Adequaat en zeer deskundig geholpen

Contact met mevrouw Noest als zeer prettig ervaren. Deskundige juridische bijstand, integer en met oog voor haar klant!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, toegankelijk en deskundig!

Ik kon snel bij mevrouw Astrid Noest terecht om een vervelende situatie op mijn werk te bespreken. In het eerste gesprek kon mevrouw Noest snel aangeven welke opties er waren, wat logische vervolgstappen zijn en op welke termijn. Op basis daarvan heeft ze mij enorm geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, kundig met oog voor de mens!

Naast een zakelijke & professionele blik, gecombineerd met een nuchtere kijk op de situatie, heb ik persoonlijke aandacht en steun ervaren. Een hele goede combinatie bij arbeidsconflicten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een briljante en professionele advocaat.

Uitstekende service en zorg Uitgebreide kennis op het gebied van arbeidsrecht Een zeer professionele advocaat.

Te vreden

Vriendelijke ontvangst. Goede overleg gehad met wat het plan inhoud. Ze kreeg een hoop voor haar kiezen van de tegenpartij wat haar zeer verbaaste maar mij ook bij z'n (simpele)zaak. Meschien toch iets meer eruit kunnen halen want ze(tegenpartij) ging voor mij toch snel akkoord. Afhandeling was goed en mocht er wat zijn dan kan ik haar altijd bereiken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Astrid Noest is een professionele en deskundige advocaat

Astrid heeft mij geadviseerd in een arbeidsrechtelijke kwestie. Zij deed dit deskundig en professioneel. Ook haar snelheid van reageren is heel prettig

geweldig!

mijn ervaring met Noest Advocatuur heb ik ervaren als zeer prettig en rustgevend zij heeft voor mij een arbeidsconflict snel en zeer professioneel opgelost! Bedankt! ik zou iedereen aanraden met een arbeidsconflict Noest Advocatuur te raadplegen.

Professioneel en zeer deskundig

Ik kreeg in september van mijn werkgever totaal onverwachts te horen dat mijn functie kwam te vervallen i.v.m. een reorganisatie. Wel had men alvast een VSO opgesteld, die enigszins bedroevend was en een begeleidende brief die niet klopte met de realiteit. Ik heb diezelfde dag contact opgenomen met Noest Advocatuur en kreeg direct een prettig gesprek met Astrid, waarin het vertrouwen er al direct was. De zaken daarna werden door Astrid op een zeer professionele, deskundige manier uitgerafeld en een strategische routemap besproken. Astrid is zeer zakenkundig en weet ook goed hoe om te gaan met dergelijke onderhandelingen. Samen veel gesparred en uiteindelijk een goede regeling kunnen regelen. Ik kan Astrid dan ook zeker aanbevelen en op het gebied van Arbeidsrecht is zij echt een pro.

Betrokken en kundig.

Astrid Noest heeft me zeer prettig en goed geholpen.

Helder, transparant en meedenkend

Goede ervaring met Astrid. Heldere communicatie, denkt met je mee en weet waar ze het over heeft. Kortom zou de volgende keer weer bij haar aankloppen.

Begripvol en

Door een arbeidsconflict kwam ik terecht bij mevrouw Noest. Wat voelde ik mij gehoord en heeft ze voor mij alles in werk gezet om tot een goed einde te komen. Geen zakenvrouw zo meegemaakt die met haar hart werkt en die voor je klaar staat als persoon en niet als nummer. Ik zou iedereen haar aanraden mocht je haar nodig hebben. Het was een fijne samenwerking. Bedankt voor alles!

Vriendelijke en snelle service

Na mijn eerste online vraag, heel snel een reactie gekregen. De persoonlijke afspraak die volgde was zeer prettig. Het uiteindelijke resultaat was positief.

• Deskundigheid/Vakmanschap

warm, prettig en zeer bekwaam

Mijn samenwerking met Astrid Noest heb ik als zeer fijn ervaren. Mijn case was niet de grootste en we wisten beide dat we het gingen winnen. Desalniettemin nam Astrid ruim de tijd zowel via de telefoon als de e-mail om mij te voorzien van alle informatie en antwoorden op mijn vragen. Ik wist niet precies hoe ik me moest opstellen bij een advocaat en dacht dat ik er goed aan zou doen om heel formeel te zijn. Niets is minder waar. Astrid is echt een mens mens en tegelijk heel goed in wat zij doet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn, oprecht en een betrokken advocate. Kies voor Noest advocatuur.

Wanneer je in een arbeidsconflict terecht komt dan heb je aan Astrid Noest advocatuur een fantastische advocate. Wij zijn heel fijn op weg geholpen tot er een gezamenlijk oplossing is gekomen. Nogmaals bedankt voor alles Astrid!

snel en deskundig advies

Noest Advocatuur heeft mij geholpen met de contractvoorwaarden voor mijn bedrijf. Flexibel in snelheid was heel fijn, aangezien mijn eerste opdrachtgever zich reeds meldde. Deskundig advies ontbrak zeker niet, met ruimte voor eigen inbreng.

Heldere communicatie, zonder franjes

Zij heeft mij voorzien van goed onderbouwd juridisch advies. Duidelijke tariefstructuur en afspraken. Ik raad haar aan!

Deskundig en betrokken

Vanaf het eerste contact het gevoel gehad dat ik serieus genomen werd en dat er iemand voor mij ging staan. Vanaf de start tot het eind een goed contact gehad over de stappen die genomen moesten worden en daarbij een goed advies. Wat ik erg op prijs heb gesteld is de menselijke kant ook persoonlijk voelde ik me erg gesteund. Bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ter zake kundig en flexibel

Betrof een arbeidscontract voor werknemer in Nederland in dienst bij een Duitse GmbH. Was enigszins haast bij en e.e.a. kon worden versneld door een Zoom call in te lassen. De feedback van Noest Advocatuur voor het moederbedrijf van de GmbH in de VS is 1-op-1 overgenomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en professionele hulp.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en dit werd omgezet in professionele communicatie met de werkgever.

Goed geholpen en tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Astrid Noest is zeer vriendelijk, deskundig en empathisch.

Ondanks de vervelende aanleiding een heel prettige ervaring met Noest Advocatuur. Astrid is heel klantgericht, vakkundig, doortastend en altijd bereikbaar. Ze neemt echt de tijd voor je en heeft mij veel zorgen ontnomen. Ik zou haar iedereen aanraden die in een arbeidsconflict terecht is gekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwd, betrokken, volhardend en duidelijk

Met Astrid heb ik heel plezierig samengewerkt. Ondanks dat de situatie onzeker was, gaf Astrid mij rust. We spraken dezelfde taal, ze voelde mij aan en wist hier naar te handelen. Met het uitzetten van een duidelijke lijn en door helderheid te geven over de kansen, heb ik weloverwogen beslissingen kunnen nemen. Met voldoening in het behaalde resultaat als gevolg, veel dank! Ik gun iedereen deze kalmte en expertise, Astrid aan je zij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Astrid is een vakvrouw, zeer deskundig.

Vanwege sluiting winkel na 13 jaar einde baan. Heeft Astrid naar de aangeboden transitie vergoeding gekeken en de vaststellingsovereenkomst. Astrid heeft met haar expertise mij zeer blij verrast. Heb Astrid haar gegevens gekregen via “mond op mond”reclame. Blijkt maar weer altijd de beste.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig, betrouwbaar en veilig.

Wij hebben de samenwerking met Noest advocatuur als enorm fijn ervaren. Snelle en heldere communicatie met een goed eindresultaat. We voelden ons gehoord en begrepen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en professionele hulp.

Ik ben zeer tevreden van service en professionele hulp dat ik heb gekregen.

Over Noest Advocatuur

Noest Advocatuur is gespecialiseerd in arbeidsrecht en contractenrecht en snapt dat klanten iets anders willen dan de traditionele advocatuur. U heeft behoefte aan duidelijkheid, openheid en flexibiliteit. Noest Advocatuur kan dat bieden. Met een persoonlijke aanpak helpt mr. Astrid Noest u met uw juridische vragen en problemen rondom het werk en uw contracten.