In een paar uur een vakkundige plafond

Uitstekend werk geleverd, klantvriendelijk en binnen een paar uur heb je een mooi plafond dat ook voorzien is van spotjes afwerking is prima en ruimde netjes alles op

Het ziet er mooi uit.

Ze hebben geweldig werk geleverd. Alles netjes opgeruimd. Elke kamer is fantastisch. En ze houden zich aan de afspraken die je op papier heb staan. Ik zou ze zo weer bellen. Top,

Hele goede service

Alle afspraken werden goed nagekomen en de monteurs hebben alles keurig opgeruimd na het werk. Ik ben erg blij met mijn nieuwe plafond.

Geen spijt.

Dankzij een PLAMECO-spanplafond, door Maessen Boekel gemonteerd, heb ik een mooi, strak plafond in hal en gang. De twee monteurs hebben prima werk afgeleverd. In een dag klaar! Alles keurig door hen opgeruimd achtergelaten!

Super geweckt top aflevering

Geweldige werknemers vriedelijk top in hun beroep overal aan te bevelen

Vakmanschap uitstekend.

Genoten

Mooi werk afgeleverd. Zeer strak.

Prima werk en snel uitgevoerd!

Heel tevreden met het eindresultaat!

Alles perfect vokgens afspraak netjes geleverd

Vanaf het moment v voorbereiding, offerte, plaatsen alles top geregeld! Bedankt!

zeer kundig

goede vakmannen en verstand van zaken

Ervaring met Maessen is prima. Het maken van een afspraak verliep vlotjes en het werk werd in de gewenste week uitgevoerd. Mannen waren correct, werkte netjes en lieten alles bezemschoon op.

Geweldig!

Alle gemaakte afspraken zonder meer volledig nagekomen. De heren die zowel onze drie plafonds en de twee schuifdeurkasten hebben geplaatst zijn vaklui. Alles perfect afgewerkt in de afgesproken tijd. Wij zijn zeer tevreden en zijn blij uw bedrijf gekozen te hebben voor deze werkzaamheden.

Snelle levering, werk is snel en vakkundig uitgevoerd

Verkoper heeft een duidelijk verhaal. Mooi en kwalitatief goed product. De uitvoering heeft het werk goed en vlot uitgevoerd. Werkplek werd schoon achter gelaten.

Heel positief

Alles volgens afspraak geleverd en vakkundig gemonteerd

Sneller dan gepland en ontzettend mooi

De palnning was donderdag en ook nog de vrijdag morgen. Maar donderdagmiddag was alles klaar en konden we al beginnen met alles op zijn plaats te zetten. Puik werk,

Zeer nette en vakkundige mensen

De heren hebben bij ons zeer netjes een plafond aangebracht. Van te voren alles bekeken en geluisterd naar mijn verhaal. Ze hebben alles afgedekt en zeer netjes gewerkt. Na afloop hebben ze hun ‘rommel’ meegenomen en alles weer bezemschoin achtergelaten. Ze hadden zelfs de hal geveegd.

Prachtig werk geleverd

Snelle service, netjes gemonteerd en goed meegedacht.

Geweldig eindresultaat.

Perfect afgeleverd zoals afgesproken. Vakwerk.

Goede voorbereiding en uitvoering van het werk.

Zeer goede en uitgebreide info vooraf in een persoonlijk gesprek. Uitvoering door deskundige medewerkers die vragen duidelijk beantwoorden. Prima werk geleverd.

Goede service en netjes gewerkt

Zowel de kast op de slaapkamer als ook het verlaagde plafond op de badkamer is prachtig geworden.

Prima aandacht en service

Klantvriendelijk en profesionaliteit personeel. Meedenken met klant m.b.t. eventuele problemen bij het aanbrengen van plafond. Keurig en schoon gewerkt. Wat prima was en zeer aan te bevelen was het bezoek vooraf van de monteur die het werk gaat uitvoeren om samen met de klant de situatie thuis te bespreken en wat van de klant verwacht werd t.a.v. zo probleemloos mogelijk te kunnen werken voor beiden.

Perfect afgehandeld

Nette en zeer behulpzame monteurs die goed wek hebben afgeleverd

Nette mannen, snel en heel goed gewerkt..ze namen al t afval mee. Jullie bedrijf aan veel mensen vertelt dat t allemaal goed ging bij ons. Dank.

zie beneden

zoals van de firma Maessen verwacht.