Mooi spanplafond in 1 dag met weinig rommel.

Plafond met gordijnkoven en spotjes zat er in minder dan 1 werkdag in. Groot voordeel is dat de ruimte niet geheel leeggeruimd hoeft te worden als het plafond gemaakt wordt. Zeer tevreden over het resultaat.

Mooi resultaat

Super service

De monteurs waren zeer secuur en netjes. Uitstekend werk afgeleverd.

Geweldige vaklui!

Er werd keurig en snel doorgewerkt. De mensen denken mee bij knelpunten en weten de oplossingen. Wel vonden wij het raar dat het restmateriaal, wat wij graag wilden hebben, meegenomen werd. Voor de rest zijn wij zeer tevreden over het eindresultaat.

Snel en netjes gewerkt.

In iets meer dan een uur tijd was het doek van het Plameco plafond vervangen. Snel en netjes gewerkt.

Zeer Goed

Heel snel en professioneel gewerkt!

Doen wat ze afspreken

Precies volgens afspraak, en uitstekend werk verricht. Zeer netjes gewerkt de mannen. Heel veel dank, ziet er geweldig uit.

Zorgvuldig en vakbekwaam

Zorgvuldig, niet nadrukkelijk aanwezig, radio rustig, communicatie goed. Helaas 1 kitrand niet netjes afgewerkt.

Snelle en goede service. Goede uitleg en netjes gewerkt

Zie hierboven

perfect !

Prima Vaklieden !! keurig hun werk gedaan

Uitstekend werk!

Uitstekend werk geleverd, ruim 60 m2 in anderhalve dag! Alles netjes achtergelaten!

Een keurig en betrouwbaar bedrijf.

De gemaakte afspraken worden correct nagekomen.

Prima werk geleverd!

Goed vakmanschap: mooi werk afgeleverd, alles netjes opgeruimd en de moeilijke plekjes goed opgelost. Wij zijn heel tevreden!

Vlug mooi en prima afwerking

Mooi op tijd en prima service met fijne werknemers en fijn overleg .

In een paar uur een vakkundige plafond

Uitstekend werk geleverd, klantvriendelijk en binnen een paar uur heb je een mooi plafond dat ook voorzien is van spotjes afwerking is prima en ruimde netjes alles op

Het ziet er mooi uit.

Ze hebben geweldig werk geleverd. Alles netjes opgeruimd. Elke kamer is fantastisch. En ze houden zich aan de afspraken die je op papier heb staan. Ik zou ze zo weer bellen. Top,

Hele goede service

Alle afspraken werden goed nagekomen en de monteurs hebben alles keurig opgeruimd na het werk. Ik ben erg blij met mijn nieuwe plafond.

Geen spijt.

Dankzij een PLAMECO-spanplafond, door Maessen Boekel gemonteerd, heb ik een mooi, strak plafond in hal en gang. De twee monteurs hebben prima werk afgeleverd. In een dag klaar! Alles keurig door hen opgeruimd achtergelaten!

Super geweckt top aflevering

Geweldige werknemers vriedelijk top in hun beroep overal aan te bevelen

Vakmanschap uitstekend.

Genoten

Mooi werk afgeleverd. Zeer strak.

Prima werk en snel uitgevoerd!

Heel tevreden met het eindresultaat!

Alles perfect vokgens afspraak netjes geleverd

Vanaf het moment v voorbereiding, offerte, plaatsen alles top geregeld! Bedankt!

zeer kundig

goede vakmannen en verstand van zaken

Over Maessen Boekoel

Maessen Boekoel is uw betrouwbare partner voor de volgende bouwopdrachten: - Traditionele nieuwbouw - Verbouwingen van bijvoorbeeld uw nieuwe badkamer, maar ook de aanbouw van uw woning, zoals de garage en berging. - Renovatie en onderhoudswerkzaamheden: zowel kleine als grote opdrachten, van het afhangen van een nieuwe deur tot het plaatsen van een nieuwe betonwand. - Plameco Plafonds - Noteborn Kasten