Prima service. De reparatie werd direct zeer vakkundig uitgevoerd. Super!

Goed werk weer als nieuw. Blij met reparatie afhandeling.

Schade is keurig afgehandeld. Ziet er weer uit als nieuw. Goede service en vriendelijk geholpen.

Perfecte & Snelle service!

Wij brengen al onze lesauto's, bestelbussen en huurauto's bij Poort. Altijd een super service, keurige tarieven en vakwerk. Auto Schade Poort is onze aanrader. gr. Rijschool Green & AutoHuur Amstelveen.

Topservice!

Wat een geweldig bedrijf! Ik kan niet anders zeggen. Er wordt vakwerk geleverd en iedereen is reuze aardig en behulpzaam. Het is toch fantastisch, dat je je auto na reparatie bijna weer als nieuw terugkrijgt. TOP!

Meedenkende en prettige medewerkers

Helemaal goed

Very professional and helpful.

Gave sound advice and answers. Also willing to drive me to metro station to save me the walk. Would recommend without a doubt.

Auto weer als nieuw

Kleurig gemaakt, blinkt weer als nieuw en auto ook nog als service door de wasstraat gehaald. En volgens mij ook gepoetst, klasse!

Poort Autoschade zijn top specialisten en doen alles wat je wilt top bedrijf

Ik heb diverse schade,s laten repareren en de laatste reparatie was het van kleur veranderen van mijn lederen interieur. Dit is weer zoals altijd top geregeld en erg mooi geworden. Los van het feit dat geen klus te gek is voor ze staat er ook altijd een gratis leenauto voor me klaar. Mijn cijfer is een dikke 10 Poort Autoschade is voor mij de beste.

Over Poort Autoschadeservice

Zit u met autoschade? Bijvoorbeeld een flinke deuk in uw portier, een ontwrichte carrosserie, lakschade of een gebroken ruit? Autoschadeservice Poort in Amstelveen verzorgt de complete reparatie van uw auto en neemt u tevens de afhandeling met de verzekeringsmaatschappij uit handen. Bovendien stellen wij een gratis leenauto ter beschikking en hoeft u bij ons geen (standaard) Eigen Risico* te betalen.

Filter op Taal