Bouw is top verlopen!

Leuke mensen om mee te werken, goed, gedegen advies en veel tips die we hebben opgevolgd. Kortom fijne samenwerking met als resultaat een prachtig huis!!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Meedenkend, vakkennis, klantvriendelijk en prettige aannemer

Vakkennis , afspraken nakomen, meedenkend en een prettige sfeer. Planning nakomend en gestructureerd . Prima aannemer, die ik iedereen zou aanraden

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een professioneel bedrijf waar kwaliteit en de klant voorop staat.

Ter Haar heeft bij ons het huis verbouwd. Dit betrof het verbouwen van het woongedeelte en het opnieuw bouwen van garage met berging. Bij de eerste kennismaking was het gevoel gelijk goed. Heel tevreden zijn we met de geleverde kwaliteit. Gedurende de gehele verbouwing wordt er goed gecommuniceerd en afspraken worden netjes nagekomen. Verder wordt er uitstekend pro-actief meegedacht. De vaklieden waren stuk voor stuk competent.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Flexibel, oplossingsgericht en leuk en vakkundig personeel

Wij hebben vanaf november 2016 t/m december 2017 ons droomhuis gebouwd samen met Bouwbedrijf Ter Haar uit Reutum. Een landhuis in Saksische boerderij-stijl. Vanaf het eerste contact hadden wij een heel goed gevoel over de kwaliteit, flexibiliteit en vakkundigheid van dit bedrijf. Dit kwam tijdens de bouw ook tot uiting. Alle medewerkers van Bouwbedrijf Ter Haar dachten altijd heel betrokken mee in de zoektocht naar de juiste oplossingen voor de uitdagingen waar wij voor kwamen te staan tijdens onze bouw. Wij wonen nu met heel erg veel plezier in ons nieuwe huis en kijken terug op een hele mooie en gezellige bouwperiode. De slogan van Bouwbedrijf Ter Haar, "Korte lijnen, kwaliteit, betrokkenheid", maken ze meer dan waar!

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf H. ter Haar B.V.