We zijn snel en heel correct geholpen, geen minpunten.

We zijn snel en heel correct geholpen. Kan geen minpunten ontdekken en zou het anderen direct aan bevelen. Ook een duidelijke communicatie waarvoor mijn hartelijke dank.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zakelijk, neutraal en op afstand.

Zoals is omschreven op de website van uw bedrijf w.b. te volgen procedure, is er ook gehandeld. Snel, accuraat, neutraal en op afstand. Persoonlijk had ik graag een kort informatief (telefonisch) gesprek binnen de huidige procedure prettig gevonden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Dank voor uw reactie. Zelf vind ik persoonlijk contact ook prettiger. De specifieke procedure waarvan u gebruik heeft gemaakt heeft echter als doel tegen zo laag mogelijk kosten deze procedure te kunnen aanbieden, om welke reden is gekozen voor deze vorm van werken in deze specifieke procedure. In andere vormen van rechtsbijstand vindt intensief cliëntcontact plaats.

Goede advocaat

Mijn ervaring is dat als ik bel en vragen heb dat ik gelijk te woord word gestaan,of dat de advocaat zo snel mogelijk terug belt.daarbij bij een zitting ze alles op alles zetten.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel goede ervaring. Prima uitleg. Heel erg gastvrij je hebt meteen het gevoel dat ze echt bij je zaak betrokken zijn.

Goede adequate aanpak

In het algemeen spreek ik graag van een non-nonsense adequate aanpak, die me erg goed is bevallen. Wat dit betreft een dikke voldoende voor de heer Schütz. Een tip: door een kleine procedure-fout van de heer Schütz kon de zitting niet administratief afgehandeld worden, maar moest ik persoonlijk naar Leeuwarden. Een dag eerder heen gereisd, hotelovernachting, volgende dag zitting en weer terug naar Zeeland. Top was dat er door u zelf in de factuur rekening meegehouden is. Het credit-bedrag vond ik zelf iets laag, omdat mijn kosten ca. 45% hoger dan dat bedrag lagen. Zelf zou ik hierover even vooraf contact hebben opgenomen met cliënt en overlegd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste advocaat in mij ogen

Zeer goed ..vriendelijk ...goeie advocaat ...geef 10

Over Advocatenkantoor Winnips & Schütz

Winnips en Schütz Advocaten is een modern en kleinschalig advocatenkantoor, gevestigd in het centrum van Leeuwarden vlakbij Rechtbank en Gerechtshof. Wij onderscheiden ons door een no nonsense instelling en een betrokken houding. Het kantoor behandelt zaken op een beperkt aantal rechtsgebieden waarin wij zijn gespecialiseerd, met de nadruk op familie- en jeugdrecht en strafrecht. Daarnaast bieden wij mediation aan.