Vakkundige kapper

Ik kom al vele jaren naar volle tevredenheid bij Dirk en Aukje in hun kapsalon. Ze nemen alle tijd voor hun klanten. Onder het genot van een kopje koffie en een gezellig praatje is het steeds weer een uitje.

Al ruim 30 jaar goed geholpen

Los van het goed knipwerk ook gezellig!

Fijne gemoedelijke salon.

Fijne behandeling. Er heerst een gemoedelijke sfeer. En zeker zo belangrijk... mijn haar zit perfect. Tot de volgende keer.

Wat een verwennerij!

Relaxed momentje voor mijzelf, fijn geknipt en gekleurd wordt meegedacht naar reële mogelijkheden!! Lekker theemomentje en zelfs nog keuze uit vele andere drankjes van tante thee!! HE-LE-MAAL blij weer naar huis. Tot over 5 weken.

Prima kapper!

Ik kom al jaren bij D-Line. Dat is niet alleen omdat het team goed knipt, maar ook voor het vriendelijke personeel. Een kopje koffie staat altijd klaar en meestal is de knipbeurt voorbij voordat we zijn uitgepraat... Deze kapsalon is zeker een aanrader!

Hele fijne kapsalon,

Ik kom al jaren in de kapsalon en ben meer dan tevreden. Ik word altijd vriendelijk en goed geholpen. nu met corona worden alle hygiëne regels goed nageleefd,wat mij een veilig gevoel geeft. Van mij krijgen ze een dikke 10

Altijd prettig geholpen

Dirk knipt mij altijd en ben daarover heel tevreden. Gezellige babbel over "de kleine dingen uit 't leven" De covit19 regels worden goed nageleefd in ddeze kapsalon. Kom graag terug

Nog net voor de lockdown prettig geholpen.

Maandag voor de lockdown was de salon extra open en ik had het geluk dat ik nog terecht kon. Ondanks de "druk" en "drukte" i.v.m. met de aangekondigde lockdown was er een relaxte sfeer en ben ik naar alle tevredenheid geholpen.

Dirk heeft weinig gevoel bij het vak en geen verbinding met zijn klanten. Geen aanrader deze zaak.

Professionaliteit ontbreekt, weinig binding met de klant en onvriendelijk.

Warme en vakkundige mensen!

D-Line is een gezellige, warme en vakkundige kapsalon. Dirk, Aukje en de andere meiden weten wat ze doen en hebben door hun jarenlange ervaring een goed zicht op welke behandeling geschikt is. De koffie staat altijd klaar, de zaak ziet er altijd piekfijn uit en ik ga altijd met een heerlijk gevoel de deur uit. Top!

Goed, kom er al jaren naar volle tevredenheid

Goed, kom er al jaren naar volle tevredenheid

• Behandeling

goede service, vriendelijk en kundig personeel

prima service en vriendelijke personeel

Service is TOP

Aukje en Dirk stellen de klant altijd voorop, ondanks de drukke tijd die ze ondervinden. De sfeer is gezellig en je merkt dat klanten er graag komen.

• Behandeling

Fijne kapsalon met aandacht voor de wensen van hun klanten

Fijne kapsalon, met aandacht voor de wensen van hun klanten. Vriendelijk personeel

heel goed!

Een ochtendje uit.

Voor mij persoonlijk betekend n afspraak bij kapsalon D-line een ochtendje uit. Leuke sfeer, enorme goede deskundige kwaliteit betreft knippen, verven en styling. Dit onder het genot van een lekker kopje koffie een gezellige babbel. Super top team !!!

• Behandeling

aandacht voor de klant in een gemoedelijke sfeer

Ik word graag Door Dirk geknipt. Hij luistert goed naar wat ik wil en is eerlijk over of iets wel of niet zal staan/bevallen, bijvoorbeeld qua onderhoud. Er hangt een gemoedelijke sfeer en hij maakt gezellig een praatje maar heeft ook Door wanneer er eens geen behoefte aan is.

Goede behandeling

Vriendelijk en vakkundig

• Behandeling

ze zijn altijd uiterst vriendelijk en proberen aan al je wensen tegemoet te komen.

Ik ben al jaren heel tevreden en ga altijd met een goed gevoel naar huis.

Helemaal goed!!!

Zeer tevreden!

• Behandeling

Vriendelijk, goede adviezen, lekkere thee, gezellige ruimte en uitstekende kapsters.(ers)

Al klant vanaf dat D-line gestart is en nog altijd tevreden. Dat zegt voldoende.

• Behandeling

Weer een frisse voorjaarscoupe! Dank je wel Dirk.

Ik kom al vele jaren bij D-Line. Een prettige omgeving, super aardige mensen en een prima prijs - kwaliteit verhouding.

• Behandeling

Ben erg tevreden over het knippen en het advies bij D-line. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Ook heel blij met mijn nieuwe kapsel!

• Behandeling

Gezellige en ongedwongen sfeer.

Ben nog altijd heel tevreden geweest.

al jaren tevreden

Vriendelijk personeel,als je een afspraak hebt loopt het nooit uit