Duur, niet geïnteresseerd in klacht, geen spontane foto's

Vergeleken met andere aanbieders ligt de prijs gemiddeld 20% hoger voor mindere kwaliteit. De groepfoto is een in elkaar gephotoskopped geheel wat een grote teleurstelling was voor de kinderen. Ze willen graag samen op de foto en niet dit geknutsel. De optie kis je eigen achtergrond is een tegenvaller. De keuze is zo beperkt en erg onbruikbaar. Mbt mijn opmerking over de groepsfoto was men niet geïnteresseerd.

Extreem dure originelen

FotoKoch maakt schoolfoto's. Ze doen je geloven dat je 5,50 per losse foto betaald, met de belofte van een link naar de digitale originelen, maar pas nadat je voor de afdrukken betaald hebt, krijg je te lezen dat je voor het eerste origineel 15 euro EXTRA moet betalen. wil je er 2, dan betaal je 25 euro. Wil je er drie, dan kost het 30 euro extra. Pas daarna wordt het goedkoper (2,50 per origineel), maar dan heb je dus al 30 euro EXTRA betaald. Pure oplichterij. Onze school gaat volgend jaar dan ook zeker een andere fotograaf inschakelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Fotofabriek, kwantiteit en snelheid boven kwaliteit

Echt ultra slecht. Spanning is van het gezicht te lezen. Ze moeten houdingen aannemen waar ze zich helemaal niet goed bij voelen. 'Zo sta ik anders nooit'. Commerciële fotofabriek...

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Duur en langzaam met service.

Ik hoop dat men de volgende keer gewoon zelf groepsfoto's maakt,deze zijn veel mooier als die van de fotograaf,helaas kregen we die alleen op een A4 velletje mee naar huis,ik heb voor de familie een tegeltje(z.g. fun product) besteld die was toen ik een week later erover belde waar die bleef, eerst verloren bij de post en daarna was er nog niet aan het maken begonnen,( Fun producten hadden 2 weken nodig voor productie )dat hadden ze ook wel 'ns op de site mogen zetten anders had ik bij een concurrent een dergelijk product besteld. Daarom hebben ze het er natuurlijk niet op gezet . Al met al niet heel erg positief helaas ik snap best dat men het druk heeft en er een griepgolf is.

Over Foto Koch Nederland BV