Warme en vakkundige mensen!

D-Line is een gezellige, warme en vakkundige kapsalon. Dirk, Aukje en de andere meiden weten wat ze doen en hebben door hun jarenlange ervaring een goed zicht op welke behandeling geschikt is. De koffie staat altijd klaar, de zaak ziet er altijd piekfijn uit en ik ga altijd met een heerlijk gevoel de deur uit. Top!

Goed, kom er al jaren naar volle tevredenheid

Goed, kom er al jaren naar volle tevredenheid

goede service, vriendelijk en kundig personeel

prima service en vriendelijke personeel

Service is TOP

Aukje en Dirk stellen de klant altijd voorop, ondanks de drukke tijd die ze ondervinden. De sfeer is gezellig en je merkt dat klanten er graag komen.

Fijne kapsalon met aandacht voor de wensen van hun klanten

Fijne kapsalon, met aandacht voor de wensen van hun klanten. Vriendelijk personeel

theacleven@kpnmail.nl

heel goed!

Een ochtendje uit.

Voor mij persoonlijk betekend n afspraak bij kapsalon D-line een ochtendje uit. Leuke sfeer, enorme goede deskundige kwaliteit betreft knippen, verven en styling. Dit onder het genot van een lekker kopje koffie een gezellige babbel. Super top team !!!

aandacht voor de klant in een gemoedelijke sfeer

Ik word graag Door Dirk geknipt. Hij luistert goed naar wat ik wil en is eerlijk over of iets wel of niet zal staan/bevallen, bijvoorbeeld qua onderhoud. Er hangt een gemoedelijke sfeer en hij maakt gezellig een praatje maar heeft ook Door wanneer er eens geen behoefte aan is.

Goede behandeling

Vriendelijk en vakkundig

ze zijn altijd uiterst vriendelijk en proberen aan al je wensen tegemoet te komen.

Ik ben al jaren heel tevreden en ga altijd met een goed gevoel naar huis.

Helemaal goed!!!

Zeer tevreden!

Vriendelijk, goede adviezen, lekkere thee, gezellige ruimte en uitstekende kapsters.(ers)

Al klant vanaf dat D-line gestart is en nog altijd tevreden. Dat zegt voldoende.

Weer een frisse voorjaarscoupe! Dank je wel Dirk.

Ik kom al vele jaren bij D-Line. Een prettige omgeving, super aardige mensen en een prima prijs - kwaliteit verhouding.

Super!

Ben erg tevreden over het knippen en het advies bij D-line. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Ook heel blij met mijn nieuwe kapsel!

Gezellige en ongedwongen sfeer.

Ben nog altijd heel tevreden geweest.

al jaren tevreden

Vriendelijk personeel,als je een afspraak hebt loopt het nooit uit

Al vele jaren kom ik bij Eline...altijd zeer tevreden als ik weer buiten kom.. heel gezellig team.. Groetjes Fridy

Ik ben nog altijd tevreden geweest als ik uit de stoel kom

Ik kom om de vijf a zes weken en dat bevalt prima