Zeer empathische en deskundige benadering. Veel begrip voor onze situatie.

Bijzondere flexibiliteit ervaren bij het ontruimen van de woning van mijn moeder. Wekelijks werd onze vraag om capaciteit aangepast. Grote klasse. Dit is de klant voorop stellen.

Top bedrijf

De mannen van De Lange zijn echte toppers. Zowel met ophalen van de spullen als terug brengen ging allemaal erg fijn. Bij terugkomst van de spullen wilde ik de opstelling anders als voorheen. De mannen dachten mee en vroegen of het zo goed stond of toch terug naar vorige opstelling. Dan zouden ze het weer verzetten. Dat was gelukkig niet nodig. Erg vriendelijke mensen, zowel bij opname, aan de telefoon als de verhuizers.

Prima verlopen

Verhuizing prima verlopen voor een nette prijs

Alles is zorgvuldig ingepakt

Naast de zorgvuldige aanpak waren de verhuizers prettig in de omgang.

Professioneel, efficiënt en plezierig.

Prijs kwaliteitverhouding zeer goed en aan te bevelen aan derden.

Keurig en netjes, alles volgens afspraak, in overleg kan alles.

Echt goed volgende keer zeker weer

Alles keurig geregeld en verzorgd

Uistekend, alles is volgens afspraak en planning verlopen

Keurig en volgens afspraak al onze spullen verhuisd. Nette medewerkers.

Prettig, doeltreffend en uiterst klantvriendelijk.

Alles is prima verlopen. Zeer hulpvaardig. Vriendelijk, harde werkers!

Prima bedrijf

Ervaren medewerkers en service gericht

Harde werkers

Harde werkers. Efficiënt omgaan en op slimme manieren de spullen verhuizen.

Super, netjes gewerkt. Leuke mannen. Alles prima over gekomen. Toppie

Het is prima gedaan Afspraak goed nagekomen. Netjes gewerkt. Zeker een aanrader.

Fijne mensen, prima service.

Alles wordt zonder haast ingeladen, opgeslagen en weer op de nieuwe plek gebracht. Ze komen hun afspraken na, vakbekwame verhuizers.

Ze waren mooi op tijd. Alles goed ingepakt. En op het nieuwe adres alles ook op plek gezet. Ik ben blij dat ik dit toch heb doorgezet. Het was binnen 3 uur helemaal klaar.