goede service

het onderdeel van de naaimachine is prima verstuurd

Geweldige zaak

Eerst voor reparatie geweest. Dit was goed verholpen aan mijn AEG naaimachine. Maar na een tijd wou ik een machine met goede boventransport. Nu een Pfaff gekocht en zeer tevreden. De heren nemen de tijd om vragen te beantwoorden, ook duidelijke uitleg. Men neemt hier nog de tijd voor de klant. Super

• Waar heeft u ons bezocht? Winkel

Goede service. Antwoorden meteen op vragen

Had messen nodig en wist niet welke ik moest hebben. Gaven goed advies met de link welke ik moest bestellen Top👍

Goed gesorteerd duidelijke webwinkel

Goede en snelle levering van de juiste producten

• Waar heeft u ons bezocht? Webshop

Snelle service, onderdeel werd binnen enkele dagen geleverd

Tot mijn spijt moet ik u melden, dat, ondanks dat er gratis levering staat, ik toch € 1,00 moest betalen voor de verzendkosten, U berekent echter € 2,50. Zonder het snaartje v an € 17,50 doet de machine het niet, dus moet ik e.e.a. accepteren. Verder is er snel geleverd, zaterdag besteld en dinsdag al in huis.

Snelle levering

Sneller levering, helaas ging 1 ritsvoetje snel kapot, gelukkig werd er nadat ik dit gemeld had gelijk een nieuwe gestuurd!

Zeer behulpzaam en snel!

Zeer behulpzaam en meedenkend. Snelle reactie en verzending!

• Waar heeft u ons bezocht? Webshop

Hele goede service, deskundig en vlot

Mijn ervaring met naaimachinehandel van der Klooster is top Mijn favoriete naaimachine is de Singer 784. ( heb er nu nog 3). De machines zijn ongeveer 50 jaar oud. Om ze “aan de praat” te houden , kost soms nogal wat moeite. Soms onderdeel niet meer verkrijgbaar of gewoon te dure reparatie Laatst van 2 machine’s ...1 gemaakt ...maar vlgs de reparateur was het met deze machine ook bijna “ afgelopen” omdat de aandrijfriem bijna versleten was en deze riem niet meer te bestellen is Ik dacht ..toch even zoeken op internet .....en contact gehad met firma van der Klooster Tom wist precies om welke riem het ging! Zij hadden nog WEL zo’n aandrijfriem !! Helemaal blij. Nu kan ook deze machine weer een poosje mee ! Nogmaals hartelijk dank , MarJo

Prijs en levering ok

Voor een nette prijs onderdelen voor machines en snelle levertijden.

• Waar heeft u ons bezocht? Webshop

Netjes verzorgd pakketje, wat na enkele dagen binnenkwam. Tevreden!

Heel goede service

Ik geef jullie een warme douche!

• Waar heeft u ons bezocht? Webshop

Vriendelijk en geduldig personeel en goede service

Bij dit bedrijf vind je nog ouderwetse service en klantvriendelijkheid! In dit bedrijf zijn de mensen bereid zo nodig extra tijd te steken in het adviseren en zoeken in hun voorraad om te kijken of het gewenste onderdeel inderdaad op voorraad is en fysiek overeenkomt met het onderdeel van de klant, alvorens het onderdeel op te sturen.

• Waar heeft u ons bezocht? Webshop

Vlotte levering van het juiste product!

Via webshop product gevonden en besteld

Over Naaimachinehandel Van der Klooster

Al 65 jaar uw specialist in naaimachines en lockmachines Van historie naar moderne klantgerichte ontwikkeling, dat is het motto waarmee Tom en Paul van der Klooster het bedrijf van hun vader voortzetten. T & P van der Klooster Naaimachines verkoopt en repareert alle merken naaimachines en lockmachines. Ons bedrijf beschikt over een eigen technische dienst / werkplaats met gediplomeerde vakmensen.