goede ervaringen mee

Hier werken vak mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden over het resultaat

Goed advies in de zaak en goede vaklieden die de vloer keurig gelegd en afgewerkt hebben..Kortom 100 % tevreden.

Alles keurig volgens planning

Goeie communicatie. Alles volgens planning gedaan en zeer tevreden over de uitvoering. Ze hebben het prachtig opgeknapt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correct, netjes en vakwerk!

Verhaag heeft zowel in vloeren, plinten als kasten perfect werk geleverd. Mooie materialen en kundig en vriendelijk personeel. Echt correct vakwerk!

Fijne service!

Goed geholpen, prachtige vloeren

Vakmanschap door Jeroen

Onze laminaat vloer boven en pvc visgraat vloer zijn door Jeroen super straks gelegd! Wij zijn erg tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn bedrijf en alles is prima gegaan. Top bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel mooie en goede service van koop tot installatie

Zowel bij de koop vakkundig en goed advies over zowel de mogelijkheden als de onmogelijkheden. Bij de installatie zeer vakkundige vaklui die oplossingen zoeken en vinden voor de zaken die naar voren komen. Je koopt een mooi product, dat perfect geƬnstalleerd wordt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig en snel geholpen met mijn nieuwe vloer,zijn er echt blij mee

• Deskundigheid/Vakmanschap

We zijn super blij met onze nieuwe houten vloer

Wat een fijn bedrijf is Verhaag toch. Van begin tot eind zijn wij hier goed geholpen. Goed advies in de showroom waardoor we tot de perfecte keuze voor onze woning zijn gekomen. Fijne mensen die de klus komen klaren, vakmannen. Er waren te weinig planken, dit werd snel opgelost waardoor de vloer toch in 2 dagen opgeleverd kon worden. Heel fijn.

PVC-vloer, zeer tevreden

Van het advies in de prachtige showroom tot het leggen van ca. 160 m2 PVC-vloer was alles netjes verzorgd. Echte vakmensen die meedenken en uitdagingen die ze in het werk tegen komen worden vakkundig opgelost. Na een maand werd er een bultje zichtbaar. EĆ©n telefoontje en dit werd opgelost.

Gewoon goede services

Prijs/kwaliteit is goed. Prima vakmensen en leveren pas op als we tevredenzijn

Prima bedrijf

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Mooie en goede schuifwanden voor mijn tuinhuis geleverd en prima service!

Perfect!

Een heel professioneel, kundig en klantvriendelijk bedrijf! Reeds 3x een vloer via Verhaag besteld en elke keer weer een topservice. Niet alleen als alles goed gaat, maar ook wanneer er iets niet goed gaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne werklui, goed overleg en meedenkend.

Er werd zorgvuldig gewerkt en na werktijd werd de ruimte ook weer netjes achtergelaten. Tussendoor werden vragen over de vloer goed beantwoordt en werd er meegedacht over items die gemaakt moesten worden ( trap en loopplankje hond). We zijn enorm tevreden over het hele proces!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super blij met de prachtige vloer

Zeer netjes gelegd door een zeer vriendelijke monteur. Super tevreden

Behulpzaam met mooie producten

een kundig en professioneel bedrijf met goed advies en uitstekende legkwaliteiten van PVC vloeren.

Top service en kwaliteit

Komen alle afspraken na . Leveren kwaliteit Hebben vakmensen in dienst Service is geweldig. Een aanrader dus

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie deuren Keurig aan afspraken gehouden

Het hel e proces van bestellen ,inmeten, leveren en plaatsen is prima verlopen. Monteur van deuren was erg betrokken bij het goed plaatsen van de deuren. Klein minpuntje is dat bij het inmeten ze ons er op hadden moeten attenderen dat 1 kant van de deur opening niet helemaal recht gestukadoord was. Deze moeten wij nu achteraf laten aanpassen terwijl het aan de voorkant veel makkelijker was geweest. Hebben ze natuurlijk gezien bij het inmeten.

Zeer vakkundig bedrijf!

We hebben een mooie visgraatvloer uitgezocht en deze is erg mooi gelegd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service en top kwaliteit

Een prachtige eiken vloer, schuifpui en taatsdeur geleverd. Zeer goede kwaliteit en perfecte service. Echt vakmanschap

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden een mooi bedrijf met vakmensen.!

Van A tot z. Goed geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

mooi eindprodukt (laminaat en schuifwand) geleverd

de staal in de showroom olympus 957 ziet er in de praktijk anders uit dan de gelegde laminaat-schroten deze vertonen toch een ander motief dan de staal. de minst mooie zijn verstopt onder bed en kast daar zou ja als klant in de showroom op attent mogen worden gemaakt dat er kleur- en motief afwijkingen kunnen zijn nu kwam dit over alsof er het verkeerde laminaat was geleverd punt van aandacht! de planning en de plinten liep ook een beetje warrig maar uiteindelijk is alles goed gekomen laminaat vloer ligt er mooi bij en jullie mannen hebben goed werk geleverd de schuifwand is perfect!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij hebben wederom een zeer goede ervaring met Verhaag. Voor de tweede keer een vloer laten leggen en enorm blij met het resultaat. Super strak!

• Deskundigheid/Vakmanschap

In goed overleg zijn alle werkzaamheden zeer kundig gedaan.

Verhaag heeft in mijn nieuwe woning pvc vloer op de 1e verdieping en kliklaminaat op de zolder gelegd. Verder is de trap bekleed met pvc en is er een kledingkast op maat geplaatst in de slaapkamer. Alles is zeer netjes afgewerkt en ik ga hier de komende jaren nog veel plezier aan beleven.

Over Verhaag BV

Hofleverancier Verhaag is al meer dan 100 jaar leverancier van houten vloeren waaronder traditioneel parket en duoplanken, laminaat en PVC-vloeren , wanden om een ruimte te scheiden of kantoren te creƫren, oplossingen voor akoestiek en brandwerendheid in plafonds en schuifwanden, kledingkasten en inloopkasten geheel op maat gemaakt. De keuzemogelijkheden en technische aspecten zijn enorm uitgebreid en het team van Verhaag weet wat belangrijk is om de juiste keuze te maken. Bij Verhaag bent u verzekerd van topkwaliteit in combinatie met traditioneel vakmanschap. Kiest u voor een product van Verhaag, dan weet u gewoon dat het goed zit!