Alles liep mooi en vlot,ik zou jullie als verhuizers zeker aanbevelen.

Goede communicatie vooraf. Goed teamwork. Inpakken van kunst en muziekapparatuur zorgvuldig en netjes,in speciale dozen of zelfgemaakte bescherming. En vooral. Er was humor,prettig om mee samen te werken.

Geweldig goeie service met aardige en nette verhuizers!

Ik ben 2 x verhuist in de afgelopen jaren en heb dit bedrijf als zeer prettig en netjes ervaren. top!

Klantgericht en ontzorgend. Een verhuisbedrijf dat vertrouwen geeft.

Goede communicatie vooraf. De brief om jullie diensten aan te bevelen, was klantgericht en gaf vertrouwen om contact op te nemen. Goed teamwork op de dag zelf, prettig om mee samen te werken, zorgvuldig met de spullen. Inpakken van kunst en muziekapparatuur zorgvuldig en netjes in speciale dozen of zelfgemaakte bescherming. Het team had waardekennis. De verhuizing verliep mooi vlot en beveel jullie als verhuizers van harte aan.

Helemaal TOP

Prima mannen die op rustige manier, en met inzicht hoe je iemand moet verhuizen, hun werk doen!!! Geen schade, en alles zo gezet als wij graag wilden. Het was een prima ervaring.

Onze verhuizing van Rotterdam naar Groningen perfect gedaan!

Heel erg prettig geholpen door Roelie in het voortraject. Daarna hebben de mannen het super gedaan, de ene dag inladen in Rotterdam en de volgende dag alles op zijn plek in het noorden. En alles weer perfect in elkaar gezet. Zeer tevreden!

Over het geheel genomen positief

Medewerkers waren beried om meer te doen dan alleen te verhuizen. (Even een wasmachine naar beneden brengen die niet meeging). Op een gegeven moment was de verhuiswagen vol volgens de medewerker.. Ik had nog spul in de garage staan wat ook mee moest. Daar verder ook niet bij stilgestaan en de wagen ging richting Roden. Achteraf bedacht ik mij dat ik een verhuizing had geregeld er van uitgaande dat alle spullen mee konden. Wagen vol? Dan maar een 2e auto of 2 x rijden. Verder ben ik heel tevreden over de dienstverlening van Makken.

Zeer positief

Prettig bedrijf, behulpzame medewerkers,goed contact. Mvg Arend Guikema

De perfecte begeleiding, een aanrader!

Alles liep op rolletjes. Een goeie combi tussen ervaring en jonge krachten. Er werd goed doordacht gewerkt en in overleg. Ook niet onbelangrijk prettig in de omgang! Kortom een aanrader!

Goed, vriendelijk en snel.

Een positieve ervaring. Prettig personeel, vakkundig en snel.

Zie mijn mail van 3 november.

Alles ging stipt volgens afspraak

Goede, deskundige en vriendelijke verhuizers

De verhuizing is met zorg uitgevoerd

De mannen zijn op een rustige manier en zorg de verhuizing bezig geweest. Een fijne manier om op zo'n manier te verhuizen.

Professioneel, persoonlijk, van grote waarde!

Met zorg en aandacht helpt Makken om de verhuizing goed voor te bereiden. Op de verhuisdag zelf alle huisraad snel en vakkundig ingeladen, uitgeladen en weer netjes op z’n plek gezet. Top geregeld!

Wij zijn heel blij dat we een verhuisbedrijf hebben ingeschakeld. Ik moet er niet aan denken als wij dat allemaal zelf hadden moeten versjouwen. En heel bij dat we bij verhuisbedrijf Makken zijn terechtgekomen. Zeer professioneel en leuke mensen.

Een goede en prettige ervaring.

Prettige, vriendelijke en professionele verhuizers. Voorzchtig met de spullen. Snel tempo. Al met al niets op aan te merken!

Top geregeld!

Goede voorbereiding en dito uitvoering. De piano was een uitdaging maar ook dit pakte goed uit.

Prima verhuisbedrijf

Zowel tijdens het eerste bezoek als later tijdens de verhuizing, alle lof. Medewerkers bekwaam en met eigen hulpinzet ook nog betaalbaar. Het vervoer van de inboedel ging prima en alles zonder schade weer ontvangen.

Geweldig!

Net als de vorige keer alles helemaal mooi verlopen. Toppie!

Helemaal top, Mark en Dennis hebben ons fantastisch geholpen!

We hebben nu twee verhuizingen gedaan met Makken, en beide keren was de professionaliteit van de verhuizers (beide keren Mark) heel prettig.

Prettig, proffesioneel en uiterst efficient

Prettig, professioneel en efficiënt. De verhuizers hebben gezorgd dat aan einde verhuisdag alles netjes op de goede plaats stond en deze dag uiterst soepel is verlopen.

Topteam die met plezier hun werk doen

Vier hardwerkende secuur werkende mannen die zorgvuldig onze spullen (zelfs van twee adressen) naar onze nieuwe huis hebben vervoerd. Alles is op de juiste plek gebracht en ongeschonden overgekomen. Zelfs kwetsbare meubelstukken. Wij zijn zeer tevreden!

Alles werd heel goed geregeld. Contact en aanpassingen probleemloos.

Zowel telefonisch en op de dagen van de verhuizing is alles prima verlopen. Gaf rust in een stressvolle periode.

Dubbel en dwars het geld waard.

Voor de eerste keer een verhuisbedrijf ingehuurd en Makken bleek een goede keuze. Prettige, sociale verhuizers en goede service vooraf (oa langsbrengen van verhuisdozen).

Stressloos verhuizen!

Wij zijn erg tevreden over Makken. Het is niet goedkoop maar het is zo fijn dat vakmannen je spullen verhuizen. Het was voor het eerst in 10 keer verhuizen dat het én super snel ging én zonder stress! Het was ook fijn dat ze meedenken en even wat extra’s zien/doen (wat klusadvies etc). Wij zouden dit bij een volgende verhuizing weer zo doen!

Zeer geschikte mensen! Tot veel bereid! Beveel ze hartelijk aan!

Zeer geschikt!