Autoschade door onbekende die met fiets of zo op de stoep tegen mijn auto was gereden. Niemand gezien en niet vergoed dus, maar op aanraden van een buurman ben ik naar Poort gegaan voor taxatie en reparatie. Ik ben zeer blij met het mooie resultaat, de nog redelijke prijs, de vriendelijke (no-nonsense) benadering van Rudger Poort en het feit dat ik een leenautootje mee kon krijgen voor de dagen dat ik mijn auto kwijt was. Echt een aanrader in geval van schade! Wel jammer dat ze geen gewoon garagebedrijf zijn, want ik zou mijn auto daar meteen in regulier onderhoud geven.

Zeer tevreden!

Mijn ervaring met de firma is in een woord: goed. Mijn auto is weer als nieuw en dat voor een 14 jaar oude auto. Ik ben erg tevreden, over de kwalitiet van de reparatie en de vriendelijke persoonlijke benadering. Het toetje was de leenauto.

Uitstekend vakwerk

Uitstekende service ook!

Super goed bedrijf !

Perfecte reparatie tegen redelijk prijs ! Klantgericht en zeer vriendelijk!

Top service!!!!

Geweldige service en echt kwaliteit!!!

Professionele en vriendelijke snelle hulp

Snel en op een zeer professionele en vriendelijke manier geholpen. Echt een aanrader!

Super bedrijf!

Met onze Rijschool & Autoverhuur hier door de jaren heen al onze auto's met schade heen gebracht en altijd top service gehad.

klant gericht

Vriendelijke en behulpzame mensen die de tijd voor je nemen.

Lieve en vriendelijke mensen die voor jou de tijd nemen en je vakkundig te woord staan.

top service!

was zonder afspraak naar Poort Autoschadeservice gegaan en werd heel vriendelijk ontvangen en professioneel geholpen. Ik had een aanrijding en had nu een schaderapport nodig. Bij het advies dat ik kreeg was duidelijk dat ze vanuit mijn perspectieve meedachten en niet gewoon een sales praatje deden om meer reparaties aan mijn auto te kunnen doen. Mijn vertrouwen hebben ze nu dus ik weet waar ik vanaf nu weer naartoe ga als ik mijn auto moet laten keuren / repareeren!

top

goede reparatie en goede service en goede pryzen !! en fijne mensen.

Hallo Mike, Je hebt direct gebeld dat er iets verkeerd is gegaan bij het invullen van de sterren. Als het goed is kan je deze nog aanpassen. Bedankt voor de positieve beoordeling, Groet Rudger Poort

Top Service!!

Top service! denkt met je mee en levert mooi resultaat.

Een echte vakman wat voor een nette prijs schade's hersteld.

Van het eerste telefoontje tot na de schade herstel prettig contact gehad en snel de schade hersteld.

Vakwerk en service tegen reële, vriendelijke prijzen

Dit bedrijf denkt met je mee, adviseert en levert vakwerk. De service is uitstekend. Auto werd gewassen afgeleverd. Absoluut een aanrader.

Perfecte reparatie, gemaakt wat anderen niet konden

Je moet ook niet achteruit tegen een paaltje rijden, stom stom stom. De schade: achterbumper en achterdeur van mijn Hyundai i30 CW. Volgens andere bedrijven moesten beide helaas vervangen worden. Dhr. Poort bekeek de zaak en vond dat de deur nog te maken was. We hebben een prijsafspraak gemaakt, de auto was na 4 dagen klaar. De deur bleek inderdaad gemaakt, de auto ziet er weer als nieuw uit. Maar hij had daarbij een kleine zijkant-schade hersteld en gespoten! Plus nog de kapotte stekker van de aanhanger-koppeling vervangen! En dat zonder meerprijs. Een vakman die zich aan zijn woord houdt. GROTE KLASSE !! Ik kan hen van harte bij iedereen aanbevelen !!

Prima service. De reparatie werd direct zeer vakkundig uitgevoerd. Super!

Goed werk weer als nieuw. Blij met reparatie afhandeling.

Schade is keurig afgehandeld. Ziet er weer uit als nieuw. Goede service en vriendelijk geholpen.

Perfecte & Snelle service!

Wij brengen al onze lesauto's, bestelbussen en huurauto's bij Poort. Altijd een super service, keurige tarieven en vakwerk. Auto Schade Poort is onze aanrader. gr. Rijschool Green & AutoHuur Amstelveen.

Topservice!

Wat een geweldig bedrijf! Ik kan niet anders zeggen. Er wordt vakwerk geleverd en iedereen is reuze aardig en behulpzaam. Het is toch fantastisch, dat je je auto na reparatie bijna weer als nieuw terugkrijgt. TOP!

Meedenkende en prettige medewerkers

Helemaal goed

Very professional and helpful.

Gave sound advice and answers. Also willing to drive me to metro station to save me the walk. Would recommend without a doubt.

Auto weer als nieuw

Kleurig gemaakt, blinkt weer als nieuw en auto ook nog als service door de wasstraat gehaald. En volgens mij ook gepoetst, klasse!

Poort Autoschade zijn top specialisten en doen alles wat je wilt top bedrijf

Ik heb diverse schade,s laten repareren en de laatste reparatie was het van kleur veranderen van mijn lederen interieur. Dit is weer zoals altijd top geregeld en erg mooi geworden. Los van het feit dat geen klus te gek is voor ze staat er ook altijd een gratis leenauto voor me klaar. Mijn cijfer is een dikke 10 Poort Autoschade is voor mij de beste.

Over Poort Autoschadeservice

Zit u met autoschade? Bijvoorbeeld een flinke deuk in uw portier, een ontwrichte carrosserie, lakschade of een gebroken ruit? Autoschadeservice Poort in Amstelveen verzorgt de complete reparatie van uw auto en neemt u tevens de afhandeling met de verzekeringsmaatschappij uit handen. Bovendien stellen wij een gratis leenauto ter beschikking en hoeft u bij ons geen (standaard) Eigen Risico* te betalen.