Een goede en prettige ervaring.

Prettige, vriendelijke en professionele verhuizers. Voorzchtig met de spullen. Snel tempo. Al met al niets op aan te merken!

Top geregeld!

Goede voorbereiding en dito uitvoering. De piano was een uitdaging maar ook dit pakte goed uit.

Prima verhuisbedrijf

Zowel tijdens het eerste bezoek als later tijdens de verhuizing, alle lof. Medewerkers bekwaam en met eigen hulpinzet ook nog betaalbaar. Het vervoer van de inboedel ging prima en alles zonder schade weer ontvangen.

Geweldig!

Net als de vorige keer alles helemaal mooi verlopen. Toppie!

Helemaal top, Mark en Dennis hebben ons fantastisch geholpen!

We hebben nu twee verhuizingen gedaan met Makken, en beide keren was de professionaliteit van de verhuizers (beide keren Mark) heel prettig.

Prettig, proffesioneel en uiterst efficient

Prettig, professioneel en efficiënt. De verhuizers hebben gezorgd dat aan einde verhuisdag alles netjes op de goede plaats stond en deze dag uiterst soepel is verlopen.

Topteam die met plezier hun werk doen

Vier hardwerkende secuur werkende mannen die zorgvuldig onze spullen (zelfs van twee adressen) naar onze nieuwe huis hebben vervoerd. Alles is op de juiste plek gebracht en ongeschonden overgekomen. Zelfs kwetsbare meubelstukken. Wij zijn zeer tevreden!

Alles werd heel goed geregeld. Contact en aanpassingen probleemloos.

Zowel telefonisch en op de dagen van de verhuizing is alles prima verlopen. Gaf rust in een stressvolle periode.

Dubbel en dwars het geld waard.

Voor de eerste keer een verhuisbedrijf ingehuurd en Makken bleek een goede keuze. Prettige, sociale verhuizers en goede service vooraf (oa langsbrengen van verhuisdozen).

Stressloos verhuizen!

Wij zijn erg tevreden over Makken. Het is niet goedkoop maar het is zo fijn dat vakmannen je spullen verhuizen. Het was voor het eerst in 10 keer verhuizen dat het én super snel ging én zonder stress! Het was ook fijn dat ze meedenken en even wat extra’s zien/doen (wat klusadvies etc). Wij zouden dit bij een volgende verhuizing weer zo doen!

Zeer geschikte mensen! Tot veel bereid! Beveel ze hartelijk aan!

Zeer geschikt!

Prima!

Prettig contact, zeer vriendelijk en tegelijkertijd professioneel. De verhuizing verliep soepel, er werd voorzichtig met mijn spullen omgegaan en de sfeer was erg goed. Een aanrader!

Van harte aan te bevelen

Goed werk, aardige mensen.

Verhuizing is soepel verlopen in een prettige sfeer. Oplossinggericht. Een bult aarde die in de weg lag (onverwacht) werd met vereende krachten aangepakt. Informatie verliep ook prima.

Heerlijk relaxed

Prima verhuisbedrijf. Snelle reactie op mijn verzoeken. Deskundig personeel met gevoel voor humor.

Fantastisch bedrijf

Wij zagen er als een berg tegenop om te verhuizen, maar met Verhuisbedrijf Makken was het een "makkie". Zeer ervaren vriendelijke mensen, behulpzaam en gezellig. Alles werd in de puntjes ingepakt en vervoerd en op zijn plaats gezet. in 1 woord : GEWELDIG

Een verhuisbedrijf om aan te raden!!

Top team, klantvriendelijk en werken met een vlotte tempo. Ze werken netjes en willen meedenken met de klant. Kortom, een verhuisbedrijf om aan te raden.

Uitstekende verhuizers, service gericht en plezierig om mee samen te werken

Verhuizing op de warmste dag van het jaar - en het bleef gewoon heel plezierig

Een goed verlopen verhuizing

Mijn verhuizing is professioneel verlopen, prettig contact met Daniël, Jan Peter en Lennart. Mijn dank hiervoor, ook dank voor Hilda, wat betreft de planning en beantwoorden van mijn vragen. Met een vriendelijke groet, Ingrid Galarraga

Zeer vriendelijke, meedenkende, deskundige en snelwerkende verhuizers,

Het bedrijf houdt zich goed aan afspraken en de werkers handelen zorgvuldig en zijn prettig in de omgang! Er is niets beschadigd aan de meubelen en/of andere spullen. Dit bedrijf is een echte aanrader!

Behulpzaam, vriendelijk en ontzorgend.

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf, iedereen is hulpvaardig en rustig en geruststellend en meedenkend. Dit was de eerste keer in mijn leven dat ik een verhuisbedrijf heb gehuurd maar wat een verademing!

Uitstekend verhuisbedrijf met fantastische verhuizers.

Zeer klantvriendelijk, wel een beetje ingewikkelde verhuizing omdat de dagen zo verspreid waren en er werd een beetje ingewikkeld gedaan over het verhuismateriaal. Geen noppenfolie, terwijl dat echt nodig was en heb dat zelf dus maar aangeschaft. De verhuizers waren voortreffelijk. Ze werkten keihard en dachten erg mee. Alle lof. Ik zou daar als werkgever heel erg zuinig op zijn!

Geweldig!

Zeer ervaren verhuizers die de verhuissituatie goed inschatten. Gewoon doorwerken als motto. Daarbij krijgt u een goede ondersteuning vanuit het kantoor van Makken tijdens de aanloop naar de verhuizing. Top!

Van intake tot en met het ophalen van de gebruikte lege verhuisdozen: perfect. De gemaakte afspraken worden nagekomen en de communicatie per email en telefoon is zeer prettig.

We zijn erg positief over Makken. In één woord geweldig.