Zeer goede begeleiding tijdens onze enorm grote verbouwing. Korte communicatielijn, proactieve klantgerichte opstelling. Terdege onderbouwing waarom ‘in het werk’ gekozen dient te worden voor een iets duurdere oplossing of waar volstaan kan worden met een goedkoper alternatief. Ook de aftersales is prima. Je bent altijd welkom met een vraag of aanvullend klusje. Erg prettig samen gewerkt met Pierre van Deur en medewerkers.

prettige, kundige, betrokken aannemer

Goede, overzichtelijke afspraken, meedenkend en adviserend. De afwijkingen in de uitvoering werden besproken en bleken goed uit te pakken. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat!

Goede en snelle service, klantvriendelijke en deskundige medewerkers.

Na een melding per e-mail van mij dat een tweetal spanplafonds - na ca. 25 jaar!! - op enkele plaatsen wat los hadden gelaten werd er snel een afspraak gemaakt voor het geven van advies. Kort daarna werd de afspraak gemaakt voor reparatie. Twee monteurs klaarden het karwei in korte tijd en de beide spanplafonds zitten weer prima strak gespannen.

Professioneel personeel die van aanpakken weten.

Wij zij super blij met het eindresultaat van ons mooie nieuwe spanplafond. De monteurs hebben ons zeer goed geholpen met het euvel wat was onstaan door toedoen van de stukadoor waardoor uiteindelijk het plafond wel geplaatst kon worden. Nogmaals chapeau voor deze twee heren.

Van offerte tot eindresultaat zeer tevreden

Zeer tevreden met het eindresultaat. Vakkundig uitgevoerd. Van offerte tot datum van uitvoering prettige en duidelijke communicatie. Ga vooral zo door!

Vakkundig gewerkt met mooi resultaat.

Op alle punten was de werkwijze van Maessen professioneel en vriendelijk. Afspraken worden goed nagekomen. Niets dan lof!

Top vak lui en zeer netjes.

Zeer goede vaklui en vriendelijke mensen Super werk geleverd. 👍

Zeer tevreden over alles

Zeer tevreden over alles.

Fijne samenwerking en mooi eindresultaat

De verbouwing van onze garage is zeer goed gelukt van het begin tot eind. Vakkundig en aardig personeel. En het belangrijkst een heel mooi eindresultaat!

Behulpzaam en kundig personeel

Vervangen van een keukenblok: perfect opgeleverd, netjes gewerkt en vriendelijk personeel.