Meedenkend en vriendelijk

Er word transparant gecommuniceerd en meegedacht in oplossingen voor thuis. En uiteraard onwijs lief voor onze hond! Heel fijn

• Zou u ons aanbevelen?

Fijn team van dierenartsen en assistenten

Ik kom hier al jaren en altijd zijn ze even vriendelijk en professioneel. De wachtkamer is ruim en schoon met een speciaal wachtgedeelte voor katten. Als er een ingreep moet plaatsvinden word je duidelijk geïnformeerd over de kosten. Topkliniek waar ik met een gerust hart mijn dier kan brengen. Na een ingreep bellen ze ook even na, erg fijn.

Slechte behandeling

Ik vind dit zo slecht Ze laten lang wachten in een klein ruimte Alle dieren komen bij elkaar waarvan mijn eigen kat schrik van de honden. 3 keer aangegeven dat mijn kat hoest. Nog steeds weten ze niet wat het is. Blijkbaar willen ze niet scannen. Daarvoor moet je een andere afspraak maken. Ze zijn heel duur vergeleken met een ander kliniek. receptie kan je lang wachten omdat ze langer aan telefoon zijn dan met jou. Ik raad niemand aan ga ergens anders voor je dier.

• Behandeling
  • Communicatie door dierenarts en paraveterinair N.v.t.
  • Zou u ons aanbevelen?

Hele goede dierenkliniek met compassie en liefde voor dieren

Mijn liefste poes Mimi moest de afgelopen tijd een paar keer naar de dierenarts en heeft bij de dierenkliniek een hele goede, zorgzame omgeving gekregen met uitmuntende zorg. Ik als eigenaar ben altijd meer dan voldoende geïnformeerd en heb ruime keuze gekregen in mogelijkheden binnen haar zorg. Daarnaast is Mimi mijn allereerste huisdier, waardoor ik niet altijd alles even goed weet of snap in haar gedrag en ook daarvoor is bij de dierenarts begrip en ruimte om vragen te stellen. Tot nu toe is er gelukkig niets ernstigs aan de hand geweest, maar mocht er zich iets voorvallen vertrouw ik de dierenkliniek volledig. Door de fantastische zorg, transparantie en vooral begrip en liefde voor het dier, voelt ook Mimi zich op haar gemak. Ondanks dat het voor katten altijd extra spannend is hoe het verloopt, ben ik elke keer reuze trots op hoe ze zich gedraagt bij jullie - en dat prijs ik zeker voor een heel groot deel toe aan de rustige omgeving - en artsen met echte bekwaamheid! Dit is mede een review, maar ook zeker een dankjewel en vooral een compliment vanuit mij. Blijf doen wat jullie doen!

• Zou u ons aanbevelen?

Uitstekend en buitenal vriendelijk behulpzaam en beleeft

4 sterren betekent voor ons uitstekend en zeer goed, kan niet veel beter. Alleen de prijzen die neergelegd moeten worden bij een bezoekje, die zijn best pittig, maar dat is bij iedere dierenkliniek tegenwoordig het geval en we begrijpen echt wel dat alles duur is, apparatuur, pand, personeel, medicijnenaanschaf bij fabrikanten, maar die consultprijzen, iéts goedkoper zou wel aardig zijn.

geweldige dierenarsten en assistentes

Ik heb de goede ervaring met verschillende dierenarsten die allemaal vriendelijk en goede kennis van zaken hebben ik kom hier graag met mijn honden

• Zou u ons aanbevelen?

Kundige, lieve zorg voor ons huisdier

Elke keer is wanneer ons konijn zorg nodig had werd er op zo’n kundige manier gekeken naar het diertje, maar ook de uitleg aan ons; zeer duidelijk en zo aardig. Je merkt dat iedereen begaan is met de dieren en de service is uitstekend. Ook na de operatie van ons konijn mochten we even komen kijken toen hij nog niet mee naar huis mocht, zo fijn!

• Zou u ons aanbevelen?

Een absolute aanrader voor reptielen

Een aanrader en werkelijk waar niet slechts te vertellen. Met mijn baardagamen Vonkje en Dikkie (en voorheen stitch) kan ik altijd op zeer korte termijn terecht. Andre heeft veel kennis en is bereid goed mee te denken. Erg blij want het aantal reptielen artsen is schaars. Over alles dames ook niets dan lof. Ik wordt altijd vriendelijk ontvangen, te woord gestaan en behandeld. Ook is er altijd tijd voor een luisterend oor en voel ik mij serieus genomen. Ik ben erg blij met de ruime openingstijden. Als het kan graag een kliniek in Den Haag dat kunnen we wel gebruiken.

• Zou u ons aanbevelen?

Nu hebben wij geen eigen dieren meer. Maar jaren zijn we met van allerlei dieren op consult geweest. Super lieve dierenartsen en medewerkers. Momenteel alleen logeer honden. Maar als deze bij ons iets zouden mankeren....direct naar Schiedam.

• Zou u ons aanbevelen?

Kundig en gevoelig, menselijk personeel

Uitstekend prima dierenkliniek

Vriendelijke personeel. Niet altijd tevreden met de uitslag oplossing van mijn huisdier na bloedonderzoek wel hoop geld kwijt maar geen oplossing maar ik ben geen dierenarts.

Ze zijn heel goed

Ik vindt ze allemaal heel goed

• Zou u ons aanbevelen?

Als ik dit moet opschrijven wordt het een trilogie. Jullie zijn kanjers

• Zou u ons aanbevelen?

Deze moderne dierenartskliniek is vol met kennis, behulpzaam en liefdevol!

Onze hond Sam komt al vanaf haar eerste controle met 9 weken bij jullie, nu 11,5jr geleden en zij is meegegroeid met jullie. Jullie zijn verder ontwikkeld in een prachtige moderne kliniek met aandacht voor de hond maar ook voor de baasjes. Veel kennis en liefde hier voor de dieren in dit team!

Goede zorg!

Als er problemen zijn met de hond of kat, wordt er direct goed meegedacht. Er is snel plek om langs te komen. De communicatie is goed, de mening van het baasje wordt ook goed meegenomen. Ook in de tijd van intensieve zorg voor eerdere zieke honden was de zorg super. Helaas inmiddels ook een mindere ervaring, dit is goed hersteld maar de nazorg/communicatie had beter gekund. Maar dit is voor mij zeker geen reden om niet meer te komen. Ik heb nog altijd alle vertrouwen in jullie in de zorg voor onze dieren. Soms heb ik wel het gevoel dat er te snel onderzoeken worden voorgesteld die niet altijd direct nodig zijn. En de kosten rijzen de pan uit!

Geweldige kliniek

Altijd even vriendelijk, deskundig en geduldig! Hart voor dieren maar ook voor de baasjes.

Supermeiden

Ik zit pas een paar maanden bij deze dierenarts,eigenlijk sinds ik weer 2 kittens heb. Poppy is 3 weken geleden gesteriliseerd en alle meiden zijn erg betrokken en bieden altijd een luisterend oor. Meteen de volgende dag werd ik al gebeld o dat ze benieuwd waren hoe t met haar ging. Echt super!

Goed voor de dieren

Hun zet dier op 1

Super kliniek

Sinds wij onze katten hebben (9 jaar) komen wij al bij dierenkliniek Schiedam-Noord. Onze katten worden altijd met veel aandacht en liefde behandelt. De uitleg en informatie die wij als baasjes krijgen is altijd goed en duidelijk. Alle medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en de nazorg is altijd goed. Zelfs een belletje na een behandeling om te vragen of alles goed gaat/is gegaan. Dat waarderen wij heel erg.

• Zou u ons aanbevelen?

Artsen met een hart voor dieren

De kliniek heeft artsen die echt meedenken en de dieren liefdevol behandelen. Zelf kom ik vrij vaak met mijn Franse Bull en die gaat maar wat graag naar binnen. De kliniek is voor mij echt 1 van de beste en ik ben zeer tevreden. Vooral Jolien en Nadine zijn echte toppers en leggen alles duidelijk uit! Kortom Nong is tevreden en dus ik ook ☺️

• Zou u ons aanbevelen?

Altijd erg liefdevol en met zorg voor onze honden

Ze hebben het mogelijk gemaakt dat onze honden thuis vredig konden inslapen. Wij konden op deze manier fijn afscheid nemen van onze huisgenoten

• Behandeling
  • Communicatie door dierenarts en paraveterinair N.v.t.

Beste dierenarts!

Mijn Sky heeft veel probleempjes gehad…. Grasaar in zijn oog, epilepsie en oorontstekingen. Voor elk probleem dat ik heb, stellen ze me gerust, al bel ik 100x op een dag….zo lief vindt ik dit! Heel kundig en rustig met mijn maatje. Nee, voor mij geen andere dierenarts!!!!

Liefdevol

Liefdevolle medewerkers, voor dier en hun baasjes.

Ontzettende lieve medewerkers

Ik ben over het algeheel heel tevreden met de dierenartsen en de assistenten. Elke vraag wordt rustig beantwoord en ruim tijd voor genomen. Waar ik zelf alert op moet zijn is dat onze hond extreem angstig is en dat ik soms naar mijn gevoel wat brutaal moet zijn om het voor haar en ook voor de medewerkers wat makkelijker te maken. Zeker als ze onder narcose moet, dat mag bij mij op schoot. Maar bij het uitslapen werd ik gebeld toen ze al te veel bijgekomen was. De vorige keer mocht ik meelopen om haar uit het hokje te halen. De afgelopen keer niet, ik ook niet aangegeven, en toen blafte en piepte ze angstig. Onderweg en in de behandelkamer had ze van angst gepoept en ook haar anaalklieren gebruikt. In mijn armen is het infuus verwijderd. Ik geloof niet dat ze bijt...ze wordt eerder apathisch. Zo trof ik haar in ieder geval aan toen ik die keer mee mocht lopen. Ik vind het sneu voor haar en ook niet prettig voor de medewerkster waar het witte jasje natuurlijk erg stonk. De volgende keer moet ik daar toch beter en duidelijker over praten. En ik ben ervan overtuigd dat de medewerkers daarin willen meedenken.

Prina

Ook oog voor de mens achter het dier.. altijd in voor vrijblijvend advies en geen poespas

Willem Andriessenlaan 200 3122JT Schiedam

Over Dierenkliniek Schiedam-Noord

Als zeer toegewijd en professioneel team van 4 dierenartsen en 5 paraveterinairen, streeft Dierenkliniek Schiedam-Noord, Sterkliniek Schiedam, naar kwaliteit, kennis van zaken en de best mogelijke zorg voor uw huisdier. Daarnaast vinden we duidelijke communicatie, persoonlijke aandacht en interactie met u als eigenaar erg belangrijk. De dieren die wij behandelen zijn: honden, katten, konijnen, cavia’s, fretten, ratten, hamsters, schildpadden, reptielen, vogels en vissen. Dierenkliniek Schiedam-Noord is naast gewone kliniek ook Sterkliniek, omdat het heeft aangetoond een kwalitatief goede en vooruitstrevende kliniek te zijn.