Prettig, betrouwbaar en kundig.

Ons dak lekte. De heren hebben na een korte inspectie een beperkte reparatie uitgevoerd en de lekkage was (tot nu toe) verholpen. Geen overbodige werkzaamheden. De vloer van te voren afgeplakt, waardoor we geen vuile schoenafdrukken op de vloer kregen. Keurig gewerkt. Prima.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

kwaliteit

Betrouwbare vaklieden, werken netjes. Aandacht voor communicatie tussen opdrachtgever, onderaannemers en bouwbedrijf O.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Overige, Restauratie monumentaal pand, Kelder
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Verbouwing zeer snel en vakkundig uitgevoerd

Bedrijfspand 460 m2 binnen 12 weken verbouwd en dat terwijl de bouwvak in deze periode was. Super gedaan, goede communicatie, fijne medewerkers

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Zeer professioneel team en goede adviezen!

Zeer tevreden over de samenwerking en het leveren van kwaliteits werk van bouwbedrijf Ossendrijver. Zij werken alleen zeer professioneel en hebben heel goed meegedacht mbt onze verbouwing van onze oude boerderijwoning van 100 jaar oud (stadsaangezichts woning). Wij hebben in het verleden al meerdere malen verbouwd met een ander bouwbedrijf doordat wij dit bouwbedrijf nog niet kende maar mochten wij in de toekomst weer gaan verbouwen dan gaan wij zeker voor karin Ossendrijver en haar team!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Restauratie monumentaal pand, Isoleren (deel) woning, Kelder, Badkamer, Keuken, Vloer

goed vakwerk met vriendelijke vakmensen

renovatie badkamer en toilet. Het werk verliep vlot, de mensen werkten netjes. Het resultaat ziet er mooi uit. De mannen (loodgieter, timmerman, schilder enz) waren erg prettig en behulpzaam, en ze dachten goed mee.

• Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer

Over Bouwnu