Goede kwaliteit en service

Er was een foutje gemaakt in het koppelen van een foto aan de code, maar dit was snel hersteld, ik kreeg zeer vlot antwoord op mijn mail. En ter compensatie een kosteloze bestand. Super service en goede kwaliteit foto's!

• Geleverde diensten

Beste Janou, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Hier zijn we erg blij mee. Fijn dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Wij wensen je veel plezier met de blijvende herinnering! Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Super tevreden

Mooie kwaliteit, goede service en snelle levering.

• Geleverde diensten

Beste Esther, Fantastisch om te lezen. Bedankt hiervoor. Wij willen je heel veel plezier wensen met deze te leuke herinnering voor later. Blij dat wij dit voor jullie hebben kunnen doen. Met hartelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Hele leuke en mooie schoolfoto's van onze dochters. We hadden aardig wat foto's besteld. Helaas waren enkele foto's beschadigd aangekomen, maar naar een mailtje werd dit direct opgepakt. Enkele dagen later ontvingen we de desbetreffende foto's alsnog kosteloos. Goede service!

• Geleverde diensten

Beste Eline, Wij worden hier heel blij van! Erg bedankt voor de genomen moeite. Het is vervelend dat de eerste levering beschadigd aan is gekomen. Dat lossen we dan ook graag op. Nogmaals bedankt en geniet van de mooie waardevolle herinnering voor altijd! Met hartelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Mooie foto's, fijne maat. Goede service, 1 grote foto was iets beschadigd door de post, ik kreeg een nieuwe opgestuurd.

• Geleverde diensten

Beste Priscilla, Wij zijn heel blij met deze fantastische beoordeling. Daar worden we helemaal blij van! Uiteraard doen we dit altijd vanuit ons oogpunt "Service en klantvriendelijkheid". Wij wensen je veel plezier met de mooie foto's. Dit blijft een mooie herinnering voor altijd. Met hartelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Ik werd erg goed en snel geholpen

• Geleverde diensten

Beste Arlette, Wow! Erg veel dank! Meer dan graag gedaan en super fijn om te lezen dat dit zo ervaren is. Veel plezier voor de mooie herinnering voor altijd. Met hartelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Redelijke foto's maar belachelijke prijzen

Deze firma maakt jaarlijks de klassenfoto's op de basisschool van mijn kinderen. De foto's an sich zijn best aardig en over het proces zoals dat op school gebeurt kan ik niets vertellen. Waar ik wel ieder jaar weer van schrik zijn de prijzen die door dit bedrijf voor foto afdrukken worden gevraagd. Voor het setje van twee gemaakte foto's betaal je 16 euro. Om het nog niet te hebben over het afnemen van digitale bestanden in gangbare kwaliteit (door foto koch zelf 'hoge resolutie' genoemd'), voor diezelfde twee foto's betaal je dan 25 euro. Echt wel buiten proportie. Vooral voor gezinnen die het al niet zo breed hebben wordt de schoolfoto op deze manier zelfs een luxe extraatje. Reacties op andere reviews die ook de prijs noemen als negatief punt kan ik niet helemaal plaatsen. Het voelt vooral alsof de emotionele waarde van zo'n foto voor dit bedrijf een mooi punt is om hun prijzen hoog te houden.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste Rik, Bedankt voor je beoordeling en je punten. Vooropstellend zijn wij niet de duurste en niet de goedkoopste. Wel leveren wij echt kwaliteit waar jaren plezier van zal hebben. Gelukkig maken we nog veel afdrukken van de foto's, dat hoort echt nog bij schoolfotografie. Anderzijds willen ouders ook vaak digitale bestanden. Daar berekenen we inderdaad hogere prijzen voor, met wel een aantrekkelijke staffelkorting. De reden hiervoor is dat dit een eenmalige bestelling blijft en elders afdrukken van gemaakt worden. Ook dan willen wij nog "kwaliteit" leveren, enkel met het digitale bestand. Op de afdrukken hebben we geen enkele invloed meer, maar wel op hoe de foto is gemaakt. Hopelijk hebben wij je zo voldoende uitleg kunnen geven. Mocht je nog vragen hebben, dan kan dat altijd middels onze klantenservice. Met hartelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Vlotte reactie!

Ik ontving een snelle reactie en mijn “probleem” werd naar volle tevredenheid opgelost!

• Geleverde diensten

Beste Wilma, Wat mooi om te lezen. Geen dank natuurlijk, daar doen we het voor. We hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Nogmaals graag gedaan en veel plezier met de mooie foto's. Met hartelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Snelle levering

Goed!

• Geleverde diensten

Beste Altine, ontzettend leuk om deze mooie beoordeling te krijgen. Daar zijn wij heel erg blij mee. Bedankt voor de genomen moeite en veel plezier gewenst met de blijvende herinnering voor altijd. Met hartelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Slechte foto’s en geen tijd genomen

Er is geen enkele tijd genomen. Klik en de volgende. Belachelijk slechte foto’s dus. Dan ook nog eens de foto’s per post opsturen net voor de kerstvakantie ( foto’s zijn 3 oktober genomen!), zodat je in de hectiek van de kerstontbijten en feestdagen vergeet ze terug te sturen en dus de hele set moet aanschaffen. Ik heb het erg lang uitgesteld om ze betalen, omdat ze geen cent waard zijn. Het liefst had ik ze helemaal niet betaald.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Wat jammer te lezen dat de schoolfoto’s niet naar wens zijn. Onze fotografen werken met een strak tijdschema wat samen met school is opgesteld. Uiteraard proberen zij de kinderen zo spontaan mogelijk op de foto te zetten. Vervelend dan ook te lezen dat dit niet is gelukt. We begrijpen door de drukte van de feestdagen dat u niet direct aan het retourneren van de schoolfoto’s denkt. Rond deze periode gaan wij dan ook gemakkelijker met de sluitingsdatum om. Heeft u hiervoor destijds contact opgenomen met onze klantenservice? Wij willen u anders vragen dit alsnog te doen zodat we kunnen kijken we we hierin nog kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Belachelijk duur en abnormaal slechte foto's

Ik dacht dat ik de enige was maar zo te zien ben ik 1 van de meerdere hier die dezelfde mening deelt. Foto's zijn echt belachelijk lelijk geen moeite genomen om kind normaal even te laten lachen of poseren was gewoon letterlijk klik en klaar. Heel veel ouders waren echt ontevreden met de foto's. Laat dat staan buiten dat de foto's lelijk zijn betaal je ook echt hoofdprijs ervoor. Beter met je telefoon leuk wit achtergrond nemen met een ringlight en zelf fotograferen dit is echt troep service.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste Mehmet, Wat jammer te lezen dat de foto’s niet naar tevredenheid zijn. Wij hopen altijd dat de schoolfoto een mooie herinnering is van het schooljaar. Wij willen graag voor je kijken of wij nog andere opnames hebben. Wil je hiervoor het inlognummer doorgeven middels [email protected]? Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen kunnen wij dit opnemen met de betreffende fotograaf en meenemen in de evaluatie met school. Wij hopen van je te horen. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Snelle service

Er was een klein probleem met de schoolfoto, kan gebeuren. Gemaild kreeg al snel een reactie en oplossing

• Geleverde diensten

Beste Sjaan, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de afhandeling van je vraag. En al helemaal dat je deze moeite hebt genomen. Daarvoor heel veel dank. We zijn er blij mee! We wensen je veel plezier met deze blijvende herinnering. Fijn weekend gewenst door het team van Foto Koch

Bijzonder goed geholpen

Digitale foto's besteld, maar de linkjes kwamen helaas niet aan. Na email- en telefonischcontact met Daphne probleem met een ander emailadres netjes opgelost.

• Geleverde diensten

Beste Lenie, Enorm bedankt voor dit leuke en persoonlijke compliment. Daar doen we het uiteindelijk voor! Veel plezier met deze dierbare herinnering voor altijd. Met vriendelijke groet, Het Team van Foto Koch

Top service, snelle levering!

Er was iets mis met het fotoboek, gelijk werd een nieuwe opgestuurd:)

• Geleverde diensten

Beste Jill, bedankt voor deze leuke beoordeling. Heel graag gedaan, kleine moeite grote glimlach! Veel plezier met de mooie herinnering voor altijd. Met vriendelijke groet, Het Team van Foto Koch

Meedenkend en snel

Voor de uitvaart van mijn moeder heb ik een 5 jaar oude foto opgevraagd bij Koch. Zeer hulpvaardig geholpen en na de 2de zoektocht ook echt gevonden. Geen kosten gevraagd, wel service geleverd. Nogmaals bedankt!

• Geleverde diensten

Beste Jos, Wat een prachtig bericht en beoordeling. Uiteraard geen dank. Voor ons een kleine moeite. Wij wensen je veel mooie herinneringen toe met deze dierbare foto. Fijne dag gewenst en bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Prachtige foto's!

Mooie klassenfoto! Knap werk, zo'n hele groep er vrolijk kijkend op te krijgen ;)

• Geleverde diensten

Beste Nina, Wat een super mooie beoordeling. Ontzettend bedankt daarvoor. Leuk dat je dit zo omschrijft. Graag gedaan en veel plezier met de mooie herinnering van het schooljaar. Met vriendelijke groet, Het Team van Foto Koch

Super service

Er was een foto die wij besteld hadden niet scherp en dit hebben jullie netjes opgelost! Bedankt

• Geleverde diensten

Beste Pia, Wat leuk dat je deze beoordeling achterlaat. Heel graag gedaan en uiteraard geen moeite. Veel plezier met de mooie herinnering voor altijd. Met vriendelijke groet, Het Team van Foto Koch

Supersnelle klantenservice.

Snelle reactie op de vraag in mijn mail over een besteld product. Komen kundig en aardig over in de mail. Dit maakt het niet zo zakelijk.

• Geleverde diensten

Beste Angela, Wat een super leuke beoordeling. Bedankt dat je de tijd hiervoor genomen hebt. Ons doel is om het professioneel aan te pakken, maar tegelijkertijd ook informeel te houden. En dat is gelukt ;-) Wij wensen je veel plezier met de mooie herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Het TEAM van Foto Koch

Erg klantvriendelijk!

• Geleverde diensten

Beste Yuri, Wat leuk om te lezen. Bedankt voor de mooie beoordeling. Daar doen we het ook voor en vinden het natuurlijk ook super leuk om zo met onze klanten om te gaan. Heel veel plezier met de mooie herinnering van het schooljaar. Met vriendelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Waarom die torenhoge prijzen?

Fotokoch is laatst weer schoolfoto’s wezen maken op de school van mijn kinderen. Foto’s zijn op zich prima, maar waar ik wederom van schrik zijn de belachelijk hoge prijzen die ze vragen voor het bestellen van de foto’s. De fotopakketten kan ik weinig mee aangezien je dan enorm veel kleine pasfoto’s/kleine formaat foto’s krijgt, in deze tijd doe je daar niks meer mee. En bestel je losse foto’s dan betaal je minimaal 5 euro per stuk.. vorig jaar heb ik daarom digitale foto’s besteld en via een andere website hoogwaardige foto’s laten afdrukken voor rond de 1 euro per foto. Dat werkte prima. Nu wil ik dat weer doen… maar dan betaal ik voor een hoge resolutie digitale foto 15 euro per stuk! Lage resolutie 1,50 per stuk… waar zijn deze prijzen op gebaseerd? Ik begrijp echt dat er een fotograaf tijd kwijt is aan het maken van de foto’s, maar wil ik alle foto’s digitaal van mijn kinderen ontvangen in hoge resolutie, dan betaal ik rond de 57 euro (stapelkorting zit hierin). Oef… ik kan mij dit nog veroorloven maar helaas kunnen er ook ouders zijn die dit helaas niet kunnen betalen… dus ik houd het maar bij mijn eigen gemaakte portret foto’s van de kinderen gemaakt door mijn geweldige iPhone. Dus prijs-kwaliteit? Niet in verhouding helaas…

• Geleverde diensten N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste Marije, hartelijk bedankt voor de eerlijke beoordeling. Het is inderdaad niet zo maar even een foto maken van de kinderen op scholen. Er gaat meer dan mensen weten, aan vooraf. De hele organisatie en het proces kost tijd en geld. Uiteindelijk komen wij geheel gratis naar school en kunnen wij aan de ouders de foto's aanbieden. De kosten stijgen, zoals arbeidskosten, benzineprijzen, materialen etc etc. Er zijn veel schoolfotografen in Nederland, daar wij zeker niet de duurste zijn maar ook niet de goedkoopste. Wij leveren wel kwaliteit en daar staat wat tegenover. Hopende je via deze weg wat uitleg te kunnen geven. Als je de schoolnaam door wilt geven, kunnen we bij school aangeven dat wij voortaan in de wintermaanden komen fotograferen. Dat zijn onze rustigere maanden en willen graag meer kinderen fotograferen dan wij nu doen. Om dat aantrekkelijker te maken bieden wij leuke acties en opties. Mocht je meer informatie willen, dan kan je met ons bellen: 035-5384114 of een mail sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Het Team van Foto Koch

Prettige fotograaf

Wij hadden een prettige fotograaf die de kinderen uitlokte met een leuk grapje of gek woordje. Net als vorig jaar wel veel dezelfde poses. Grijze trap was erg leuk!

• Geleverde diensten

Beste Leanne, Wat een mooie beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee. Wij waarderen je duidelijke feedback en zullen het doorgeven aan de fotograaf! Veel plezier weer met de leuke herinnering van het schooljaar. Met vriendelijke groet, Het Team van Foto Koch

Vriendelijke klantenservice

Fijne ervaring met de klantenservice. Snel geholpen

• Geleverde diensten

Beste Marga, Wat een mooie beoordeling! Daar worden wij erg blij van. Bedankt voor de moeite en heel veel plezier met de leuke herinnering voor altijd. Met vriendelijke groet, Het Team van Foto Koch

Mooie schoolfoto’s!

Top service. Vriendelijk geholpen door de klantenservice.

• Geleverde diensten

Snelle reactie, mooie foto’s en erg leuke producten

De fotograaf neemt de tijd maar wist ook precies de juiste foto’s vast te leggen. Snelle levering en een fijne webshop.

• Geleverde diensten

Beste Sophie, wat een mooie beoordeling. Ontzettend bedankt en heel veel plezier met deze mooie herinnering voor altijd. Daar doen wij het voor. :-) Een hartelijke groet, Team Foto Koch

Mooie (school)foto's

Onlangs heeft Foto Koch foto's gemaakt op de school van dochterlief. De klassenfoto is mooi geworden, het portret van mijn dochtertje geweldig. Vakwerk.

• Geleverde diensten

Goedemorgen Marcel, Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling. Daar worden we blij van zeg! Wij proberen elke keer weer op het juiste moment de foto te maken, en zo te lezen is dat weer gelukt. : -) Graag gedaan en wij wensen je veel plezier met deze blijvende herinnering van dit schooljaar. Fijne dag! Met hartelijke groeten, Het Team van Foto Koch

Alleen maar positieve reacties ontvangen

Vanuit collega's, ouders en kinderen alleen maar positieve reacties ontvangen. We zien jullie graag in september terug (afspraak is al gemaakt). Met vriendelijke groet, Paul Zellenrath locatiecoordinator CBS Eben Haezer Groot-Ammers

• Geleverde diensten

Beste Paul, Wat een enthousiast bericht. Bedankt hiervoor. Het doet ons heel goed om te lezen dat jullie dit ook zo ervaren. Bedankt tot nu toe voor de samenwerking en wij kijken er al weer naar uit om al die knappe kinderen bij jullie op school op de foto te zetten! Succes met de laatste maanden tot de zomervakantie en tot volgend jaar :-) Met hartelijke groet, het Team van Foto Koch

Over Foto Koch Nederland BV

We zijn een familiebedrijf uit Baarn en bestaan sinds 21 september 1932. Inmiddels hebben wij meer dan 85 jaar ervaring in het maken van spontane schoolfoto’s van schoolkinderen door het hele land. We zijn niet voor niets de grootste schoolfotograaf van Nederland. Voor de beste foto’s zoeken onze schoolfotografen elke dag weer naar een klik met de kinderen. Op een goede schoolfoto staat een kind namelijk zo echt mogelijk, zonder gespannen lachje.