er worden ongevraaqgd foto s gemaakt

er worden ongevraagd foto s gemaakt

• Geleverde diensten

Beste A, Bedankt voor de genomen moeite om deze review achter te laten. Kan je ons laten weten waar het precies omgaat? Volgens de ingevoerde AVG wetgeving kunnen wij niet zo maar foto's maken en dat gebeurd ook niet. Je kan ons een bericht sturen naar info@fotokoch.nl Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

Prima service, zeer klantvriendelijk!

Prima service, zeer klantvriendelijk! Wel jammer dat wanneer jullie met België samenwerken de mogelijkheid er niet is om met Bancontact te betalen.

• Geleverde diensten

Warme aangename professionals waarbij elk kind leuk en ontspannen op papier plakt!

Vlotte service

Oke

• Geleverde diensten

aangename samenwerking met een kindvriendelijk team

De kinderen hebben ervan genoten, mooie foto's. Er werd de tijd genomen om de foto's te maken

• Geleverde diensten

Goede service en snel Mooie kwaliteit

Leuke schoolfoto's!

Ik ben erg blij met de schoolfoto's van mijn kinderen! Leuk ook dat je je eigen achtergrond kan kiezen. Kon eigenlijk niet kiezen, zoveel leuke opties. Heb voor dit jaar ook super mooie kerstproducten besteld! Blij mee!

Foto

Foto Koch is al lange tijd onze huisfotograaf. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de geboden service. De fotograaf is pro-actief en denkt mee tijdens het proces.

• Geleverde diensten

Dag meneer de Vries, Hartelijk bedankt voor dit mooie compliment! Wij komen ook altijd graag bij jullie. Ik wens u alvast erg gezellige dagen toe. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

• Geleverde diensten

Goede foto’s en geweldige service!

Toen mijn zoon niet mooi op de groepsfoto stond en ik dit aangaf bij Foto Koch, hebben ze direct een betere opname gezocht en voor de hele groep nieuwe foto’s toegestuurd. Erg klantvriendelijk en geweldige service!!

• Geleverde diensten

Erg klantvriendelijk, foto's snel geleverd!

Tijdens het bestelproces bleef ik met een aantal vragen zitten, gebeld en erg klantvriendelijk te woord gestaan. Foto's daarna besteld en waren snel binnen! Blij met het resultaat!

• Geleverde diensten

Hallo Janneke, Dankjewel voor de positieve beoordeling. Dit doen wij graag voor onze klanten :-) Heel veel plezier met de mooie herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

mooie foto's en zeer goede service

super samenwerking!

• Geleverde diensten

Beste Tom, Wat een mooi compliment, daar zijn we blij mee! Veel plezier met de mooie herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

Gemaakte, gespannen kids op de foto

Vorige keer de fotos niet besteld: zo gekunsteld en gespannen stonden beide kids erop. Nu weer: close up met hoek van onder: dat maakt niemand mooi... Van de 10 foto's zijn er 2 ontspannen... Ook de achtergronden zijn minimaal en erg wit...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste J. Van der Gaast, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met de opnames en keuze achtergronden. Graag vragen wij je om met ons contact op te nemen om het een en ander te bekijken wat betreft de opnames. De achtergronden ontwikkelen wij zelf en vullen wij of wisselen wij elk seizoen. Mocht je hier ideeën over hebben, dan horen wij dat ook graag! Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

Vriendelijke hulp bij de klantenservice van Foto Koch!

Via de prettige website van Foto Koch de schoolfoto's van mijn zoon besteld in een aantal formaten. Een van de leuke foto's wilde ik graag bestellen in een ander formaat (niet standaard) en de klantenservice gesproken, Simone heeft mij ontzettend goed geholpen hiermee, dank!

• Geleverde diensten

Beste Reinier, Goed om te lezen! Bedankt hiervoor. Ik heb dit mooie compliment met mijn collega Simone besproken. Hier doen we het uiteindelijke allemaal voor; onze klanten zijn koning! Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

Super services door een bijzonder klantvriendelijke en meedenkende adviseur!!

Gebeld omdat het online portaal niet helemaal duidelijk invulling bood aan wat ik precies wilde. De dame die mij hielp wist mij precies te adviseren zodat ik uiteindelijk alle beelden kreeg die ik wilde en nog een aantal extra!

• Geleverde diensten

Goede kwalitatief mooie foto's. Blijven ook mooi.

Mooie foto's. Vooral de broers samen zijn leuk. Snelle levering.

• Geleverde diensten

Goede service en fijn contact met onze contactpersoon!

Goede service en fijne samenwerking met onze contactpersoon!

• Geleverde diensten

Prachtige foto’s van onze kindertjes samen. Zeer goede kwaliteit en zeer eenvoudig te bestellen.

Mooie website en snelle levering. De foto’s worden goed verpakt en wat ik heel belangrijk vind: de foto’s worden op standaard formaat geleverd. Ook zijn de extra producten erg leuk, zoals de trendy fotoplankjes.

• Geleverde diensten

Goede kwaliteit foto's, veel keuze mogelijkheden.

Goede kwaliteit foto's, veel keuze mogelijkheden voor de ouders. Klantenservice uitstekend te bereiken en elke casus wordt keurig opgelost.

Super service en vriendelijk

Klant is koning: Foto niet goed? Ze komen terug Luisteren naar de wensen van de school

• Geleverde diensten

Hallo Laura, Wat een toffe beoordeling, altijd leuk om te lezen. Bedankt voor je genomen moeite. Wij wensen je veel plezier met de mooie herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

Slecht

Slechte foto's, niet spontaan maar gemaakt en erg duur

• Geleverde diensten

Hallo Hellen, Bedankt voor je reactie. Dit is niet fijn om te lezen. Graag komen wij persoonlijk (telefonisch of per mail) met je in contact om het een en ander op te lossen en te bekijken. Graag zien wij een reactie hierop: info@fotokoch.nl. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

Wat jammer dat ze zo achteruit gegaan zijn. Organisatie slecht

In schooljaar 2015/2016 vertegenwoordigster langs gekregen. We waren tevreden over de vorige fotograaf echter kunnen die maar met Max 3 komen en. Onze grote school heeft minstens er 5 a 6 nodig. Het klonk goed wat Suzanne vertelde. En dat was het ook. Contact met vertegenwoordigster was super. Ging er al wat fout zij loste het op. Dus voor jaar er op weer geboekt. Helaas wat een ramp. Suzanne had een andere baan. Zelf moest ik overal achteraan. Afspraken die we met de nieuwe maakten werden totaal niet nagekomen. Totaal geen info van het bedrijf uit. De fotografen waren op 1 na erg aardig en Profesioneel en ik kreeg het idee dat ze zelf ook vonden dat het achteruit ging. Verschil tussen de twee schooljaren waren zo groot. Ga er niet mee in zee. We hebben ook niets meer van hun gehoord . geen evaluatie niets.

• Geleverde diensten

Beste Peggy, Bedankt voor je reactie. Persoonlijk is dit al met je besproken. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch

Slechte service

Voor de herfstvakantie de vouchers ontvangen met de codes voor het bestellen van de schoolfoto's. Zojuist diverse foto's in mijn winkelmand gelegd (een bestelling ter waarde van ruim €30) en geklikt op de link 'gratis groepsfoto toevoegen'. Deze actie staat nog wel in mijn account, maar blijkt verlopen, dus even gebeld naar de klantenservice. Daar word ik ontzettend onvriendelijk te woord gestaan door een medewerkster die aangeeft: 'Helaas mevrouw, u bent te laat' en daarmee is de kous af. Op mijn uitleg dat ik de vouchers niet mee had op vakantie en wel een bestelling plaats voor tientallen euro's, reageert zij door nogmaals aan te geven dat ik mijn bestelling dan eerder had moeten plaatsen en zij de actie niet kan verlengen. Bovenstaande in combinatie met de zeer hoge prijs voor een digitale foto (€15 per foto) en het feit dat er weinig aandacht lijkt te zijn besteed aan het ontspannen op de foto krijgen van de kinderen, maakt dat ik foto Koch absoluut niet zou aanbevelen.

Zeer slecht!

Mijn zoon lijkt wel 10 kilo zwaarder dan dat hij is. Dikke onderkin op alle foto's. Vreemde houding waar niet naar gekeken wordt. Klacht wordt niet serieus genomen. Ze komen niet met een oplossing. Pas tegen betaling (7,50 per foto extra!!) willen ze foto'sbewerken. Zijn ze niet goed wijs? Dit is geen oplossing!! Zal er nooit wat bestellen en heb geen goed woord voor ze over.. zeer slecht!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Foto's netjes betaald en zeer trage reactie op klacht.

Waardeloos bedrijf! Vorig jaar foto's besteld op afbetaling( stom) na een maand al een incassobureau brief op de deurmat, Uiteraard vergeten te betalen dus liep het bedrag omhoog en heb ik direct betaald. Inmiddels waren er nieuwe foto's gemaakt deze heb ik direct besteld en betaald via Ideal. Na een week wachten nog geen foto's en cadeau voor mijn man. De arrogante dame van de receptie vertelde mij dat er nog een rekening openstond of ik die wilde betalen anders kreeg ik mijn nieuwe foto's niet,. Na uitgelegd te hebben dat ik allang had betaald vertelde zij mij op een arrogante manier dat ze overal een bewijs van wilde hebben anders kon zij ook niets doen. Ik wacht nu nog steeds op een fatsoenelijk antwoord en op mijn foto's en hoesje voor de telefoon. KUT bedrijf en slechte kwaliteit voor die prijs! NOOIT meer bestel ik wat.

Over Foto Koch Nederland BV

We zijn een familiebedrijf uit Baarn en bestaan sinds 21 september 1932. Inmiddels hebben wij 85 jaar ervaring in het maken van spontane schoolfoto’s van schoolkinderen door het hele land. We zijn niet voor niets de grootste schoolfotograaf van Nederland. Voor de beste foto’s zoeken onze schoolfotografen elke dag weer naar een klik met de kinderen. Op een goede schoolfoto staat een kind namelijk zo echt mogelijk, zonder gespannen lachje.