Positief!

Netjes behandeld en afgehandeld!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en goede uitvoering, TOP

Na ons bezoek aan de verzorgde showroom kregen we een drietal monsters van vloeren mee die zouden passen in onze huiskamer. Na er hier een van te hebben gekozen kregen we een keurige offerte. We hebben deze goedgekeurd en de vloer is netjes gelegd door de medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prettig contact luisterend oor deskundig advies.

goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Meedenkend, top kwaliteit en service!

Wij zijn erg goed geholpen toen we opzoek waren naar onze houtenvloer. Er werd goed meegedacht en net zo lang gezocht totdat we de juiste kleur hadden. Ook is er een top service geboden nadat we, door waterschade, kleurverschil in de vloer hadden. Voor ons een bedrijf om iedereen aan te bevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer kundige mensen en uitstekende service ook na aankoop van de vloer.

we hebben bij Verhaag een prachtige vloer gekocht . We zijn zeer vakkundig geholpen en heel blij ermee, en krijgen veel complimenten . dus deze zaak wordt zeer aanbevolen door ons !

goede service

Goede service, fijn en kundig personeel en met als eindresultaat een hele mooie vloer!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

The place to go for a high quality flooring.

Giving very professional advise without being formal based on a great and excellent quality choices of parket. If individual situations deviate from the 'normal' the experts find always solution in order to deliver the best quality possible. Costumer always first, great work!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige vaklui en prima communicatie en offerte!

Super!

Over Verhaag BV

Hofleverancier Verhaag is al meer dan 100 jaar leverancier van houten vloeren waaronder traditioneel parket en duoplanken, laminaat en PVC-vloeren , wanden om een ruimte te scheiden of kantoren te creƫren, oplossingen voor akoestiek en brandwerendheid in plafonds en schuifwanden, kledingkasten en inloopkasten geheel op maat gemaakt. De keuzemogelijkheden en technische aspecten zijn enorm uitgebreid en het team van Verhaag weet wat belangrijk is om de juiste keuze te maken. Bij Verhaag bent u verzekerd van topkwaliteit in combinatie met traditioneel vakmanschap. Kiest u voor een product van Verhaag, dan weet u gewoon dat het goed zit!