gewoon goed

Prima rijschool met duidelijke instructeurs waar je veel snel van opsteekt

Super leerzaam

Super aardige mensen! Heel geduldig en leerzaam!

Gezellige rijschool die goed bereikbaar is voor vragen.

Goed georganiseerde rijschool, voorziet je van goede informatie en is gezellig.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

vriendelijk personeel, fijne lessen , comfortabel

Ik vind het rijen bij De bruijn fijn. En het is een aanrader ...

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Goed les programma met duidelijke uitleg van goede instructeurs.

5lessen AVB gehad. Ik had veel moeite met de oefeningen. De instructeurs gaven goede uitleg waardoor ik alles goed heb geleerd. Ik ben de 1e keer geslaagd. Het enige nadeel was dat er soms met 3 of 4 leerlingen tegelijk gelest werd. De verkeers lessen waren goed. Een goed programma. Niks op aan te merken. Het contact met de school verder is ook goed en denken met je mee.

Fijne rijschool

Fijne rijschool heb mijn motorrijbewijs in een keer gehaald zeker ook door hun goede zorg

Een erg goede ervaring

Erg leuk en leerzaam

Leuke instructeurs wel erg verschillende instructeurs die allemaal goed zijn heb van alle drie veel geleerd.

Goede en rustige uitleg

Super goed beglijd

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).