Goede service en persoonlijk contact

Goede service en eerlijke adviezen een betrouwbare auto garage. Deskundig en vriendelijk personeel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Betrouwbare garage met vriendelijk en servicegericht personeel.

Hoewel de garage niet bij mij in de buurt is, rijd ik er graag een stukje voor om. Het gratis vervangend vervoer en de goede service en betrouwbaarheid zijn voor mij voldoende reden om bij de garage te blijven. Prijzen zijn acceptabel en geen vage kosten als `verbruik klein materiaal`, dat bij een vorige garage altijd op de rekening stond.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Betrouwbaar en eerlijke adviezen en klantvriendelijkheid is goed.

zeer goed

altijd goede service

Altijd prima service

Altijd prima en betrouwbaar

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

zeer goede en persoonlijke service

Heb verschillende auto's bij dit bedrijf gekocht en in onderhoud. Tevens zijn er wat kenissen en familieleden die een auto van van Zanten rijden. Een gezellig en degelijk familiebedrijf waar service voorop staat.

Altijd goed

Mijn ervaring is al jaren goed. Gedegen vakmanschap en een uitstekende service

een 10

Vriendelijk goede service na jaren van te vreden over van Zanten al meer 30 jaar

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Persoonlijk contact en goede service.

Klantenservice staat centraal, top!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel.

Alles gaat in goed overleg.als er bepaalde dingen aan de auto moet gebeuren

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bijzonder goed een klant wordt super geholpen

Wordt gelijk geholpen met koffie die klaar staat. Open zicht in de werk plaats. Service is ook goed. Ik zeg een super garage waar alles goed geregeld is daar kunnen sommige nog wat van leren!!!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zoals altijd top service!!!

Mooi bedrijf, vriendelijke mensen en verstand van alles! Vooral de jongen achter de balie,top vent!

Over Zanten Autobedrijf SEAT Van

Autobedrijf van Zanten is officieel SEAT servicepartner. U kunt uw SEAT dan ook met een gerust hart aan ons overlaten. Zowel het onderhoud, garantiewerkzaamheden als reparaties voeren wij op vakkundige wijze uit. Bent u op zoek naar een betrouwbare occasion? Kijk dan eens bij onze gebruikte auto’s. Stuk voor stuk goed onderhouden en met Bovag-garantie.