Super!!

Snelle, goede afwikkeling en perfecte verpakking Mooie kwaliteit!!

• Geleverde diensten

Graag gedaan, we leveren heel graag mooie, kwalitatieve producten. In deze crisistijd is dat heel bijzonder. Bedankt voor de beoordeling en veel plezier ermee. Met vriendelijke groeten, Team Foto Koch XXL

Top bedrijf, goede kwaliteit en snelle service

Zeer prettig bedrijf, fijne communicatie, leuke producten en snelle service.

• Geleverde diensten

Wat een mooie beoordeling! Blij mee en bedankt. Veel plezier de mooie herinneringen voor altijd. Met vriendelijke groeten, Team Foto Koch XXL

Positief verrast

Wat een leuk cadeau voor moederdag. Foto op bamboe houten plankje. Robuust, zodat het blijft staan. Bestellen ging makkelijk en bestelling was snel in huis.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Hallo Ger, prachtig en daar doen wij het voor. Wij zijn trots op wat wij in deze lastige tijd mogen leveren. Veel plezier ermee en zegt het voort. Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch en Foto Koch XXL

Mok met foto - topkwaliteit

Ik had een mok besteld met foto. Wat een goede kwaliteit! Al vele malen in de vaatwasser gewassen en de foto blijft scherp. Heb eerder een mok met foto ergens anders besteld maar deze was erop "geplakt" zodat de foto snel vervaagde.

• Geleverde diensten

Beste Yasmin, Dankjewel voor je compliment. Ontzettend leuk om te lezen. Wij wensen je veel plezier met de mooie mok. Het zal elke dag een plezier zijn om hier uit te mogen drinken! Met een vriendelijke groet, team van Foto Koch

Blij met mooie fotoplankjes in huis met eigen foto's!

Wat een leuke toevoeging aan de schoolfoto's om nu ook de producten met eigen foto's te kunnen bestellen. Heel blij met de fotoplankjes! Weer eens wat anders dan een foto in een lijstje. De kwaliteit en prijs zijn prima en ze zijn vlot geleverd. Tot nu toe altijd fijne ervaringen met Foto Koch!

• Geleverde diensten

Hallo Geke, Wauw! Wat een super mooie beoordeling. We zijn erg blij dat we nu de afdrukken van privé foto's ook kunnen verzorgen. Geen dank, we hebben dit graag gedaan. Heel veel plezier met de mooie herinnering. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Mooie kwaliteit! Snelle levering! Unieke producten!

Wat leuk dat er nu ook eigen foto’s gebruikt kunnen worden. Veel keuze en zeer uniek dat ze alles zelf ontwerpen en maken. Daar wordt ik blij van.

• Geleverde diensten

Hallo Sophie, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zijn trots op ons product en bedrijf. In deze lastige tijd is het fijn dat we nu ook privé foto's kunnen afdrukken. Veel plezier met de mooie producten. "Een herinnering voor altijd". Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Fantastisch!

Op de Foto Koch XXL website heb ik vier bamboe fotoplankjes besteld. De website ziet er al professioneel uit, maar toen de plankjes binnenkwamen was ik echt aangenaam verrast. Hoogwaardig materiaal en prachtige afdrukken op de plankjes. Enorm bedankt!

• Geleverde diensten

Beste Inge, Wat enorm leuk dat je onze nieuwe website hebt gebruikt om je foto's op hout af te laten drukken. Het zijn fantastisch mooie producten, dank daarvoor! Veel plezier met de mooie, unieke herinnering. En natuurlijk heel graag gedaan. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Ontevreden

Dit is het eerste jaar dat de fotoos door Koch zijn gemaakt. Er is maar keuze uit twee verticale fotoos. Een portret en een waarop ze ergens op zitten. Als je de horizontale / dwarse foto’s zou willen mist de bovenkant van hun hoofd !? Ook op de foto van mijn dochters samen mist een deel van de benen. Voorgaande jaren bij een andere fotograaf was er keuze uit 4 of 5 verschillende fotoos waar het kind duidelijk op stond en ook bij de portret foto’s stond het hele hoofd erop. Ik kreeg ze ook binnen twee dagen uitgeleverd na online bestellen. Hier duurt het een week. En ik vind de prijs erg hoog. Ik moest 84 euro betalen voorgaande jaren had ik veel meer fotoos voor ongeveer 60 euro . En eigenlijk vind ik ze er niet leuk op staan erg gespannen met een nep lach. Ik heb ze maar genomen om het fotoboek compleet te maken. Ik heb hierover ook een klacht ingediend bij de school.

• Geleverde diensten

Beste Mandy, Dankjewel voor je feedback. Het zal altijd wennen zijn als de foto's door een andere fotograaf gemaakt worden. Smaken verschillen, andere manier van fotograferen, de kwaliteit. Wij maken altijd 3 soorten foto's van de kinderen: 1 portret, een pure staande foto en een foto op een kratje. De vierde foto's mist inderdaad een deel van het hoofd: dat zijn de nieuwe close-up foto's. Deze pose word ook veel op tv gebruikt bijvoorbeeld met interviews. Het klopt, maar dit is heel persoonlijk. Toch wordt deze foto erg veel besteld, vooral in zwart/wit. Je zal bij ons nooit het meeste kwijt zijn, maar je betaald wel voor erg goede kwaliteit. Hoogwaardig fotopapier wat meer dan 20 jaar mooi blijft. Hopelijk heb je wel een mooie herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Team van Foto Koch

Leuke foto’s met eigen gekozen achtergrond.

Ik heb op school geholpen ten tijde van de foto’s. De fotograaf had een druk schema maar nam voor elk kind even tijd. Mijn kinderen staan er op zoals ze zijn. Jammer alleen dat er ook foto’s ,close-up’s) geleverd zijn met een stukje hoofd er af. Hier houdt biet iedereen van en is iets te veel toegepast.

• Geleverde diensten

Hoi Inge, bedankt voor je hulp op school. Dit is heel veel waard. De close -up is een veel gekozen foto, maar voor veel mensen smaken verschillen. Ook bedankt voor je toffe beoordeling. Veel plezier met de mooie foto's. Met een vriendelijke groet Team Foto Koch

leuk webside

• Geleverde diensten

Mooie beoordeling!! Blij mee en veel plezier met de leuke herinnering. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Geweldig.

Goede service, volop keus.

• Geleverde diensten

Fantastisch om te lezen! Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met de mooie herinnering. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Veel geld voor een foto, met bezorgkosten

Foto Koch vraagt veel geld voor de foto. Komen er nog bezorgkosten bij. En die "klik met de kinderen" zie ik niet op de foto. Ik zou graag zien dat de school eens voor een andere fotograaf koos.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Jammer. Het is en blijft een moment opname. Wellicht tot ziens

Halve foto

Ik bestelde de schoolfoto van mijn zoontje staat zijn haar er helemaal niet op. Lijkt wel een halve foto. Contact gezocht en kreeg te horen dat er bij had gestaan dat het een uit snede was en ik dit zelf gekozen had..klopt ik heb duidelijk dus niet goed gelezen maar ik vind persoonlijk dat een professionele fotograaf deze foto er nooit op had mogen plaatsen. Helaas zit ik nu met 12 foto s die ik aan geen familie lid kan geven.erg jammer.

• Geleverde diensten N.v.t.

Hallo Daphne, dat is een nieuwe manier van fotograferen en niet verplicht om af te nemen. We kunnen deze niet terugnemen omdat het een gepersonaliseerd product is. Sorry daarvoor!

leuk

mooi

Top!! Bedankt ;-)

Ronduit slecht

Bestel een digitaal kopie van een schoolfoto voor 15 euro !! En word afgescheept met jpg file die niet eens kan openen bar bar slecht

teamfoto niet mooi

De persoonlijke foto's waren mooi. Het zou erg fijn zijn dat de fotograaf goed meekijkt of een achtergrond van een groepsfoto passend is.

Heel erg tevreden

We waren heel erg tevreden, dat had grotendeels met de fotograaf ( Roeland van Santbrink ) te maken. Kan goed met peuters omgaan en werkte snel en efficiënt. Natuurlijk ook dankzij goede hulp van een van onze klassenouder. Voor de zomervakantie ook al goed geholpen met de koppenkaarten. Hopelijk gaat dit in juni 2020 ook weer goed. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Waardeloze foto's

Foto Koch heeft jarenlang foto's van onze kinderen gemaakt tot volle tevredenheid. Tot nu. De laatste foto's waren te slecht voor woorden. Gezicht van de kinderen stond er maar voor de helft op!. Contact gezocht met foto Koch. Antwoord was ,dat er vermeld werd dat de foto's niet volledig afgedrukt zouden worden. Ik snap niet dat je als professioneel bedrijf zulke foto's durft aan te bieden. Troep.

Te duur...

Foto's zijn in ons geval leuk, maar de prijzen van digitale bestanden staan niet in verhouding tot die van andere fotografen voorgaande jaren... jammer.

• Geleverde diensten

professionele fotograven maar ook team achter de schermen top!

Wij zijn een school met 700 leerlingen. 4 fotograven komen 1 dag en maken na schooltijd ook nog alle broertjes-zusjes foto's. Naderhand is voor de Koch medewerkers niks te gek om te regelen. Mails worden snel beantwoord. Altijd vriendelijk. Top

Alles in orde

Vriendelijke contacten Netjes geregeld Snel

• Geleverde diensten

Kindvriendelijke aanpak die bijdraagt tot mooie foto's.

Fantastische service, totaalconcept, weinig werk voor de school.

WOW!! Bedankt!

Mooie foto's

Net de foto's van mijn kinderen ontvangen en ik ben blij verrast. Knap hoe de fotograaf ze samen lachend op de foto heeft gekregen. Ik ga zeker een aantal vergrotingen bestellen. Bedankt voor deze mooie herinnering voor later! (Mijn jongste zoon had nog etensresten op zijn gezicht en na contact met de klantenservice, is dit netjes opgelost).

Dikke DUIM omhoog! :-)

Mooie foto

Mooie foto's alleen jammer dat het veel te duur is voor wat je krijgt

• Geleverde diensten

Hallo Bianca, Wij wensen je alsnog veel plezier met de foto's. Je zal zien dat de foto's altijd mooi blijven.

Teleurstellend

Al jaren heb ik ervaring met schoolfotografie. Bij mijn werk op een basisschool en privé van mijn eigen kinderen. Ik heb dus veel gezien... maar zo slecht als dit nog nooit! Kinderen zitten schots en scheef op de foto, (onnatuurlijke) poses die elk jaar hetzelfde zijn, haren worden niet even naar achter gedaan, snot nog op de neus zichtbaar. Heb je een gezinsfoto, staan er drie top op en 1 met zijn ogen half dicht. Dit zijn echt dingen die een fotograaf moet zien als die foto s maakt. Voor het eerst in jaren ga ik dus ook geen schoolfoto s bestellen. Jammer!

Over Foto Koch Nederland BV

We zijn een familiebedrijf uit Baarn en bestaan sinds 21 september 1932. Inmiddels hebben wij 85 jaar ervaring in het maken van spontane schoolfoto’s van schoolkinderen door het hele land. We zijn niet voor niets de grootste schoolfotograaf van Nederland. Voor de beste foto’s zoeken onze schoolfotografen elke dag weer naar een klik met de kinderen. Op een goede schoolfoto staat een kind namelijk zo echt mogelijk, zonder gespannen lachje.