Plezierig, meedenkend en vakkundig.

Bouwbedrijf Kuijpers heeft in 2018 onze vrijstaande woning fors uitgebouwd met een aanbouw aan de keuken en een kantoorruimte aan de zijkant. Hiervoor moest tevens een dragend deel van de achtergevel worden verwijderd, opgevangen door een nieuwe stalen balk. Daarnaast is de complete begane grondvloer vernieuwd (nieuwe vloerverwarming en cementdekvloer). Vanaf het moment dat we ze de tekening hebben laten zien is er met ons meegedacht. De offerte was duidelijk, achteraf zijn we niet voor verrassingen komen staan. We hadden wel te maken met meerwerk, maar dat was onze eigen keuze gedurende het proces. Ze werken met een redelijk vaste club aan onderaannemers en dat is fijn: ze weten wat ze aan die mensen hebben. Ook daar hebben we dus goede ervaringen mee. Afspraak is afspraak bij ze en de medewerkers zijn netjes en plezierig in de omgang. De communicatielijnen zijn kort en snel. We hebben hier met vakkundige mensen te maken en dat is ook te zien aan het eindresultaat. Kortom: wij zijn meer dan tevreden en zouden dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Vloer

Prettige samenwerking

Mijn beneden verdieping is verbouwd naar aanleiding van vochtoverlast in de oorspronkelijke houten vloer. Voor de opdracht is er een duidelijke offerte gekomen, die helder en overzichtelijk was en waarin rekening gehouden is met al mijn wensen. Tijdens de bouw was er veel contact, waren de werklieden erg fijn om mee samen te werken en contact mee te hebben. Er werd schoon gewerkt en het huis werd indien mogelijk altijd schoon achtergelaten. Met het plaatsen van de trap ging het mis, de trap stond niet goed op zijn plek. Dit probleem is door Bouwbedrijf Kuipers meteen opgepakt en herstelt, wat voor mij alleen maar laat zien dat ze professioneel en vakkundig met hun klanten omgaan. Eindresultaat is nu een prachtig huis, het is alles geworden wat ik ervan had durven hopen!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning, Vloer

Uitstekende service. Vakmanschap. Betrouwbaar. Toegankelijk. Overzichtelijk.

Prima ervaring. Goede voorbereiding. Zijn direct in hun contact en antwoorden. Loopt volgens planning.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Fijn om mee te werken. Afspraak is afspraak!

Zeer goede ervaring met Kuijpers! Vakmanschap en kwaliteit. Fijn op mee te werken. Afspraak is afspraak!

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Kuipers heeft bij ons een verbouwing gedaan van de eerste en tweede verdieping.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

Kundig, betrouwbaar en hoge kwaliteit

Bouwbedrijf G. Kuipers heeft onze volledige verbouwing gedaan van onze woonboerderij, een inmense klus maar door de ervaring van Rob & Geert en de kunde van de bouwlieden uitermate goed verlopen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Overige, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer

Snel en vakkundig !

Ondanks het korte voortraject, spoedverbouwing, is er goed geadviseerd, meegedacht en was de uitvoering zeer keurig. Kundig en net personeel, goede communicatie en zeer flexibel.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige, Onderhoud service, Badkamer, Keuken, Vloer

Super bedrijf met goed advies en uitvoering.

Van begin tot eind en zelfs van tevoren tijdens ontwerp, perfect gedaan. Als ik weer ging bouwen weer met Kuijpers.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu