Zeer tevreden.

Zijn altijd goed bereikbaar en er wordt snel gereageerd. Denken goed mee, staan open voor afwijkende wensen voor de uitvaart en helpen daar wanneer nodig ook mee. Wij zijn erg tevreden en kijken met een goed gevoel terug op het afscheid van onze moeder.

Alles is keurig geregeld

De situatie was best bijzonder. Maar ik ben in alles heel fijn geholpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Een baken in zware tijden

Een rustige begripvolle benadering, zaken worden goed gecommuniceerd en afspraken nagekomen. Er wordt niets overhaast gedaan en altijd in goed overleg. Ook de kosten worden besproken en in de gaten gehouden

Goed contact, fijne samenwerking

Goed gevoel, Patrick reageerde snel en duidelijk.

Respectvol, uitstekend verzorgd

Een paar oorzaken voor de goede beoordeling: - met name de begeleiding door Theo is prettig, zeker bij kerkelijke uitvaarten - zeer bekend in Vlaardingen waardoor alles soepel verloopt - respectvol in alle opzichten

In moeilijke tijden ontzorgen zij u

Als de gedachten zich vermenigvuldigen i.v.m. een overlijden, wordt je geholpen door een vakkundige mensen, voor een redelijke prijs.

Beste keuze voor waardig afscheid: erg wordt aan alles gedacht en prefect geregeld!

Bijzonder zoals alles waar je zelf niet aan zou denken wordt besproken en uitgevoerd. Keuzen worden gerespecteerd. Kan niet beter.

Betrokken en netjes

Den Hollander denkt mee en is betrokken. Het is heel fijn dat ze altijd bereikbaar zijn. De service is prima. Aan te bevelen voor de verzorging van begrafenissen, niet voor crematies.

Persoonlijk, betrokken, professioneel

Bij de uitvaart van mijn vader werden we begeleid door de mijnheer Den Hollander senior. Wat opviel was hoe we begeleid werden tijdens het hele traject. Wat de technische kant betreft werden wij wat je tegenwoordig noemt ‘ontzorgd’. Bij de uitvaart van mijn moeder werden we bijgestaan door mijnheer Den Hollander junior. Zo vader, zo zoon. Ook hier betrokkenheid, persoonlijke aanpak, gemakkelijk bereikbaar. Hulde.

Ik heb een hele goed ervaring. Alles is keurig geregeld . Het was goed verzorgd van het overlijden van mijn dierbare tot aan de begrafenis en daarna.

Bijzonder fijn en respectvol

Deze begrafenisondernemer is bijzonder fijn en respectvol. De tijd, rust en persoonlijke aandacht die ze voor je hebben bij het regelen van de begrafenis is bijzonder.

Hele fijne behulpzame zorg

Betrokken, meelevende en fijne zorgverlening.

Betrokken; persoonlijk; respectvol; korte lijnen!

Fijne begrafenisondernemer die gezien de verdrietige omstandigheden erg respectvol, persoonlijk en betrokken is naar de nabestaanden. Luistert goed naar wat hun wensen zijn en bij vragen wordt er snel contact opgenomen!

Den Hollander Begrafenisverzorging werkt bekwaam, respectvol en straalt rust uit.

Alles wordt goed en rustig geregeld. Wordt veel uit handen genomen. Goede contacten gehad. Ze werken bekwaam, respectvol, denken mee en stralen rust uit. We denken met dankbaarheid terug op hoe alles rondom de begrafenis van onze lieve man en vader is verzorgd.

professioneel, meedenken en ondersteunen

Den Hollander is een verzorger met duidelijk jarenlange ervaring qua inhoud van het vak en qua mee/inlevendheid.

Ervaren en professioneel

We waren al bekend met Den Hollander, vanuit eerdere overlijdens. We zijn gewoon erg tevreden over het meedenken en de hulpvaardigheid die mochten meemaken. Op de dag van de begrafenis zelf, werd de jonge Den Hollander vervangen door Den Hollander senior zonder dat we verschil merkten.

Warm en fijn.

Prettige ervaring! Vanaf het eerste moment betrokken en zeer respectvol.

Warm

Het was dankzij jullie inzet een waardige en liefdevolle begrafenis.Waar wij met een goed gevoel op terugkijken.Vooral het achter de auto lopen zullen wij nooit vergeten . Ineke,Linda ,Nlcoline en Arjan.

Zeer professioneel

Zeer goed verzorgde uitvaart met veel aandacht en respect voor alle nabestaanden. Dit alles in een gemoedelijke en vriendelijke sfeer

Zeer goede begeleiding . Goed toegankelijk bij nabellen . Er is overal aan gedacht . De familie is zeer tevreden

Zeer positief

Door Den Hollander wordt de zorg omtrent de begrafenis bijna volledig uit handen genomen zodat de nabestaanden zich feitelijk alleen met de rouw hoeven bezig te houden,

Heel veel dank aan André Vroegindeweij , voor alles wat hij gedaan en verzorgd heeft, bij het overlijden van onze dierbare broer. Familie Knulst. Den Haag.

Het is een waardig afscheid geworden

Zeer goede contacten en gesprekken gehad tijdens voorbereiding op de begrafenis. Tijdens de uitvaart zijn kleine dingen toch anders gegaan dan verwacht.

Vakmanschap ten top.

Wat een steun zijn jullie, met name Patrick en Theo, voor onze familie geweest bij het overlijden van onze ouders en recent onze broer/zwager Mari. Dank voor jullie empathie ook in deze voor ons moeilijke tijden.

Ontzorgd worden in verdrietige omstandigheden

Twee jaar geleden zijn we op betrokken en rustige wijze begeleidt bij alles rondom de begrafenis van onze vader. Nu na het overlijden van onze moeder is dit dezelfde ervaring met Den Hollander Begrafenisverzorging. Ze ontzorgen je in alles. Denken met je mee. Alles wordt op betrokken en respectvolle wijze gedaan. Er is volop ruimte voor eigen wensen. We kijken weer terug op een waardige en respectvolle uitvaart van onze moeder. Nogmaals dank!

Over Den Hollander Begrafenisverzorging

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.