prima/ goede dienstverlening

Persoonlijke aandacht heb ik als zeer prettig ervaren.

Waardige en respectvolle begrafenisverzorging

De contacten met Patrick en André verlopen soepel. Afspraken worden correct nagekomen. Denken graag mee, zonder zich op te dringen. Stralen rust uit in toch emotionele omstandigheden.

Goede afspraken nakomen

Zeer netjes ,maar dat wist ik al.

Stijlvolle begrafenis

Patrick is betrokken en communiceert helder. Hij is ook goed bereikbaar voor vragen. De begrafenis verliep stijlvol.

Enorme steun in moeilijke tijd

We hebben de gehele verzorging erg op prijs gesteld. Wat werden we ontzorgd door de goede, betrokken begeleiding van Patrick en zijn mensen. Alles werd keurig verzorgd. Ook de persoonlijke begeleiding en de gesprekken tijdens de bezoeken aan huis hebben we erg gewaardeerd. Het voelde voor ons warm, persoonlijk en professioneel aan!

Attent en zeer behulpzaam

Onze ouders zijn recentelijk vrij snel na elkaar overleden. Wat komt er dan veel op je af! We zijn heel blij met de begeleiding die wij kregen van begrafenisverzorging Den Hollander. Dankbaar zijn wij voor al hun geduld, opmerkzaamheid en goede voorstellen. Vooral veel dank aan André Vroegindewey, die beide keren ons aanspreekpunt was. Zijn snelle reacties, rust en geduld hebben wij zeer gewaardeerd!

Net en keurig personeel

Zeer goede, keurige afhandeling van de condoleance en begrafenis.

Betrokken, deskundig en stijlvol

Bij een begrafenis komt veel kijken, maar begrafenisverzorging Den Hollander is ons tot grote steun geweest. Vanaf het eerste moment was er grote betrokkenheid. De begrafenis van mijn vrouw en onze moeder en oma heeft heel stijlvol plaatsgevonden. We zijn Patrick den Hollander en zijn medewerkers hiervoor zeer erkentelijk.

Heel goede begeleiding

Ik heb het contact met deze onderneming als zeer goed ervaren. En ook zeer professioneel en meedenkend.

Respectvol

Invoelend en respectvol. Je kunt het maar 1 keer doen en dan moet het ook juist voelen. Ik kan alleen maar zeggen het voelde juist. Met dank

Een meelevende, stijlvolle begrafenisonderneming

Netjes, correct, stijlvol, betrokken!

Wel goed, maar ik moest wel corrigeren in tekst rouwkaart

Zie boven

Professionele, toegankelijke begeleiding naar/tijdens begrafenis

professioneel vriendelijk betrouwbaar prettig om zaken mee te bespreken afspraken werden nagekomen gewoon heel goed!

Vanuit ervaring meedenkend en uitvoerend de wensen van de klant om de uitvaart stijlvol en waardig t

Snelle en accurate ondersteuning om de wensen van ons bij het afscheid van het lichaam van onze moeder uit te (laten) voeren. Het contact was fijn, invoelend en meedenkend. Het condoleancemoment, de rouwdienst en de begrafenis waren uitstekend verzorgd. Het geheel naar onze wens: stijlvol en met eerbied. Geen onnodige inmenging, maar wel meedenkend vanuit ervaring.

Dank voor alle hulp en advies tijdens het overlijden van onze vader Evert Woudstra

Blij dat er mensen zijn, die dit werk willen en kunnen doen. En altijd maar tijd hebben

Stijlvol, rustig, betrokken, deskundig

In alle verdriet is het fijn als de begrafenis en alles wat eromheen moet gebeuren, gaat zoals je dat graag wilt. Begrafenisondernemer Den Hollander heeft de begrafenis van onze vader heel stijlvol verzorgd, alles rustig besproken, met aandacht voor de achterblijvenden. En deskundig gewezen op details die wij over het hoofd zagen.

Zeer goed en vakkundig geholpen

Uitvaart is keurig en vriendelijke geregeld. Wij hebben dit als erg prettig ervaren. De uitvaart is goed verlopen en mooi gesproken door Patrick

Verzorgd, netjes. Zoals het m.i. hoort.

Patrick en André verzorgen al jaren begrafenissen bij ons als Stichting. Vertrouwd en niets is te veel.

Zeer betrokken en meedenkende begrafenisondernemer

Den Hollander gaat zorgvuldig te werk, is begripvol en oplossingsgericht in het uitvoeren van de wensen voorafgaand aan en tijdens de begrafenis.

Volledige goede begeleiding.

Na eerdere zeer goede ervaringen hebben we weer gekozen voor deze begrafenis verzorging. Er wordt goed rekening gehouden met wensen van de nabestaanden.

Alles verliep heel aangenaam

Compleet alles uit handen kunnen geven

Patrick was echt onze steun in deze dagen; regelde alles, had tips en nam alles uit handen. We zijn heel erg blij met hoe alles geregeld was!

Zorgzame en respectvolle expertise

Bijgestaan en begeleid door André Vroegindeweij. Deskundige, zorgzame en respectvolle man, soms gepaste humor, dankzij zijn begeleiding is de uitvaart van mijn vader een waardig afscheid geweest. Complimenten. Wat ook heel fijn was, was dat we niet het gevoel hadden dingen opgedrongen te krijgen. Hij leidde ons rustig door alle moeilijke keuzes heen.

Alles voortreffelijk

Begripvol, vriendelijk en correct!

Wij hebben uw zorg als meedenkend, integer en persoonlijk, zelfs tot na de uitvaart, professioneel en fijn ervaren. Wij danken u hartelijk voor het mooie aandenken, was echt een verrassing.

Mozartlaan 13

3131ES Vlaardingen

Over Den Hollander Begrafenisverzorging

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.