Zeer goed.

Ik ben 100% tevreden over afwerking van mijn opdracht.

Hele goede service!!!

Voor onze PVC vloer waren we bij Verhaag aan het juiste adres! Er werd meegedacht, goed advies en een scherpe prijs. Onze planning liep uit en Verhaag dacht hierin mee en kwam met snelle oplossingen! Echt super!!! We zijn heel erg tevreden met onze vloer en bedanken Verhaag hiervoor! Top!!!

Vakwerk!

Alles top uitgevoerd.

Heel goed

Goede service, flexibel en komen afspraken na

top

Aan iedereen aan te bevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima, zeer goed werk geleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring was prima met Verhaag houden zich keurig aan de afspraak.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel, goed advies, goede service

Zeer positieve ervaring. Er was een klein probleem, dat werd meteen daags erna opgelost

Zie onderstaande

Bedankt voor de afspraak die toch op de verwachtte datum is door kunnen gaan. Dit ondanks dat de pvc vloer op dat moment nog niet voorradig was en dat jij je planning hier misschien nog voor hebt moeten aanpassen. Medewerker Carlos heb ik als een prettig en betrouwbaar werknemer ervaren die niet verlegen was om deze klus ook buiten zijn geplande werkuren af te maken. Een bijzonder dank ook aan Carlos

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, modern, persoonlijk en een prettige communicatie!

Onze ervaring met Verhaag was uitstekend! Een prachtige showroom waarin vele mogelijkheden getoond worden. De communicatie liep perfect! En de uitvoering van de werkzaamheden was secuur met een mooi eindresultaat. Ga zo door!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte service en uitstekende kwaliteit!

Parketvloer is na brand prachtig hersteld! Super kwaliteit geleverd en een perfecte service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles snel en perfect geregeld

👍🏻

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede afspraken en correct en nette werkzaamheden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en deskundig advies goede afspraken

Goed en deskundig advies, levering conform afspraak. en eindplaatje voldeed aan onze eisen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en deskundig personeel

Na onze waterschade vlotte expertise en kostenraming. Vrijwel meteen een afspraak gepland voor het repareren na overleg met verzekeraar voor de werkzaamheden. De werkzaamheden zijn zeer vakkundig uitgevoerd. Afspraken zijn steeds nagekomen en er is met aandacht gewerkt. Eigenaar is regelmatig ter plekke komen kijken en waar nodig advies gegeven. Veel nuttige tips gekregen voor optimaal gebruik en onderhoud. Bij oplevering kregen we een gratis onderhouds pakket en uitgebreide uitleg erbij. Kortom er is zeer professioneel gewerkt.

Kundig en probleem oplossend

Uitstekende service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte service, en prijstechnisch een absolute aanrader !

Super snelle service, binnen 1 week na opdracht gelegd, zodat wij meteen door konden met de afwerking van onze verbouwing. En prijstechnisch een absolute aanrader !

Goede service en kwaliteit

Goede en snelle service. De kwaliteit van de vloer is zoals verwacht. Er is rustig en netjes gewerkt, met een mooi eindresultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden, goed overleg met monteur en zeer precies gewerkt.

Prima gewerkt. Zie vorige regel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, meedenken in de gegeven situatie en duidelijke afspraken.

Klantvriendelijk en duidelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg vriendelijke en net werkend

Carlos heeft bij mij de vloer gerepareerd. Zeer tevreden over. Hij werkte netjes en overlegde met mij wat ik graag wide. Het terugbellen is voor Verhaag niet de sterkste kant.

Goede en snelle service!

Prettig te woord gestaan, goede uitleg meegekregen en de gekozen PVC vloer is snel en volgens afspraak geleverd. PVC vloer van mooie kwaliteit!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Proffessioneel bedrijf met een goede service

Proffessioneel bedrijf met een goede service, erg tevreden met het eindresultaat.

zeer plezierig en deskundig

De contacten waren zeer plezierig en we werden zeer deskundig te woord gestaan. De service was zeer goed, daar ik nog al eens wat wilde veranderen. Daar werd positief en zonder probleem op gereageerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie showroom met veel keus, super vriendelijk en behulpzaam ook na oplevering

Ontzettend goed geholpen door Udo en Carlijn Verhaag. Ze zijn meerdere malen komen kijken ivm voorbereiding op de nieuwe houten vloer en de keuken die geplaatst werd door een andere firma.

Over Verhaag BV

Hofleverancier Verhaag is al meer dan 100 jaar leverancier van houten vloeren waaronder traditioneel parket en duoplanken, laminaat en PVC-vloeren , wanden om een ruimte te scheiden of kantoren te creëren, oplossingen voor akoestiek en brandwerendheid in plafonds en schuifwanden, kledingkasten en inloopkasten geheel op maat gemaakt. De keuzemogelijkheden en technische aspecten zijn enorm uitgebreid en het team van Verhaag weet wat belangrijk is om de juiste keuze te maken. Bij Verhaag bent u verzekerd van topkwaliteit in combinatie met traditioneel vakmanschap. Kiest u voor een product van Verhaag, dan weet u gewoon dat het goed zit!