Zeer professioneel team en goede adviezen!

Zeer tevreden over de samenwerking en het leveren van kwaliteits werk van bouwbedrijf Ossendrijver. Zij werken alleen zeer professioneel en hebben heel goed meegedacht mbt onze verbouwing van onze oude boerderijwoning van 100 jaar oud (stadsaangezichts woning). Wij hebben in het verleden al meerdere malen verbouwd met een ander bouwbedrijf doordat wij dit bouwbedrijf nog niet kende maar mochten wij in de toekomst weer gaan verbouwen dan gaan wij zeker voor karin Ossendrijver en haar team!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Restauratie monumentaal pand, Isoleren (deel) woning, Kelder, Badkamer, Keuken, Vloer

goed vakwerk met vriendelijke vakmensen

renovatie badkamer en toilet. Het werk verliep vlot, de mensen werkten netjes. Het resultaat ziet er mooi uit. De mannen (loodgieter, timmerman, schilder enz) waren erg prettig en behulpzaam, en ze dachten goed mee.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken