Zo,en weer een tevreden klant.!!!

Zo, en weer een tevreden klant.!!!

Uitstekende service

Vloer is prachtig geworden. Voldoet aan alle wensen. Is 1 in dag gelegd als verrassing. Super!!

Perfect!

Deskundig, prima service en vriendelijk geholpen, zowel vooraf tijdens het uitkiezen als tijdens het leggen. En nu een prachtige eiken plankenvloer in huis waar we van genieten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg goed op alle gebieden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie vloer, deskundig gelegd, prachtig resultaat! Fijne mensen!

Mooie vloer, deskundig gelegd, prachtig resultaat! Fijne mensen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vakmanschap!

• Deskundigheid/Vakmanschap

de vloer is vakkundig gelegd en alle waardering voor Carlos !!

De beoordeling is uitstekend met 5 sterren

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snelle service. Het ziet er mooi uit. Goed vakwerk!

Op het bedrijf attent gemaakt door schoonzus. Uiteindelijk geen slechte keuze!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch werk afgeleverd door een topbedrijf en personeel

Nemen de tijd voor je en denken met je mee. Hebben bij ons een super mooie vloer gelegd en de plinten bevestigd. Wij raden Verhaag dan ook zeer aan bij andere mensen. Kwaliteit staat voorop!

Vakwerk

Na een prettige eerste kennismaking bij het uitzoeken van een vloer, was de keuze zo gemaakt. Kernwoorden van dit bedrijf zijn; servicegericht, klantvriendelijk en meedenkend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima werk en vriendelijk personeel!

Duidelijke afspraken, prima werk en vriendelijk personeel! .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en personeel dat meedenkt

Goed werk geleverd tot volle tevredenheid. Geen oplossing uitgevoerd voor ruimte onder aanrecht bijkeuken. Hiervoor korting van € 50 ontvangen, om dit in eigen beheer uit te voeren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, vakmensen met hart voor de zaak.

Van de eerste indruk wisten we al dat we een goede keuze hadden gemaakt om de firma verhaag te gebruiken voor onze vloeren en inbouwkasten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service! Laminaat vakkundig gelegd.

Verhaag geeft van tevoren en tijdens het leggen van het laminaat goede adviezen zodat de klant niet onnodig kosten heeft. Personeel is zeer vriendelijk en denkt mee voor goede oplossingen. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding

vakkundig en bekwaam

de afgesproken dingen zijn ze na gekomen en helemaal geen bezwaren. en niets is te veel is je ze iets vraagt.

Prima samenwerking, goed product

Goede advisering en begeleiding. Flexibel in de uitvoering ook. Prijs/kwaliteit voor ons moeilijk te beoordelen, maar geen reden om aan te nemen dat deze niet in orde is!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en meedenkend.

Positief!

Netjes behandeld en afgehandeld!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en goede uitvoering, TOP

Na ons bezoek aan de verzorgde showroom kregen we een drietal monsters van vloeren mee die zouden passen in onze huiskamer. Na er hier een van te hebben gekozen kregen we een keurige offerte. We hebben deze goedgekeurd en de vloer is netjes gelegd door de medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prettig contact luisterend oor deskundig advies.

goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Meedenkend, top kwaliteit en service!

Wij zijn erg goed geholpen toen we opzoek waren naar onze houtenvloer. Er werd goed meegedacht en net zo lang gezocht totdat we de juiste kleur hadden. Ook is er een top service geboden nadat we, door waterschade, kleurverschil in de vloer hadden. Voor ons een bedrijf om iedereen aan te bevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer kundige mensen en uitstekende service ook na aankoop van de vloer.

we hebben bij Verhaag een prachtige vloer gekocht . We zijn zeer vakkundig geholpen en heel blij ermee, en krijgen veel complimenten . dus deze zaak wordt zeer aanbevolen door ons !

goede service

Goede service, fijn en kundig personeel en met als eindresultaat een hele mooie vloer!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

The place to go for a high quality flooring.

Giving very professional advise without being formal based on a great and excellent quality choices of parket. If individual situations deviate from the 'normal' the experts find always solution in order to deliver the best quality possible. Costumer always first, great work!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige vaklui en prima communicatie en offerte!

Super!

Over Verhaag BV

Hofleverancier Verhaag is al meer dan 100 jaar leverancier van houten vloeren waaronder traditioneel parket en duoplanken, laminaat en PVC-vloeren , wanden om een ruimte te scheiden of kantoren te creëren, oplossingen voor akoestiek en brandwerendheid in plafonds en schuifwanden, kledingkasten en inloopkasten geheel op maat gemaakt. De keuzemogelijkheden en technische aspecten zijn enorm uitgebreid en het team van Verhaag weet wat belangrijk is om de juiste keuze te maken. Bij Verhaag bent u verzekerd van topkwaliteit in combinatie met traditioneel vakmanschap. Kiest u voor een product van Verhaag, dan weet u gewoon dat het goed zit!