Goede service, vriendelijk

Super snelle service, denken mee en zeer tevreden met het eindresultaat!

• Persoonlijk advies

Goede service, actief meedenken, volgende keer weer!

...

Vakwerk!!!

Een bij de kringloop gekochte tafel werd door Inhout professioneel gerestaureerd. Goede communicatie, goede afspraken en vakwerk. We hebben weer een boom gered en zijn zeer tevreden over het resultaat. Jans en Tea Doorn

vlot, vriendelijk en ongecompliceerd

goede ontvangst deskundig advies goed kwaliteit/prijs verhouding

• Persoonlijk advies

Mijn idee op papier zeer vakkundig uitgevoerd in een kast op maat: topwerk!

De gemaakte tekening is heel goed uitgevoerd zodat ik erg tevreden ben met mijn kast op maat, van zolder tot plafond, met enorm veel opbergruimte! Het is uitgevoerd in mooi materiaal en de afwerking is duidelijk vakwerk, ik ben erg tevreden!

Prettig, persoonlijk, professioneel

Prettig, vakkundig familiebedrijf

zeer vakkundig en betrouwbaar

Perfect, alle gemaakte afspraken nagekomen, mooi en degelijk werk geleverd, kan niet beter.

Prima!

Mijn schets van een buffetkast werd prima vertaald naar een werktekening! Ook over de uitvoering van de kast en de zorgvuldige plaatsing niets dan lof. InHout: een aanrader!

• Persoonlijk advies

Mijn behandeling heb ik als vriendelijk, meedenkend en coöperatief ervaren.

Onze bestelling vond plaats helemaal aan het einde van de werkdag op de laatste dag van het jaar. Zelfs op dat moment werden wij scherp, met gedegen advies en met vriendelijkheid en koffie ontvangen. InHout was niet uit op het snel binnenharken van de opdracht, maar op levering van een kwaliteitsprodukt dat nog jaren goed en mooi blijft. Op een bepaald moment werd er zelfs tegen ons eigen idee in geadviseerd op basis van hun eerdere ervaringen met vergelijkbare voorstellen. Mijn compliment daarvoor. Wij hebben tot volle tevredenheid het geadviseerde ontwerp overgenomen.

• Persoonlijk advies

Goed en vriendelijk advies, perfect afgeleverde tafel.

Perfect geschuurde tafel terug gekregen, mooie kleur geworden we zijn er erg blij mee. We bevelen In Hout aan bij familie en vrienden, zeer tevreden.

Zeer goede service.

Prettig contact, professioneel. Meubels erg vakkundig gemaakt en geplaatst.

Vakkundig

In een kort gesprek uitgelegd wat onze wensen waren na een bezoek aan huis tekeningen ontvangen die na minimale aanpassing gebruikt zijn, erg fijn dat hetgeen je wenst goed gehoord en ingevuld wordt.

Over INHOUT

INHOUT is een Meubelmakersbedrijf dat sinds 1983 met veel passie meubels en interieurs op maat produceert en ontwerpt. Onze meubelmakers maken meubels en interieurs precies op maat. U kunt zelf uw ontwerp, wensen, smaak en ideeën aangeven. Met onze maatwerk oplossingen creëren we exclusieve meubels en interieurs. Wij benadrukken maatwerk, kwaliteit en persoonlijkheid. Uw ideeën en wensen, aangevuld met onze passie voor het oude ambachtsvak, vervaardigen wij mooie, pure en goudeerlijke meubels, waar u volop van kunt genieten. Met moderne machines en gevoel voor kwaliteit en traditie, vertalen wij uw woonwensen naar een maatwerk meubel of compleet interieur.