Hele fijne dierenkliniek met oog op de gezondheid en welzijn van het dier.

Al jaren komen wij met onze hond bij Dierenkliniek Schiedam-Noord. Het fijne is dat alles te overleggen is met de dierenartsen en dat er goed wordt mee gedacht. Wij ervaren de communicatie als zeer prettig, ook gaan ze heel lief met onze hond om.

• Zou u ons aanbevelen?

Deskundig en zeer lief voor de dieren!

Zeer deskundig en ontzettend lief voor de dieren! Al jaren een trouwe klant!

Super goede dierenkliniek

Ik zit al 21 jaar bij deze dierenkliniek en kan alleen maar positief zijn over ze. Ze zijn heel lief voor je dieren en zijn ook heel deskundig. Je kan met elk dier bij hun terecht ook vogels en reptielen. Ook zijn ze heel eerlijk en als je dier niet meer te helpen is gaan ze je niet op extra kosten jagen en zeggen ze zoals het is. Veel dierenklinieken kunnen hier nog wat van leren. Ze zijn niet de goedkoopste maar voor je diertje heb je alles over en tegenwoordig heb je daar verzekeringen voor.

• Zou u ons aanbevelen?

Goed geholpen destijds met de evho en röntgen van onze hond

• Zou u ons aanbevelen?

Heel erg goed in welzijn van de dieren

Heel erg goed

• Zou u ons aanbevelen?

Fijne artsen met een hart!

Als je een Franse Bulldog hebt is het soms lastig inschatten wat deze honden mankeren. Ze zijn net even anders. Bij DKL Schiedam N denken ze wel met je mee en staat de service hoog in het vaandel. Absoluut een top kliniek!

Geweldige mensen

Een goede dierenartsen praktijk met zeer kundige artsen lief voor de beesten en onze ervaring is altijd goed geholpen en geloof me mensen overal zijn wel eens ervaringen die niet gaan zoals je gehoopt zou hebben dit ook meegemaakt maar dit is keurig opgelost.verder de dames achter de balie altijd vriendelijk en meelevend

Toppie

Met mijn vorige hond Indy goed begeleid toen we de beslissing hadden genomen om haar in te laten slapen (15,5 jaar geworden). En nu met mijn nieuwe pup voor de 2e vaccinatie geweest, ook toppie...fijne mensen en allemaal zeer lief

Knaagdieren vakkundigheid

Ik kom bij dierenkliniek schiedam noord altijd met mijn cavia’s. Voorheen ging ik bij een dierenkliniek bij mijn woonplaats in de buurt, maar ik was niet tevreden over de dierenartsen daar omdat zij niet genoeg ervaring hadden met cavia’s. Sinds ik bij dierenkliniek schiedam noord kom, krijgen mijn cavia’s de beste behandelingen en zorg waardoor zij altijd op knappen! Dank jullie wel daarvoor! Daar heb ik de 25 minuten rijden wel voor over.

• Zou u ons aanbevelen?

Gedreven, ervaren, professionele en hele lieve mensen

• Zou u ons aanbevelen?

Liefdevol met oprechte aandacht!

Onze Sam is geen onbekende bij haar DA en hoewel wij niet graag de deur plat lopen bij jullie, gaan we wel met een goed gevoel naar jullie, als dit nodig is! De behandelingen, aandacht, interesse en vakmanschap van jullie kliniek en praktijk en jullie team, is top. Onze Sam is nog nooit met angst of tegenzin de afgelopen 10jr bij jullie naar binnen gelopen en dat zegt mij al meer dan voldoende! Dierenliefde, in alles wat jullie doen!

• Zou u ons aanbevelen?

Heel netjes en schoon en goede specialisten

Geweldige service en heel vriendelijk!

Super Dierenkliek adequaat

Fijne dierenkliek, alertheid en kennis, ook de telefoonnisten zorgen dat je op de juiste manier geholpen wordt. Chapeu voor centralist Mieke.

• Behandeling
  • Communicatie door dierenarts en paraveterinair N.v.t.
  • Zou u ons aanbevelen?

Beste en vooral hele kundige dierenarts

Wij zullen nooit meer ergens anders heen gaan al ruim 6 jaar onze dierenarts en mega tevreden zo vriendelijk en kundig

• Zou u ons aanbevelen?

Ik zou geen andere praktijk willen. Fantastisch team. Altijd behulpzaam en vriendelijk. Goede zorg. Denken met je mee. Verdienen het om een sterkliniek te zijn .

Zeer betrokken

Helaas heeft onze kat een voedselallergie, maar met hulp en begeleiding van de dierenarts zijn we nu op de goede weg. Ze houden veel contact om te monitoren hoe het gaat. Super

Uitmuntend!

Word altijd vriendelijk geholpen bij vragen. Fijn team goede artsen!

Fijne sfeer

We worden altijd netjes geholpen. Dierenartsen en assistenten zijn gewoon heel erg goed en altijd betrokken.

Topkliniek

Ik kom hier al vele jaren met verschillende dieren. Zowel reptielen als fretten. Kan altijd snel terecht en heel goed geholpen. Personeel is heel vriendelijk. Ik heb altijd André. Een hele rustige sympathieke man. Ook met een euthanasie kreeg ik alle rust en bedenktijd met veel medeleven. Gaan altijd rustig en goed met de dieren om. Na castratie krijg ik ze tiptop terug naar huis. Ik houd niet van haastklussen en dat is hier absoluut nooit het geval. Kortom altijd goede ervaringen.

• Behandeling
  • Communicatie door dierenarts en paraveterinair N.v.t.

Helemaal top

Er zijn weinig dierenartsen die ook grasparkieten kunnen behandelen. Dierenarts Andre Gebben is een van de weinige en doet dit met veel plezier en zeker ook veel kennis. Hij is eerlijk en oprecht en wil het beste voor de parkiet en niet alleen voor de eigenaar. Hij heeft al meerdere keren onze parkiet behandeld. Zonder hem was onze parkiet niet meer in leven geweest. Bij een andere dierenarts die door dierenwinkels aangeprezen werden, hebben deze ervaringen niet meegemaakt.

• Zou u ons aanbevelen?

Bedankt voor de lieve review! Natuurlijk zullen wij de complimenten overdragen aan Andre. Met vriendelijke groet namens het hele team van Dierenkliniek Schiedam-Noord

Wij zijn heel goed geholpen door de arts (Nadine) Heel vriendelijk, geduldig en enthousiast!

Perfecte dierenkliniek

Wij hebben helaas op 7 okt 2021 onze lieve Indy moeten laten inslapen.Dat hebben ze bij ons thuis gedaan,en dat is zo liedevol,rustig en mooi gegaan.We zijn ze ook erg dankbaar dat het op deze wijze is gegaan en proberen het nu een plekje te geven. Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en begeleiding Martin en ingeborg

• Zou u ons aanbevelen?

Altijd zeer tevreden. Persoonlijke zorg en niet onnodig veel onderzoeken of behandelingen bij een hondje op leeftijd.

best in nederland

mijn naam is shailendrakumar . mijn teef shana was draagtige maar aan het laate van zijn draagtijd deze dierenkliniek schiedam-noord komt bij mijn op de eerste plaats en dit komt heel diep uit mijn hart zij hebben ,ijn teefje weten reden , ik hou van ze en ik sta achter deze dierenkliniek 1000% achter ze . mijn dank aan ze nog maals mijn naam= Shailendrakumar Aniel bhoekhan

Vriendelijk en professioneel

De bezoeken aan de kliniek zijn altijd vlekkeloos verlopen met een minimum aan stress voor de kat.

Willem Andriessenlaan 200 3122JT Schiedam

Over Dierenkliniek Schiedam-Noord

Als zeer toegewijd en professioneel team van 4 dierenartsen en 5 paraveterinairen, streeft Dierenkliniek Schiedam-Noord, Sterkliniek Schiedam, naar kwaliteit, kennis van zaken en de best mogelijke zorg voor uw huisdier. Daarnaast vinden we duidelijke communicatie, persoonlijke aandacht en interactie met u als eigenaar erg belangrijk. De dieren die wij behandelen zijn: honden, katten, konijnen, cavia’s, fretten, ratten, hamsters, schildpadden, reptielen, vogels en vissen. Dierenkliniek Schiedam-Noord is naast gewone kliniek ook Sterkliniek, omdat het heeft aangetoond een kwalitatief goede en vooruitstrevende kliniek te zijn.