Uitstekend bedrijf.

We zijn echt meer dan tevreden over dit bedrijf! Alles keurig verhuisd. Geen enkel minpuntje , alleen maar lof! Raadt dit bedrijf aan. Echt scheelt zoveel stress. Bieden nog meer service dan van te voren afgesproken. Fam Ploeg

Geweldige ploeg professionele verhuizers die deze klus geweldig goed hebben geklaard.

Wij hebben een goed gevoel bij deze verhuizing door Makken Verhuizingen. Prima gedaan bij deze voor ons eerste ervaring met een verhuisbedrijf. In het verleden huurden we een vrachtauto of busje maar deze verhuizing was qua verplaatsing van onze spullen een heel goede ervaring.

Dit verhuisbedrijf kunnen wij iedereen van hoog tot laag aanbevelen.

Het persoonlijk kontakt en het duidelijk toelichten van het hele verhuistraject vonden wij heel belangrijk. De twee dames (leidinggevenden) hebben dan ook de nodige ervaring qua mogelijkheden, verhuisplanning, meedenken etc etc Wat betreft de verhuizing zelf; De verhuisjongens/mannen verdienen bovendien alle lof door de manier van aanpak mbt het zorgvuldig omgaan/inpakken van de hele inboedel, klantvriendelijk etc etc Wij waren bijzonder onder de indruk van dit verhuisbedrijf

Goed bevallen

We zouden zo eeer met Makken in zee gaan, prima verlopen

Fantastische stapelaars

Twee kantoorkamers moesten tijdelijk leeg omdat er nieuw tapijt gelegd ging worden. De verhuizers hebben alles keurig in andere kamers opgeslagen, meubels waren super efficient gestapeld zodat we er minimaal last van hadden. Ze hadden ook veel materiaal bij zich (dekens, wieltjes etc) dus ging snel en soepel!

Zou bij een volgende verhuizing jullie weer vragen

Afspraak is afspraak En als iets dan toch net even anders gaat wordt dit snel kort gesloten en opgelost.

Vriendelijke behulpzame aanpakkers

Meedenken, flexibel en snel

Goede service .de mensen weten van aanpakken en hebben alles keurig verhuist

Alles is goed geregeld,. Fijn dat de verhuizers alles in overleg in de wagen hebben gezet en daarna alles op zā€™n plek in het appartement hebben gezet. Geen beschadigingen daar alles keurig verpakt was. Prima ik ben tevreden.

Alles prima verlopen.

Ik heb een goed gevoel over gehouden van begin tot het eind. De spullen die te groot waren voor de verhuisdozen zijn indien nodig Keurig beschermd met folie. Ook andere grote spullen daar waren speciale verpakkingen voor. Ook het in en uit pakken van de verhuiswagen is vakkundig uitgevoerd. Nogmaals een prima prijs prestatie. Met vr. gr. Jan Hielkema

Goed bedrijf

Goed geholpen Vakkundige mensen. Alleen beschadigde poef had gemeld moeten worden Eigen risico was bespreekbaar, Wel tevreden over het geheel

Zeer snel en accuraat handelen toen dat nodig was

Wij kregen op vrijdagmiddag te horen dat onze oom de maandag Daar op geplaatst kon worden in een verzorgingshuis. 1 telefoontje aan de firma Makken was voldoende om er voor te zorgen dat zijn nieuwe kamer die maandag om drie uur ingericht was. Familie Beukema

Zeer professioneel.

Het personeel was zeer korrekt en deskundig. De verhuizing verliep op rolletjes.

Geweldig bedrijf.

Professioneel bedrijf met ervaren verhuizers en harde werkers. Top!!

Zeer tevreden!!

De verhuizing verliep heel soepel, goed georganiseerd, geruisloos , stressloos en eigenlijk heel erg gezellig :)

Verhuizing is prima verlopen

De verhuizers hebben onze spullen zorgvuldig verhuisd. Het was een prettige samenwerking. En ook de voorbereiding was prettig. Hilda reageerde altijd snel op vragen.

Netjes op tijd, alles snel over, en vriendelijke mensen

Na een offerte-aanvraag was het mogelijk om snel op locatie te kijken wat er allemaal over moest. De daadwerkelijke offerte volgde hier binnen 2 dagen op. Voor de daadwerkelijke verhuizing kwamen de verhuizers netjes op tijd aan en hadden alles snel ingepakt. Op locatie alles weer netjes uitgepakt, en de meubels netjes op de aangewezen plekken neergezet.

Top verhuizers

Verhuizen is een enerverende gebeurtenis. Verhuisbedrijf Makken heeft een deel van de stress weggenomen en wat een toppers hadden ze bij ons ingezet ! šŸ˜ŽšŸ‘šŸ‘

Realistische offerte en uitmuntend personeel

De offerte was realistisch en zorgvuldig bepaald. Communicatie is erg prettig en de verhuizers zijn zeer vakkundig, zorgvuldig en zeer prettig in omgang. Hun flexibiliteit en hulpvaardigheid tijdens onverwacht situaties op de verhuisdag zelf, zijn fantastisch.

Professioneel, snel en zorgvuldig

Afspraken zijn keurig nagekomen, prettige samenwerking en de verhuizing vond met zorg voor onze spullen plaats

Alles liep mooi en vlot,ik zou jullie als verhuizers zeker aanbevelen.

Goede communicatie vooraf. Goed teamwork. Inpakken van kunst en muziekapparatuur zorgvuldig en netjes,in speciale dozen of zelfgemaakte bescherming. En vooral. Er was humor,prettig om mee samen te werken.

Geweldig goeie service met aardige en nette verhuizers!

Ik ben 2 x verhuist in de afgelopen jaren en heb dit bedrijf als zeer prettig en netjes ervaren. top!

Klantgericht en ontzorgend. Een verhuisbedrijf dat vertrouwen geeft.

Goede communicatie vooraf. De brief om jullie diensten aan te bevelen, was klantgericht en gaf vertrouwen om contact op te nemen. Goed teamwork op de dag zelf, prettig om mee samen te werken, zorgvuldig met de spullen. Inpakken van kunst en muziekapparatuur zorgvuldig en netjes in speciale dozen of zelfgemaakte bescherming. Het team had waardekennis. De verhuizing verliep mooi vlot en beveel jullie als verhuizers van harte aan.

Helemaal TOP

Prima mannen die op rustige manier, en met inzicht hoe je iemand moet verhuizen, hun werk doen!!! Geen schade, en alles zo gezet als wij graag wilden. Het was een prima ervaring.

Onze verhuizing van Rotterdam naar Groningen perfect gedaan!

Heel erg prettig geholpen door Roelie in het voortraject. Daarna hebben de mannen het super gedaan, de ene dag inladen in Rotterdam en de volgende dag alles op zijn plek in het noorden. En alles weer perfect in elkaar gezet. Zeer tevreden!

Over het geheel genomen positief

Medewerkers waren beried om meer te doen dan alleen te verhuizen. (Even een wasmachine naar beneden brengen die niet meeging). Op een gegeven moment was de verhuiswagen vol volgens de medewerker.. Ik had nog spul in de garage staan wat ook mee moest. Daar verder ook niet bij stilgestaan en de wagen ging richting Roden. Achteraf bedacht ik mij dat ik een verhuizing had geregeld er van uitgaande dat alle spullen mee konden. Wagen vol? Dan maar een 2e auto of 2 x rijden. Verder ben ik heel tevreden over de dienstverlening van Makken.

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.