Heel prettig

Ik had een leuke rijinstructeur. Die me klaar stoomde voor mijn examen. Hij heeft mij op mijn gemak gesteld en alles duidelijk uit gelegd hoe het in zijn werking gaat. Ik heb in norm veel geleerd.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Leuke en goede lessen aangeboden gekregen door de mannen van de Bruin

Met z,n vieren tegelijk begonnen aan het motor rijbewijs. Sommige even met de hakken over de sloot. Maar al om al allemaal in een korte tijd vaardig gestoomd door de mannen van de Bruin. Bedankt voor de interessante lessen en het befhalen van onze rijbewijzen. P.Smets

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Heel fijn met goede uitleg

Heel fijn met goede uitleg, goede rijschool met goede instructeurs, ben de eerste keer geslasgd voor scooter rijbewijs.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Bromfiets

De meeste instruteers deken met je mee en passen zich aan en wie jij bent.

Erg goede ervaring. Mischien wel erbij vermelden dat je in gemeemte venlo elke wekdag voor 14.00 uur gewoon binnen kan lopen voor het aanvragen van je rijbewijs. Tip: iets beter nagaan of de instruteer bij de klant past. In het begin meschien een paar keer les van verschillende en dan vragen wie ze het prettigst vinden.

Goede service fijne omgang

Prima motoren om op te lessen. AVB examen op eigen privé terrein waardoor je jezelf goed kan voorbereiden op het examen.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Goed geholpen en zeer aardig. Zeker aan te bevelen.

Goed geholpen en heel aardig. Aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede begeleiding en een goede service, ook op kantoor word alles perfect geregeld

Ik wilde nog een aantal lessen ertussen inplannen, was geen probleem. Na telefonisch contact kreeg ik de zelfde dag nog een mail met het nieuwe lesrooster. Echt super geregeld....

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Zeer goede service en leuk vakkundig personeel.

Ik ben heb goede ervaring met jullie bedrijf, alles gebeurde in goed overleg.

Top rijschool

Goede rijschool, fijne instructeurs

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

duidelijke communicatie en correct in afspraken

prettig/ duidelijk via de mail/ indien nodig telefonisch ook goed bereikbaar

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Goed georganiseerd en goede kwaliteit!

Ondanks groepslessen bij de verrichtingen, toch veel persoonlijke aandacht gehad. Heel tevreden over de kwaliteit van de lessen.

Sterke voorbereiding op examen

Heb veel leuke en leerzame uren gehad bij de rij-instructeurs van De Bruijn. Ze hebben het niet voor niets druk!

Goede rijschool

Goede rijschool die de afspraken nakomt. Dit begint al met de telefonisten zij proberen alles zo te plannen dat het past in je eigen agenda. Instructeurs zijn plezierige mannen om met om te gaan. Hier zit veel vakkennis. Wel goed om les te krijgen van verschillende personen. Iedereen doet het anders en letten net op wat andere puntjes waardoor je beter word. Nick, Eric en Alex bedankt.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Ik heb 3 rijschoolen gehad en bij deze ben ik in een x geslaagd! De bruijn en paul bedankt! Goeie rijschool fijne mensen. Een aanbeveling!!

Aanrader!

Ik ben zeer te spreken over verkeersschool de Bruijn! Ik ben deze week geslaagd voor mijn motorrijbewijs en heb alles in één keer mogen behalen binnen 2 maanden tijd. Allereerst super vriendelijke en behulpzame dames achter de balie/telefoon. Zij regelen alles netjes, sturen je tijdig een overzichtelijke planning van je lesrooster en geven je tips met betrekking tot de theorie. Een warme eerste indruk! Eenmaal begonnen met de rijlessen voelde ik me ook bij de rij-instructeurs direct op mijn gemak. Er hangt een prettige sfeer! Stuk voor stuk vriendelijke, behulpzame instructeurs die het beste met je voor hebben. Zij geven veel goede tips, hebben geduld en spreken vertrouwen uit! Nick bedankt voor de fijne lessen! Ik hoop dat de vlaai gesmaakt heeft. ;) Groetjes Karin.

Top 👍

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Fijne rijschool met goede begeleiding

Ben heel blij dat ik de keuze heb gemaakt om over te stappen naar Verkeersschool de Bruijn. Duidelijke uitleg/ goede begeleiding tijdens de lessen en genoeg mogelijkheden qua tijd om te lessen.

Zeer nette rijschool

Was een zeer aangename rustige instructeur die mooi rustig alles doornam Ik had wel vermoeden alsof examinator me dingen vroegen waar we het niet over gehad hadden maar alsnog mooi 1e keer geslaagd :) Ik vond het een zeer positieve ervaring

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hoi Patrick Fijn om te horen dat je zo tevreden was. Het komt inderdaad weleens voor dat een examinator vragen op een andere manier stelt dan dat ze normaal doen. Jammer dat dit gebeurt. Gelukkig heeft dit geen invloed op het slagen. Ons team wenst jou vele veilige kilometers

Super leuke relaxte rijschool

Fijne rijschool... nemen de tijd voor je

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Hoi Cindy Bedankt voor jouw reactie. Ons team wenst jou vele mooie en veilige kilometers

Zeer goede service en behulpzaamheid

Ik ben begonnen met een Try-The-Bike bij De Bruijn en van daaruit gelijk doorgegaan met AVB. Alles werd goed uitgelegd en ik kreeg ook goede tips mee om de handelingen succesvol uit te voeren. Ook heb ik een theorie dagje gehad wat zeer handig was voor het examen. Na het halen van beide examens doorgegaan met AVD. Alles werd op een logische volgorde aangeleerd en kon altijd met vragen terecht. Heb het examen in één keer gehaald en had alles zeer netjes uitgevoerd. Persoonlijk kan ik deze rijschool zeker aanraden!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Hoi Gillian Fijn om te horen dat onze inzet zo gewaardeerd wordt. Ons team wenst jou vele mooie en veilige kilometers

Leerzaam en goede lessen gehad En snel het motor rijbewijs gehaald

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

in het algemeen heel goed

kundige instructeurs en prettige maar duidelijke lessen, flexibel in lesafspraken goede communicatie

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Goede service en vrolijk personeel

Hele goede service van kantoorpersoneel en zeer vrolijke en meelevende instructrices en instructeurs. Top, bedankt voor alles

Leerzaam

Waren leuke en gezellige lessen met filiz

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Goede instructeurs ! Top rijschool !!

Alles goed geregeld . Vanaf het begin een goed gevoel , en motiverende instructeurs .

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).

Filter op Taal