Heel warm en kundig

Ik vind de dierenkliniek een warm bad. Ik ben door warme aanbevelingen terecht gekomen bij deze dierenarts. Het is echt een hele fijne kliniek. Er wordt naar je geluisterd en ze zijn ontzettend lief voor je dier, kundig en duidelijk in aanpak. Echt alle lof !

Slecht

Er was een spoedgeval met onze poes van 15 jaar. Ze gleed binnen no-time steeds verder weg. Onze eigen dierenarts was reeds niet meer aanwezig dus ik zocht naar een snel te bereiken andere dierenarts. Helaas werd mij verteld dat men geen dieren van andere dierenartsen behandeld. Ik moest maar een half uur naar Rijswijk rijden (vervangende dierenarts). Met een poes die heel veel pijn heeft en steeds verder wegglijd??? Zelf heel emotioneel zijnde? Ik vroeg hoe dit nu mogelijk is, het gaat om een levend wezen!!! Heel koel werd er geantwoord: Sorry mevrouw, ik kan hier echt niets aan doen.

Betaling

Vriendelijk en deskundig personeel maar het minpuntje is dat je direct moet betalen. Dus stel er is wat met je hond of kat of ander dier helpen ze je niet als je geen geld hebt. Vind het erg slecht dat je geen factuur binnen 14 dagen mag betalen en overweeg hierdoor een andere dierenarts te zoeken die hier in veel klantvriendelijker is.

• Behandeling
  • Communicatie door dierenarts en paraveterinair N.v.t.

Geweldig lieve, diervriendelijke mensen

Bij mijn geadopteerde Turkse katertje moesten alle tandjes getrokken worden, door chronische ontstekingen t G v tandsteen. Zeer ingrijpend, maar door goede zorg, nu weer geheel opgeknapt , speels en levendig. Eet zelfs harde brokjes, bijt hij stuk tussen z’n tandeloze kaken. Nooi ingezien dat zo een jong beestje, hiervan zo veel pijn/last kon hebben. Ook namens Pinky; heel erg bedankt

Geweldig team

Al jaren is dit team een aanwinst in Schiedam. Voor mij en mijn dieren. Na het laten inslapen van mijn vaders honden laten ze een sterk en rustig team zien.

Altijd goed

Naar een dierenarts gaan is meestal niet leuk maar als je naar Dierenkliniek Noord gaat weet je in elk geval dat je heel prettig geholpen wordt door kundige artsen en assistenten. Ze zijn meelevend en lief regen je beestje. Ik vind iedereen, echt niemand uitgesloten, ontzettend lief!!

• Zou u ons aanbevelen?

Ze zijn gewoon super goed

Ik vind ze allemaal heel goed. Ze luisteren naar je en ze leggen het heel goed uit als er wat met je dier is .

Een geweldig team.

De dierenartsen en assistenten zijn altijd heel erg betrokken en het is voor Floris en onze vorige honden geen straf om er een bezoek te brengen. Kortom een top team.

Altijd Vriendelijk en behulpzaam Luisterend oor en altijd meedenken

Top adres voor dierenzorg

Altijd betrokken en weten na jaren de naam nog ook van dieren die er al jaren niet meer zijn.

• Zou u ons aanbevelen?

Zeer betrokken bij mens en dier

Zeer betrokken mensen die echt aandacht hebben voor de dieren en voor hun baasjes.

• Zou u ons aanbevelen?

Prettige en deskundige kliniek.

Prettige sfeer, niets is teveel. Erg deskundige Dierenartsen en assistenten. Je voelt je gehoord en begrepen.

Fijne praktijk

Aardige en deskundige dierenartsen en assistenten. Ik vind het altijd erg prettig dat jullie gelijk weten wie ik ben en welk huisdier daarbjj hoort. Wel zou ik het fijn vinden als er iets vaker een prijsindicatie gegeven wordt vooraf. Dat voorkomt verrassingen.

• Zou u ons aanbevelen?

Professioneel, duidelijk, betrokken, eerlijk en inlevend Vermogen in dier en mens

Goed voor de dieren

Goede ervaring ook met moeilijk gedrag van de dier hoe je om kan gaan

Professioneel en klant(dier)vriendelijk

Ik heb gelukkig weinig gebruik hoeven te maken van jullie diensten. Maar de keren dat we met onze kat langs moesten komen zijn we professioneel, vriendelijk en begripvol geholpen. Niet alleen werd de kat prima geholpen maar ook ik als bezorgde eigenaar werd goed begeleid. Wel prijzig maar wel de moeite waard

• Zou u ons aanbevelen?

Zij nemen mijn observaties als baasje serieus en 'verkopen' mij alleen wat noodzakelijk is.

Ik voel mij door hen gehoord. Hun vakmanschap en open, eerlijke communicatie geven vertrouwen. Wanneer mijn kat ter observatie of behandeling moet achterblijven, wordt hij altijd goed en met aandacht verzorgd. Ik vind het vooral prettig dat de dierenartsen mij niet onterecht gerust stellen (dus mijn observaties niet serieus nemen), want dat heeft me bij twee andere dierenartspraktijken al tot twee maal toe het leven van een kat gekost. Door serieus onderzoek te doen naar wat mij zorgen baart, en het realistische perspectief van een behandelplan weer te geven, kunnen zij en ik de beste zorg geven.

• Zou u ons aanbevelen?

Liefdevolle kundige zorg voor onze katten.

Geweldig team waar kundigheid en oplossingsgericht behandelingen voorop staan. En goede adviezen en begeleiding bij gecompliceerde ziektebeelden!

• Zou u ons aanbevelen?

Jullie zijn allemaal super lief voor mens en dier.

Lieve deskundige mensen

Ik kom al jaren bij deze dierenartsenpraktijk naar volle tevredenheid. Zeer lieve en deskundige artsen en assistenten.

Fantastisch team

Mijn ervaring met de kliniek zijn erg goed Altijd vriendelijk naar de klanten toe Goede zorg voor mijn huisdier

• Zou u ons aanbevelen?

Aardige en kundige dierenartsen. Voel me op mijn gemak en nemen de tijd.

• Zou u ons aanbevelen?

Super dierenarts, ontzettend kundig en lief voor de dieren.

Zowel voor onze hond als onze kater komen wij bij deze dierenarts. We worden altijd goed en liefdevol geholpen.

Altijd eerlijk en open

Ze zijn altijd eerlijk en open voor wat het beste is voor je huisdier, maar ze luisteren zeker ook naar wat jij wilt.

Super tevreden

Fijne deskundige dierenartsen én assistentes. Altijd vriendelijk, er wordt altijd meegedacht, maar ook als eigenaar kun/mag je altijd meedenken mbt de behandeling! Als ik dan toch 'n verbeterpuntje zou moeten noemen: ik zou het heel fijn vinden, als er op de site ,maar nóg fijner op facebook, vrijdagsavonds zou worden gemeld, wie er weekenddienst heeft, voor noodgevallen.

Willem Andriessenlaan 200

3122JT Schiedam

Over Dierenkliniek Schiedam-Noord

Als zeer toegewijd en professioneel team van 4 dierenartsen en 5 paraveterinairen, streeft Dierenkliniek Schiedam-Noord, Sterkliniek Schiedam, naar kwaliteit, kennis van zaken en de best mogelijke zorg voor uw huisdier. Daarnaast vinden we duidelijke communicatie, persoonlijke aandacht en interactie met u als eigenaar erg belangrijk. De dieren die wij behandelen zijn: honden, katten, konijnen, cavia’s, fretten, ratten, hamsters, schildpadden, reptielen, vogels en vissen. Dierenkliniek Schiedam-Noord is naast gewone kliniek ook Sterkliniek, omdat het heeft aangetoond een kwalitatief goede en vooruitstrevende kliniek te zijn.