Vriendelijk, geduldig en deskudig.

Vriendelijk en deskundig opgevangen. Goed begeleid in het ontwikkelproces en plaatsing van ensuite kast met geduld en deskundigheid uitgevoerd.

Prima service en uitstekend en deskundig aardig personeel.

Er werd goed naar ons geluisterd en ons idee werd prima opgepakt. Er werd goed meegedacht over lastige dingen, die deskundig en slim werden opgelost.

goed en correct

wij zijn tevreden.

goede service en vriendelijk personeel

Zeer goed product. mooie afwerking.

Hele goede service en prettig contact rond het maken van een afspraak.

Ik ben heel tevreden over de geleverde producten. Het maken van afleverafspraken verliep prima.

Betrouwbaar

Goede persoonlijke begeleiding en advies op maat. Betrouwbaar en kwalitatief hoogwaardig

Wij zijn zeer tevreden

Heel klantvriendelijk

Vakkundig, klantgericht en betrouwbaar

INHOUT adviseert vakkundig en doen wat ze zeggen.

• Persoonlijk advies

Zeer vriendelijke ontvangst prima ad vies en en uitstekend vakwerk.Ik zal zeker in mijn vriendenkring deze zaak aanbevelen.

gepassioneerd

Nog steeds kijk ik met een heel goed gevoel terug op het vak- en maatwerk van dit bedrijf aan onze PKN-kerk in Bovensmilde. De familie Broersma heeft vanaf het begin van het contact tot en met de af- en nalevering maatwerk geleverd. Het bedrijf dacht vanaf het eerste moment mee om maatwerk te kunnen leveren. Zo luisterde men heel goed naar de wensen van onze commissie en bracht zelf ook nieuwe ideeën naar voren. Wanneer er een aanpassing van het nieuwe kerkmeubilair noodzakelijk was dan werd het met grote zorgvuldigheid verricht. Ook na afloop informeerde men of het tot tevredenheid was verlopen.

• Persoonlijk advies

Leuke mensen die rustig de tijd nemen, duidelijk uitleg geven, goed en vakkundig werk afleveren.

Heel prettig

Nadat we eerder een kast hebben laten maken zijn we weer terug gegaan voor een volgende bestselling, we zijn zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Super resultaat; wat een vakmanschap!

Op zoek naar een eetkamertafel op maat van eikenhout. Enthousiast meegedacht over afmetingen, afwerking en uiterlijk. Alles keurig volgens afspraak gemaakt en geleverd. Aandacht en tijd voor de klant i.c.m. een product welke 100% naar wens is. Zeer prettig én wat een kennis en ervaring.

• Persoonlijk advies

Prachtig product gekregen, mooi familiebedrijf!

Een hele mooie boekenkast op maat gekregen, prachtig eindproduct! Erg tevreden over de samenwerking en het meedenken. Een mooi familiebedrijf!

• Persoonlijk advies

Wij zijn heel bij met onze prachtige, speciaal voor ons ontworpen eetkamertafel!

Op basis van onze wensen heeft Lennart Boersma een prachtig ontwerp gemaakt voor onze eetkamertafel. Daarbij heeft hij een goed advies over de houtsoort en de afmeting van de tafel gegeven, zodat deze prima past in onze keuken. De prachtig ontworpen en gemaakte tafel levert regelmatig complimenten op van de gasten bij ons thuis; het is een echte eye-catcher geworden!

• Persoonlijk advies

Goed advies, goede service, vakkundigheid

Het was een zeer goede eerste ervaring die we met Inhout hebben gehad. De familie biedt goed advies, levert kwaliteit, goede service en het product was vakkundig. Zeer zeker een aanbeveling voor mensen die mooie op maat gemaakte of eigen ontwerp producten willen.

Goede service, vriendelijk

Super snelle service, denken mee en zeer tevreden met het eindresultaat!

• Persoonlijk advies

Goede service, actief meedenken, volgende keer weer!

...

Vakwerk!!!

Een bij de kringloop gekochte tafel werd door Inhout professioneel gerestaureerd. Goede communicatie, goede afspraken en vakwerk. We hebben weer een boom gered en zijn zeer tevreden over het resultaat. Jans en Tea Doorn

vlot, vriendelijk en ongecompliceerd

goede ontvangst deskundig advies goed kwaliteit/prijs verhouding

• Persoonlijk advies

Mijn idee op papier zeer vakkundig uitgevoerd in een kast op maat: topwerk!

De gemaakte tekening is heel goed uitgevoerd zodat ik erg tevreden ben met mijn kast op maat, van zolder tot plafond, met enorm veel opbergruimte! Het is uitgevoerd in mooi materiaal en de afwerking is duidelijk vakwerk, ik ben erg tevreden!

Prettig, persoonlijk, professioneel

Prettig, vakkundig familiebedrijf

zeer vakkundig en betrouwbaar

Perfect, alle gemaakte afspraken nagekomen, mooi en degelijk werk geleverd, kan niet beter.

Prima!

Mijn schets van een buffetkast werd prima vertaald naar een werktekening! Ook over de uitvoering van de kast en de zorgvuldige plaatsing niets dan lof. InHout: een aanrader!

• Persoonlijk advies

Mijn behandeling heb ik als vriendelijk, meedenkend en coöperatief ervaren.

Onze bestelling vond plaats helemaal aan het einde van de werkdag op de laatste dag van het jaar. Zelfs op dat moment werden wij scherp, met gedegen advies en met vriendelijkheid en koffie ontvangen. InHout was niet uit op het snel binnenharken van de opdracht, maar op levering van een kwaliteitsprodukt dat nog jaren goed en mooi blijft. Op een bepaald moment werd er zelfs tegen ons eigen idee in geadviseerd op basis van hun eerdere ervaringen met vergelijkbare voorstellen. Mijn compliment daarvoor. Wij hebben tot volle tevredenheid het geadviseerde ontwerp overgenomen.