Volledige goede begeleiding.

Na eerdere zeer goede ervaringen hebben we weer gekozen voor deze begrafenis verzorging. Er wordt goed rekening gehouden met wensen van de nabestaanden.

Alles verliep heel aangenaam

Compleet alles uit handen kunnen geven

Patrick was echt onze steun in deze dagen; regelde alles, had tips en nam alles uit handen. We zijn heel erg blij met hoe alles geregeld was!

Zorgzame en respectvolle expertise

Bijgestaan en begeleid door André Vroegindeweij. Deskundige, zorgzame en respectvolle man, soms gepaste humor, dankzij zijn begeleiding is de uitvaart van mijn vader een waardig afscheid geweest. Complimenten. Wat ook heel fijn was, was dat we niet het gevoel hadden dingen opgedrongen te krijgen. Hij leidde ons rustig door alle moeilijke keuzes heen.

Alles voortreffelijk

Begripvol, vriendelijk en correct!

Wij hebben uw zorg als meedenkend, integer en persoonlijk, zelfs tot na de uitvaart, professioneel en fijn ervaren. Wij danken u hartelijk voor het mooie aandenken, was echt een verrassing.

Eerdere goede ervaring opnieuw waargemaakt.

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop de begrafenis is uitgevoerd. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Hieruit volgde een advies hoe aan deze wensen kon worden voldaan. Alles is volgens de gemaakte afspraken verlopen op een respectvolle wijze.

Rust, respect en betrokken

Heel fijn ervaren. Alle zorgen worden uit handen genomen en er wordt aan alles gedavht

Een waardig afscheid.

Wij zijn uiterst tevreden over alles omtrent de verzorging van de begrafenis van mijn man, onze vader. Alles vlot geregeld en met respect afgehandeld. Het heeft geleid tot een waardig afscheid.

Fijn persoonlijk contact.

Wij hebben zowel bij mijn moeder als laatst bij mijn vader een fijne ervaring met begrafenis verzorging den Hollander. Nogmaals dank Andre

Een waardig afscheid.

Uw benadering en omgang met nabestaanden is correct en respectvol. Het geheel van de begrafenis is zeer professioneel verlopen. Alle administratieve zaken zijn op tijd en nauwkeurig uitgevoerd. Hiervoor onze hartelijke dank.

Zeer prettig

Ondersteuning en begeleiding als prettig ervaren. Contact met Patrick was erg fijn, luchtige gesprekken over een moeilijk onderwerp. Alles was goed geregeld voor onze dierbare. Een begrafenis regelen is veel werk, komt veel bij kijken maar begrafenisverzorging Den Hollander neemt veel werk uit handen en alles wordt snel geregeld. Wat onwijs fijn is.

Respectvol

Den Hollander heeft de begrafenis van onze moeder heel goed verzorgd. Waardig, respectvol, namen alle tijd voor ons. De diverse vragen die we hadden werden zeer goed en snel beantwoord.

Mooi , top

Mijnheer , Patrick , Alles was heel goed geregeld en wij zijn heel tevreden: het was een hele mooie begrafenis . Mijnheer Patrick , dacht overal aan , het gesprek was heel fijn , nogmaals het was top !! Al is dat raar voor een begrafenis Vriendelijk bedankt voor alles. Groetjes Anneke.

Goed georganiseerde plechtige begrafenis

Wij hebben met Patrick en Andrè een respekt en stijlvolle begrafenis van moeder ervaren. Dit is heel fijn om als nabestaande hieraan terug te denken.

Heel goed geregeld, heeft ons geweldig geholpen.

Het verzorgen van de begrafenis van onze vader is persoonlijk en respectvol verlopen.

Wij hebben de ondersteuning en begeleiding door Begrafenisverzorging Den Hollander als waardig en respectvol ervaren. De flexibele houding en een georganiseerde manier van werken heeft ons rust gegeven en hebben daardoor op een persoonlijke manier afscheid kunnen nemen van onze vader.

Geheel ontzorgd

Begrafenisondernemer den Hollander heeft duidelijke informatie vooraf gegeven en ons goed geïnformeerd en geadviseerd over de mogelijkheden en bijbehorende prijzen. Nadat wij onze keuze gemaakt hadden hebben zij alles tot in de puntjes voor ons geregeld.

Goed en behulpzaam

Geduldig en begripvol om laatste wensen van overledene in vervulling te laten gaan

Prima verzorging

xxx

Zeer goede begeleiding op een moeilijk moment.

Zeee prettige, professionele en aandachtvolle begeleiding tijdens een moeilijke periode. Het is hierbij fijn als veel werk uit handen wordt genomen en snel wordt geregeld, waarbij zorgvuldig rekening wordt gehouden met de wensen van de overledene en familie.

Een heel fijne samenwerking

Wij als familie hebben de begeleiding rondom het sterven en de dagen erna als fijn en heel betrokken ervaren. Daar willen wij jullie hartelijk voor bedanken!

Vriendelijk en betrokken

Prettig in de omgang, denken goed mee.

Gewoon goed.

Afspraak is afspraak. Geduld en bereid totmeedenken!

Veel zorg in een kwetsbare periode

Aandacht en zorg, bereikbaar en aanspreekbaar, m.i. zijn alle diensten aanwezig.

Over Den Hollander Begrafenisverzorging

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.