goede service

heel veel liefde en begrip liefs Astrid

Goede service en vriendelijk.

Goed contact, alles netjes, vriendelijk en begripvol verzorgd.

meedenken met wat er in dergelijke situaties moet gebeuren en de werkzaamheden positief uitvoeren met vriendelijke en betrokken mensen

Meedenken, direct klaarstaan

Vlotte en goed service. Direct alle gegevens van vorige uitvaart bij de hand, zodat wij die nu weer konden gebruiken (in aangepaste vorm natuurlijk). Goede communicatie per telefoon en e-mail.

Vriendelijk en bescheiden personeel

Vriendelijk en bescheiden medewerkers. Respectvolle verzorging van de begrafenis, vanaf eerste gesprek tot na de begrafenis, Slechts 1 minpuntje: advertentie voor het Ref. dagblad is te laat aangeleverd, waardoor hij een dag later in de krant stond.

Stijlvol en correct

Goede ervaring. Denkt mee en ontzorgt in droevige tijd, bv. door berichtgeving naar kranten geheel te verzorgen. Bereid om net even wat extra te doen, belangrijk in deze omstandigheden! Slechts op een enkel moment had de communicatie / het meedenken ietsje beter gekund. Zeker aanbevolen!

Betrokken en kundig

Fijn de betrokkenheid en het meedenken bij de begrafenis. Alles is keuring verlopen

Correct, gepast, maar toch enkele opmerkingen

Gelukkig is over het geheel genomen de begrafenis goed en correct verlopen. Bedankt daarvoor. Toch een paar opmerkingen: Jammer dat de afspraak op zaterdagmiddag met de familie en de komst van de lijkauto een half uur verschilde. Erg jammer vonden wij dat de afspraak dat er stoelen (u zorgde daar altijd voor, zei u) op de begraafplaats niet aanwezig waren. Voor één van de aanwezigen werd snel wat geregeld, een ander die er ook op rekende kon niet zitten. We hebben er achteraf begrip voor dat u niet ter sprake bracht of de familie eerst het graf zou verlaten en daarna de belangstellenden, echter gaf dat ons onduidelijkheid hoe het zou gaan.

Zeer goede en vriendelijke begeleiding, alles perfect geregeld.

Men was steeds vriendelijk, goed bereikbaar, reageerde vlot en begripvol, dacht heel goed mee en deed goede suggesties, kwam de afspraken prima na. In één woord uitstekend.

Uitstekende service bekwame en vriendelijke mensen.

In een verdrietige moeilijke periode een rechterhand, een zorg minder in zaken die geregeld moeten worden en dit alles heel respectvol.

Buitengewoon en kundige begeleiding bij de uitvaart.

Ik spreek ook namens de kinderen. Goede info in het voorgesprek. In ons verdriet hebben wij als familie in de gesprekken de warmte en het meeleven zeer gewaardeerd.

Vriendelijk, deskundig, persoonlijk en vertrouwd

Warm contact, erg tevreden

Vertrouwd en vakkundig

De hele voorbereiding van de uitvaart verliep bijzonder prettig. In goed overleg hebben we afscheidsdienst, begrafenis en condoleance vormgegeven. Daardoor konden we met een gerust hart naar de begrafenis toe leven. Op de dag zelf merk je de grote ervaring van de mensen van Den Hollander en ook dat geeft rust. Dat vertrouwen was er toch al, want tien jaar geleden heeft Den Hollander ook naar volle tevredenheid de uitvaart van onze vader verzorgd.

Luisteren goed, waardevolle adviezen, prettige contacten en respectvolle begrafenis.

Vanaf het eerste contact verdween bij ons de zorg om de begrafenis en dit is zo gebleven. Er stonden vakbekwame mensen rond ons met veel ervaring. De begrafenis is op een respectvolle wijze verlopen. Geheel volgens de wensen van de overledene. Bij de nabestaanden laat dit een blijvend gevoel van dankbaarheid en voldoening achter.

Deskundig

Zeer beleeft Behulpzaam Vriendelijk Ophaalďienst ook zeer correct

bijzonder respectvol en waardig,

zeer goede begeleiding en onze wensen gerespecteerd

Goede service, hartelijk, vriendelijk en netjes.

Heel netjes niet overdreven netjes. Het was gewoon alles goed geregeld en vriendelijk.

zeer correct

denkt goed met ons mee, geeft goede adviezen

Dienend en professioneel

In alle opzichten tevreden

Betrokken, hulpvaardig, een luisterend oor en professioneel

Onze ervaring met Begrafenisverzorging Den Hollander was heel goed. Professioneel, tot in de puntjes verzorgd en goed meedenkend en adviserend. Heel belangrijk voor ons in een heel verdrietige periode.

Waardig en stijlvol

Het was niet de eerste keer,dat we met jullie zaken deden. Maar het was weer een fijne samenwerking.

Respectvol, persoonlijk en betrokken.

Vlotte afhandeling, correct optreden, enz. Wil tzt best door jullie begraven worden, al mag dat van mij nog erg lang duren.

Goede service, vriendelijk personeel Geheel erg goed

Onze ervaring met Begrafenisverzorging Den Hollander zijn erg goed. Het contact met de medewerkers verliep altijd erg plezierig. De verzorging van de begrafenis en alles er omheen was accuraat en gebeurde op een vriendelijke en meelevende manier.

Persoonlijke benadering

Wij, mijn kinderen en ik hebben voor den Hollander gekozen door eerdere positieve ervaringen met dit bedrijf. Vooral de persoonlijke benadering was voor mij een fijne ervaring. Ook het feit dat wij de volledige vrijheid kregen om de begrafenis in te vullen hoe wij dit wilden maar tegelijkertijd wel het geven van nuttige tips en/of aanwijzingen. Hoe vreemd het ook klinkt en ondanks het verdriet, dankzij Patrick en zijn medewerkers kunnen wij terug kijken op een "mooie" dag die wij nooit zullen vergeten.

Over Den Hollander Begrafenisverzorging

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.