Hoogwaardig, echt vakmanschap.

Van kelder tot het vervangen van het dak. Ons hele huis hebben we in fases verbouwd met Lymbouw. Tot volle tevredenheid.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijne partij voor iedere klus!

Ook voor een kleine klus een fijne partij!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Verbouwing droomwoning geheel naar wens.

Voor een stijlvolle, luxe verbouwing inclusief nieuwe nieuwe aanbouw, zochten wij een betrouwbare aannemer die samen met de architect onze woonwensen kon vervullen. Lymbouw verbouwde onze woning tot droomwoning. Een verbouwing met een kwalitatief hoge standaard; Niet alleen door het bouwen zelf en de gebruikte materialen, maar ook vanwege de goede afstemming, de planning en het nakomen van gemaakte afspraken. Kortom, we zijn van begin tot eind in goede handen geweest.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Hele fijne club om mee samen te werken

Lymbouw heeft voor ons alles geregeld. Samen met de architect hebben zij ieder detail uitgevoerd. Zeer hoge kwaliteit, samenwerking liep erg goed, denken mee en oog voor ieder detail. Tot het laatste moment zijn zij betrokken geweest bij onze verbouwing. Zeer goede ervaring en zeker aan te raden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Over Bouwnu