Alles prima verlopen.

Ik heb een goed gevoel over gehouden van begin tot het eind. De spullen die te groot waren voor de verhuisdozen zijn indien nodig Keurig beschermd met folie. Ook andere grote spullen daar waren speciale verpakkingen voor. Ook het in en uit pakken van de verhuiswagen is vakkundig uitgevoerd. Nogmaals een prima prijs prestatie. Met vr. gr. Jan Hielkema

Goed bedrijf

Goed geholpen Vakkundige mensen. Alleen beschadigde poef had gemeld moeten worden Eigen risico was bespreekbaar, Wel tevreden over het geheel

Zeer snel en accuraat handelen toen dat nodig was

Wij kregen op vrijdagmiddag te horen dat onze oom de maandag Daar op geplaatst kon worden in een verzorgingshuis. 1 telefoontje aan de firma Makken was voldoende om er voor te zorgen dat zijn nieuwe kamer die maandag om drie uur ingericht was. Familie Beukema

Zeer professioneel.

Het personeel was zeer korrekt en deskundig. De verhuizing verliep op rolletjes.

Geweldig bedrijf.

Professioneel bedrijf met ervaren verhuizers en harde werkers. Top!!

Zeer tevreden!!

De verhuizing verliep heel soepel, goed georganiseerd, geruisloos , stressloos en eigenlijk heel erg gezellig :)

Verhuizing is prima verlopen

De verhuizers hebben onze spullen zorgvuldig verhuisd. Het was een prettige samenwerking. En ook de voorbereiding was prettig. Hilda reageerde altijd snel op vragen.

Netjes op tijd, alles snel over, en vriendelijke mensen

Na een offerte-aanvraag was het mogelijk om snel op locatie te kijken wat er allemaal over moest. De daadwerkelijke offerte volgde hier binnen 2 dagen op. Voor de daadwerkelijke verhuizing kwamen de verhuizers netjes op tijd aan en hadden alles snel ingepakt. Op locatie alles weer netjes uitgepakt, en de meubels netjes op de aangewezen plekken neergezet.

Top verhuizers

Verhuizen is een enerverende gebeurtenis. Verhuisbedrijf Makken heeft een deel van de stress weggenomen en wat een toppers hadden ze bij ons ingezet ! šŸ˜ŽšŸ‘šŸ‘

Realistische offerte en uitmuntend personeel

De offerte was realistisch en zorgvuldig bepaald. Communicatie is erg prettig en de verhuizers zijn zeer vakkundig, zorgvuldig en zeer prettig in omgang. Hun flexibiliteit en hulpvaardigheid tijdens onverwacht situaties op de verhuisdag zelf, zijn fantastisch.

Professioneel, snel en zorgvuldig

Afspraken zijn keurig nagekomen, prettige samenwerking en de verhuizing vond met zorg voor onze spullen plaats

Alles liep mooi en vlot,ik zou jullie als verhuizers zeker aanbevelen.

Goede communicatie vooraf. Goed teamwork. Inpakken van kunst en muziekapparatuur zorgvuldig en netjes,in speciale dozen of zelfgemaakte bescherming. En vooral. Er was humor,prettig om mee samen te werken.

Geweldig goeie service met aardige en nette verhuizers!

Ik ben 2 x verhuist in de afgelopen jaren en heb dit bedrijf als zeer prettig en netjes ervaren. top!

Klantgericht en ontzorgend. Een verhuisbedrijf dat vertrouwen geeft.

Goede communicatie vooraf. De brief om jullie diensten aan te bevelen, was klantgericht en gaf vertrouwen om contact op te nemen. Goed teamwork op de dag zelf, prettig om mee samen te werken, zorgvuldig met de spullen. Inpakken van kunst en muziekapparatuur zorgvuldig en netjes in speciale dozen of zelfgemaakte bescherming. Het team had waardekennis. De verhuizing verliep mooi vlot en beveel jullie als verhuizers van harte aan.

Helemaal TOP

Prima mannen die op rustige manier, en met inzicht hoe je iemand moet verhuizen, hun werk doen!!! Geen schade, en alles zo gezet als wij graag wilden. Het was een prima ervaring.

Onze verhuizing van Rotterdam naar Groningen perfect gedaan!

Heel erg prettig geholpen door Roelie in het voortraject. Daarna hebben de mannen het super gedaan, de ene dag inladen in Rotterdam en de volgende dag alles op zijn plek in het noorden. En alles weer perfect in elkaar gezet. Zeer tevreden!

Over het geheel genomen positief

Medewerkers waren beried om meer te doen dan alleen te verhuizen. (Even een wasmachine naar beneden brengen die niet meeging). Op een gegeven moment was de verhuiswagen vol volgens de medewerker.. Ik had nog spul in de garage staan wat ook mee moest. Daar verder ook niet bij stilgestaan en de wagen ging richting Roden. Achteraf bedacht ik mij dat ik een verhuizing had geregeld er van uitgaande dat alle spullen mee konden. Wagen vol? Dan maar een 2e auto of 2 x rijden. Verder ben ik heel tevreden over de dienstverlening van Makken.

Zeer positief

Prettig bedrijf, behulpzame medewerkers,goed contact. Mvg Arend Guikema

De perfecte begeleiding, een aanrader!

Alles liep op rolletjes. Een goeie combi tussen ervaring en jonge krachten. Er werd goed doordacht gewerkt en in overleg. Ook niet onbelangrijk prettig in de omgang! Kortom een aanrader!

Goed, vriendelijk en snel.

Een positieve ervaring. Prettig personeel, vakkundig en snel.

Zie mijn mail van 3 november.

Alles ging stipt volgens afspraak

Goede, deskundige en vriendelijke verhuizers

De verhuizing is met zorg uitgevoerd

De mannen zijn op een rustige manier en zorg de verhuizing bezig geweest. Een fijne manier om op zo'n manier te verhuizen.

Professioneel, persoonlijk, van grote waarde!

Met zorg en aandacht helpt Makken om de verhuizing goed voor te bereiden. Op de verhuisdag zelf alle huisraad snel en vakkundig ingeladen, uitgeladen en weer netjes op zā€™n plek gezet. Top geregeld!

Wij zijn heel blij dat we een verhuisbedrijf hebben ingeschakeld. Ik moet er niet aan denken als wij dat allemaal zelf hadden moeten versjouwen. En heel bij dat we bij verhuisbedrijf Makken zijn terechtgekomen. Zeer professioneel en leuke mensen.