Zeer slecht!

Mijn zoon lijkt wel 10 kilo zwaarder dan dat hij is. Dikke onderkin op alle foto's. Vreemde houding waar niet naar gekeken wordt. Klacht wordt niet serieus genomen. Ze komen niet met een oplossing. Pas tegen betaling (7,50 per foto extra!!) willen ze foto'sbewerken. Zijn ze niet goed wijs? Dit is geen oplossing!! Zal er nooit wat bestellen en heb geen goed woord voor ze over.. zeer slecht!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Foto's netjes betaald en zeer trage reactie op klacht.

Waardeloos bedrijf! Vorig jaar foto's besteld op afbetaling( stom) na een maand al een incassobureau brief op de deurmat, Uiteraard vergeten te betalen dus liep het bedrag omhoog en heb ik direct betaald. Inmiddels waren er nieuwe foto's gemaakt deze heb ik direct besteld en betaald via Ideal. Na een week wachten nog geen foto's en cadeau voor mijn man. De arrogante dame van de receptie vertelde mij dat er nog een rekening openstond of ik die wilde betalen anders kreeg ik mijn nieuwe foto's niet,. Na uitgelegd te hebben dat ik allang had betaald vertelde zij mij op een arrogante manier dat ze overal een bewijs van wilde hebben anders kon zij ook niets doen. Ik wacht nu nog steeds op een fatsoenelijk antwoord en op mijn foto's en hoesje voor de telefoon. KUT bedrijf en slechte kwaliteit voor die prijs! NOOIT meer bestel ik wat.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Duur, niet geïnteresseerd in klacht, geen spontane foto's

Vergeleken met andere aanbieders ligt de prijs gemiddeld 20% hoger voor mindere kwaliteit. De groepfoto is een in elkaar gephotoskopped geheel wat een grote teleurstelling was voor de kinderen. Ze willen graag samen op de foto en niet dit geknutsel. De optie kis je eigen achtergrond is een tegenvaller. De keuze is zo beperkt en erg onbruikbaar. Mbt mijn opmerking over de groepsfoto was men niet geïnteresseerd.

Extreem dure originelen

FotoKoch maakt schoolfoto's. Ze doen je geloven dat je 5,50 per losse foto betaald, met de belofte van een link naar de digitale originelen, maar pas nadat je voor de afdrukken betaald hebt, krijg je te lezen dat je voor het eerste origineel 15 euro EXTRA moet betalen. wil je er 2, dan betaal je 25 euro. Wil je er drie, dan kost het 30 euro extra. Pas daarna wordt het goedkoper (2,50 per origineel), maar dan heb je dus al 30 euro EXTRA betaald. Pure oplichterij. Onze school gaat volgend jaar dan ook zeker een andere fotograaf inschakelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Fotofabriek, kwantiteit en snelheid boven kwaliteit

Echt ultra slecht. Spanning is van het gezicht te lezen. Ze moeten houdingen aannemen waar ze zich helemaal niet goed bij voelen. 'Zo sta ik anders nooit'. Commerciële fotofabriek...

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Duur en langzaam met service.

Ik hoop dat men de volgende keer gewoon zelf groepsfoto's maakt,deze zijn veel mooier als die van de fotograaf,helaas kregen we die alleen op een A4 velletje mee naar huis,ik heb voor de familie een tegeltje(z.g. fun product) besteld die was toen ik een week later erover belde waar die bleef, eerst verloren bij de post en daarna was er nog niet aan het maken begonnen,( Fun producten hadden 2 weken nodig voor productie )dat hadden ze ook wel 'ns op de site mogen zetten anders had ik bij een concurrent een dergelijk product besteld. Daarom hebben ze het er natuurlijk niet op gezet . Al met al niet heel erg positief helaas ik snap best dat men het druk heeft en er een griepgolf is.

Over Foto Koch Nederland BV

We zijn een familiebedrijf uit Baarn en bestaan sinds 21 september 1932. Inmiddels hebben wij 85 jaar ervaring in het maken van spontane schoolfoto’s van schoolkinderen door het hele land. We zijn niet voor niets de grootste schoolfotograaf van Nederland. Voor de beste foto’s zoeken onze schoolfotografen elke dag weer naar een klik met de kinderen. Op een goede schoolfoto staat een kind namelijk zo echt mogelijk, zonder gespannen lachje.