Ik heb een hele goede ervaring gehad. Werd goed geholpen. Kon altijd bellen met vragen en die werden altikd en netjes beantwoord.

Super goed geholpen

Super goed geholpen ook heel snel lieve advocaat je kan alles met haar bespreken

Een jurist met ruime ervaring en specialisatie in de situatie waarmee je te maken hebt, neemt de tijd om uitgebreid met je in gesprek te gaan over jouw casus. Dankzij hun jarenlange expertise en diepgaande kennis kunnen zij je gedetailleerd en deskundig adviseren, waarbij ze zorgvuldig aandacht besteden aan jouw specifieke omstandigheden en behoeften.

Vakkundig en duidelijk advies

Ik ben prima bijgestaan door het kantoor. Duidelijke communicatie en helder advies. Je weet van tevoren precies waar je aan toe bent.

Weinig/geen contact. Zeker niet betrokken. Geen afsluiting!

Het eerste gesprek was veelbelovend. Aardige man, er zou voor me meegekeken worden, naar mijn belangen, het zou goed komen, ik hoefde me geen zorgen te maken. Ik voelde me gesteund. Daarna moest ik zelf achter alles aan, ik ben nergens van op de hoogte gehouden, tenzij ik het zelf vroeg, ook is er geen afsluiting geweest. Ik krijg sterk het gevoel dat ik niet genoeg geld heb opgeleverd. Erg jammer. That’s life. Ik hoef hier nu geen contact over te hebben verder. Het is klaar voor mij.

Op deze beoordeling wens ik een reactie te geven. Men mag kritisch zijn op uitgevoerde werkzaamheden en daar sta ik ook voor open, maar dat moet dan wel op juiste feiten zijn gebaseerd, en niet alleen op beleving of onvrede van de cliënt. De gestelde kritiek komt niet overeen met wat ik in het dossier kan terugvinden, en is ook niet mijn werkwijze. Ook heeft een afsluitend mondeling overleg wel degelijk plaatsgevonden en is geregistreerd. Mogelijke onvrede over de uitkomst van een zaak mag geen maatstaf zijn om de advocaat op te beoordelen. Het geven van een 1 als beoordeling is dan ook niet fair, ik kan dit op geen enkele wijze plaatsen. Ik verwijs verder graag naar de andere reviews die een ander beeld geven.

Uitstekend bedrijf en zeer correct

Ik had mijn rijbewijs weer zeer snel terug Deze mensen weten wat ze moeten doen en zijn zeer netjes en correct ik geef ze een 10 voor het geleverde werk Mvg Sjoerd

perfect

Wij zijn zeer tevreden met uw diensten. En als ik mensen heb die een goede advocaat nodig hebben. Ik zal deze advocaat aanbevelen. Bedankt voor al het harde werk. Met vriendelijke groet André de En Ana Maria

Top advocaat

Ik heb een goede ervaring gehad pittige jaren maar alsnog altijd keihard gevochten

Prima en vlotte afhandling echtscheiding

De kosten van de echtscheiding zijn redelijk. Na ca. 7 weken was het geregeld.

Ik ben zeer tevreden!

Als ik met vragen zat kon ik altijd bij hun terecht, was het niet met mijn advocaat dan wel met de receptie en dat kon telefonisch of via de mail. Zeer vriendelijk!

SUPER

Super goede service ben uitstekend geholpen door mevr de boer. Kon niet beter.

Meedenkende advocaat!

Veel ervaring, kleine praktijk, korte lijntjes, goed meedenkend

Scheiding

Is perfect kantoor van oef je snel geholpen

Vertrouwd gevoel

Open en eerlijk, prima communicatie en oprecht! Heel prettig

Mijnervaring

Ik had heel erg goede ervaring met de heer Winnips Shutz advocaat

Was uitstekend

Mijn ervaring met het advocatenkantoor was perfect , zeer goede adviezen en snelle reactie terug. Vriendelijke mensen daar op het kantoor. Mocht ik ooit weer advies nodig zijn dan pak ik gelijk de telefoon.

goed advocatenbureau.

correct, goed advies. vriendelijk. duidelijke uitleg over een beschikking

Familli

Beste advocaten en zijn hebben veel gedaan voor mij en was altijd bereikbaar voor mijn vragen en advissen .

Een spannende weg die ik dankzij Winnip & Schütz heb doorgestaan en met mooie resultaten behaald

Een zaak, voor mij compleet nieuw en een ervaring die ik nog niet eerder heb mee gemaakt. Dankzij mevrouw A.J. de Boer, heb ik alles doorstaan met vertrouwen. Met een nuchtere blik, luisterend oor, krachtig en op adviserende wijze zijn we er door heen gegaan. Ontzettend bedankt!

Perfect geholpen, denken goed met je mee geven de juiste advies.

Prettig super fijne communicatie. Super geholpen tijdens het hele proces en uiteraard met succes!

Heel prettig

Zeer betrouwbaar en persoonlijk

Een professionele ondersteuning gehad.

Door corona helaas weinig contact

Door corona helaas weinig contact. Verder goede hulp.

Duidelijk en netjes.

Alles werd duidelijk uitgelegd en goed afgehandeld. Zeer tevreden.

Betrokken, bevlogen en daadkrachtig

Mr Rick Schutz heeft mij bovengemiddeld goed bijgestaan in een zaak die ik anders mogelijk zou hebben verloren, ondanks dat ik alle kaarten in handen had. In eerdere zaken in Amsterdam heb ik heel andere ervaringen met advocaten die liegen en bedriegen. Hoe verfrissend om dan de daadkrachtige en bevlogen benadering van mr Rick Schutz te ervaren. Ongeëvenaard. Helaas had men geen trek om mijn zaken in Amsterdam over te nemen anders had ik die ook zeker gewonnen. De man is goud en hij en zijn medewerkers betrokken.

Zuiderplein 29

8911AN Leeuwarden

Over Advocatenkantoor Winnips & Schütz

Winnips en Schütz Advocaten is een modern en kleinschalig advocatenkantoor, gevestigd in het centrum van Leeuwarden vlakbij Rechtbank en Gerechtshof. Wij onderscheiden ons door een no nonsense instelling en een betrokken houding. Het kantoor behandelt zaken op een beperkt aantal rechtsgebieden waarin wij zijn gespecialiseerd, met de nadruk op familie- en jeugdrecht en strafrecht. Daarnaast bieden wij mediation aan.