creatiefloos

Helaas wederom slechte schoolfoto´s dit jaar. Er wordt aan de kinderen verteld om de tanden op elkaar te doen om te ´lachen´. Dit ziet er echt niet uit. Je verwacht dat een fotograag toch wel iets creatiever is.

Snelle afhandeling en service

De afhandeling van het maken en nabestelen van de foto's is helemaal naar wens van onze school verlopen, terwij de vakantie voor de deur stond.

Blij met resultaat

Mooie foto's die niet gemaakt lijken

• Geleverde diensten

Beste Ramona, Wat een mooie beoordeling en goed om te horen dat je zo blij bent met het resultaat. Daar doen we het voor. Geniet van deze blijvende herinnering voor altijd. Met hartelijke groet, Team Foto Koch

Klantvriendelijk

Super snel en goed geholpen! Denken mee en betrokken

• Geleverde diensten

Beste familie B, WoW, dat is nog eens een mooie beoordeling. Hier is niets meer aan toe te voegen. Ontzettend bedankt daarvoor. Wij wensen jullie heel veel plezier met de mooie blijvende herinnering van dit schooljaar. Met hartelijke groeten, Team Foto Koch

Mooie foto’s

De foto’s zijn mooi en van goede kwaliteit, je kunt leuke achtergronden kiezen, ik vind de digitale foto’s echt niet te betalen die zijn echt heel duur, ook jammer dat er geen pakketten zijn waar je meerdere foto’s kunt kiezen in 1 pakket zoals meerdere grote foto’s, ook vind ik het jammer dat de kinderen steeds dezelfde posities pasfoto’s hebben, de groei van de kinderen is wel goed te zien maar ze zijn wel vaak hetzelfde, Diegene die de foto’s bij ons op school heeft gemaakt had wel erg veel leuke ideeën van wat ook zou kunnen om de foto’s iets anders te krijgen, zodat het voor de kinderen ook wat spontaner is

• Geleverde diensten

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor je heldere feedback. Dit zijn duidelijke punten waar we iets mee kunnen en bespreekbaar gaan maken. Onlangs hebben we een nieuwe pose gelanceerd en de scholen zijn al erg enthousiast. Binnenkort zullen we dit via onze website laten zien :-). Nogmaals bedankt en veel plezier gewenst met deze herinnering voor altijd. Met hartelijke groeten, Team Foto Koch

Een hele fijne fotograaf die bij onze kinderen rust bracht met een mooi eindresultaat

Een nieuwe fotograaf dit jaar die gelukkig heel goed met onze kinderen kon omgaan. Ook het eindresultaat zag er goed uit.

• Geleverde diensten

Beste Bianca, Ontzettend leuk om dit te lezen, daar doen we het voor. Met bijna 90 jaar ervaring als schoolfotograaf, weten we hoe het werkt maar dan maakt zo'n mooi compliment ons altijd weer blij. Wij wensen jullie heel veel plezier met deze blijvende herinnering voor altijd. Met hartelijke groeten, Team Foto Koch

Mooie kwaliteit!

Hele mooie kwaliteit foto op canvas!

• Geleverde diensten

Beste Saskia, Wat een mooie beoordeling en compliment. Daar zijn we erg blij mee en doen we het voor! Wij zijn een schoolfotograaf die alles onder 1 dak produceert, dus ook de canvassen printen we zelf en spannen deze vervolgens op. Wij wensen je heel veel plezier met deze mooie, blijvende herinnering. Een zonnig weekend gewenst, Team Foto Koch

Goed contact, alles is bespreekbaar. Fotograaf ging erg goed om met de kinderen.

• Geleverde diensten

Beste J., Daar worden we erg blij van, bedankt voor de mooie beoordeling. Onze fotografen weten hoe het werkt en leggen de klik vast! Mochten wij nog iets voor jullie kunnen doen, dan horen wij het graag. Veel plezier met de mooie foto's. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Prima schoolfotograaf :)

Fijne communicatie vooraf. Goede mooie foto's. Snelle levering aan de ouders. Ouders bestelden de foto's via de website van de Foto Koch, geen gedoe voor school. Prima hulp achteraf voor de school om foto's bij de bestellen / te downloaden voor schoolgebruik.

• Geleverde diensten

Beste Claire, Bedankt voor deze mooi beoordeling. Daar zijn we heel erg blij mee en natuurlijk weer graag gedaan. De complimenten zijn ook overgedragen aan onze fotograaf :) Fijn dat alles duidelijk is en dat het jullie geen extra werk gekost heeft! Wij "ontzorgen" jullie graag. Veel plezier met de leuke, blijvende herinneringen van dit schooljaar. Met hartelijke groeten, Team Foto Koch

Een zeer ontspannen fotosessie

Leerlingen waren op hun gemak en er konden mooie foto's worden gemaakt. Dat is zeker met onze doelgroep (ZML) altijd een uitdaging

• Geleverde diensten

Beste M., Wat geweldig! Wij hebben ook weer met veel plezier bij en met jullie samengewerkt. Daarvoor jullie bedankt! Veel plezier met de mooie herinneringen van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Geld eisen, zonder dat ik zelf een bestelling heb gedaan

Op de school van mijn zoon zijn schoolfoto's gemaakt. Vervolgens kreeg ik thuis een envelop van Foto Koch. Niet ingekeken, want ik had niets besteld, ging ervanuit dat het reclame was. Wederom post gekregen van Foto Koch, wederom niet geopend, ging ervanuit dat ze pushte om toch foto's te bestellen. Nogmaals post van Foto Koch ontvangen, toch maar geopend. Bleek dat zij mij een aanmaning stuurde voor foto's die ik niet had besteld. Wat bleek, Foto Koch stuurt je ongevraagd foto's, en verplicht je deze vervolgens te betalen als je ze niet terugstuurt. Dit nog nooit meegemaakt bij schoolfoto's, dat je ze ongevraagd thuisgestuurd krijgt. De wet verbiedt deze wijze van verkoop. Hou hier onmiddellijk mee op!

• Geleverde diensten

Beste HI Blaauw, Vervelend te lezen dat er zo'n beoordeling gegeven is. Het klopt niet dat wij tegen de wet, wat u beschrijft, zaken verkopen. In alle communicatie zowel vanuit school, als vanuit ons, geven wij aan wat de werkwijze is. En verplichten u al helemaal niet voor zaken te moeten betalen die u niet wilt. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Uitstekende service!

Uitstekende service!

• Geleverde diensten

Beste Chantal, Wow! Ontzettend bedankt, daar doen we het voor. Heel veel plezier met de foto's; een glimlach voor altijd! Met hartelijke groeten, Team Foto Koch

Klantvriendelijk en hele goede service

Mijn bestelde foto's werden via de post verstuurd maar niet bezorgd. Wordt de bestelling door foto Koch kosteloos nogmaals verstuurd. Super!

• Geleverde diensten

Beste Miranda, Geen dank, kan gebeuren en dat lossen wij graag goed op. Jij bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met de blijvende herinnering. Met hartelijke groeten, Team Foto Koch

Geweldige samenwerking!

Het is heel fijn samenwerken met foto Koch. Van begin tot einde een goede communicatie en opvolging. Zijn steeds bereikbaar voor vragen en zoeken graag samen naar een gepaste oplossing. Ook de fotografen zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en werken zeer professioneel.

• Geleverde diensten

Beste Sofie, Prachtig compliment. Daar zijn wij heel erg blij mee, tevens om jullie als klant te mogen hebben. Wij werken ook altijd heel fijn met jullie samen. Bedankt daarvoor. Veel plezier weer met de mooie foto's en tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Fijn met de kinderen, goed contact niet landradig prima!

Fijn contact, omgang met de kinderen prima! Fijn

• Geleverde diensten

Beste Annita, dat is heel leuk om te horen. We hebben ook dit schooljaar weer met veel plezier met jullie samengewerkt. Hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Amazing customer service!

The photo shooting was a fun experience for my 4yo kid. The result was of high quality. Had to contact customer service. They were amazing and helped me immediately and with a very positive attitude. Een aanrader!

• Geleverde diensten

Hi, very nice and thank you too! Enjoy the nice pictures and the remender for ever! Greetz, Team Foto Koch

TOP!

We zijn ongelooflijk vriendelijk telefonisch onthaald door mevr. Boenk. Zij heeft ons stap voor stap begeleid om de werkwijze uit te leggen. zonder problemen zijn we geraakt waar we moesten zijn. bedankt!

• Geleverde diensten

Uitstekende en mooie beoordeling. Dit hebben wij heel graag gedaan en bedankt voor dit compliment. Veel plezier met de mooie foto's. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch Nederland & België

Mijn ervaring met foto Koch is uitstekend. Ik was niet tevreden over mijn foto's en heb contact met ze gehad wat heel goed verliep. Ik mocht ze retour doen en kreeg nieuwe foto's met perfecte resultaat zoals je je foto's wilt hebben.

• Geleverde diensten

Beste Melissa, Super bedankt voor deze mooie beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Heel veel plezier met deze blijvende herinnering. Dit hebben we graag voor je gedaan! Met hartelijke groeten, Team Foto Koch

lelijke foto's

niet gekregen waarvoor ik betaald heb, lelijke foto's en de gratis foto er zelfs niet bijgeleverd

Mooie foto's, snelle levering

Kids staan mooi op de foto. Mooie kwaliteit van foto's. En lekker snel in huis.

• Geleverde diensten

Beste M., Wat een zeer mooie beoordeling. Ontzettend bedankt. Daar doen we het voor. Heel veel plezier met deze mooie blijvende herinnering. Met hartelijke groeten, Team Foto Koch

Matige foto's

Al meerdere jaren foto's van Koch via school, elk jaar weer zit er een portretfoto bij met een half hoofd?! Ook de afmetingen van foto,s zijn niet duidelijk aangegeven en zijn aan de dure kant. Portretfotoś zijn "statisch" een beetje spontaniteit, kan er voor zorgen dat de foto wat leuker wordt.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste Lies, het klopt inderdaad dat we een close-up foto maken. Dat is 1 van de 4 opnames, die in de webshop beschikbaar zijn. Niets is verplicht, je kan zelf kiezen wat je wel of niet besteld. Mocht je nog vragen hebben over de afmetingen; deze staan bij de pakketten vermeld of bij de losse vellen. Mocht je daar nog vragen over hebben, of over het bestelproces, dan horen wij dat graag. We helpen je graag verder. Met hartelijke groet, Team Foto Koch

Net als voor gaande jaren zeer slechte schoolfoto's.

Het is nu al het zoveelste jaar dat ze slechte/lelijke schoolfoto's hebben gemaakt. Een jaar of 8 geleden kwam er nog een fotograaf van foto koch op school die wel mooie foto's maakte. Maar de mevrouw die de laatste jaren de foto's komt maken is volgens mij niet echt professioneel, en volgens de kinderen ook niet erg aardig en heeft weinig geduld. Verder is ook het bestellen echt een drama. Om de haverklap moet je opnieuw inloggen. De door foto koch uitgekozen foto's zijn vaak niet de beste. En dan ook nog de prijs die behoorlijk hoog is. Wij zijn dus wederom weer teleurgesteld met de foto's die koch heeft gemaakt.

Wederom teleurstellende saaie foto's

Voor de zoveelste keer is het foto koch gelukt om saaie, fletse nietszeggende foto's van alle drie onze kids te maken. Wij zijn niet de enige iuders die er zo over denken. We gaan school dan ook vragen volgend jaar een ander bedrijf te vragen, slechter kan haast niet dus moeten we er wel op vooruit gaan.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Service en kwaliteit vereeuwigd in een portret

Zonder enige input en moeite van mijn zijde (papa) heeft fotokoch een portetfoto gemaakt tijdens schooltijd waarvan ik steil achterovergeslagen ben.

Zeer professioneel

Altijd leuk contact. Snel reactie via de mail of telefoon. Nabestellingen gaan heel vlot. Evt. problemen worden snel opgelost.

Over Foto Koch Nederland BV

We zijn een familiebedrijf uit Baarn en bestaan sinds 21 september 1932. Inmiddels hebben wij meer dan 85 jaar ervaring in het maken van spontane schoolfoto’s van schoolkinderen door het hele land. We zijn niet voor niets de grootste schoolfotograaf van Nederland. Voor de beste foto’s zoeken onze schoolfotografen elke dag weer naar een klik met de kinderen. Op een goede schoolfoto staat een kind namelijk zo echt mogelijk, zonder gespannen lachje.