Redelijke ervaring. Kan beter. Vinden wij erg jammer.

Wat wij erg jammer vinden is dat alles prima verloopt, maar zodra er iets is dat er met de vinger naar een ander wordt gewezen. Wij hebben een huis bij Heijmans gekocht en wie de onderaannemers zijn is voor ons niet van belang. Reageren niet op mail contact. Als de klachten iets vlotter opgelost zouden worden dan zou ik ze aanbevelen. Prima mannen verder.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? N.v.t.
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

De eerste uitvoerder was perfect, had oor voor de klant en gaf eerlijk advies.

Vaak gemerkt dat er bij vragen of voorstellen niet of nauwelijks iets kon of van kon worden afgeweken. Indien er een wijziging van indeling oid verzocht werd dan werd hier een torenhoge vergoeding voor gevraagd. Bizarre prijzen voor een dakraam of zonnepanelen. Weinig mogelijkheden tot persoonlijke inbreng, alles moest naar mijn idee zo goedkoop mogelijk. Ook hebben wij te weinig GBO's gekregen dan waar voor werd geadverteerd door de aannemer en de makelaar. In mijn geval 7 m2, over het gehele plan van 46 woningen betrof dit plm 250 m2. Iedereen trekt zijn handen hier van af en wij zullen de woning dus nooit kunnen verkopen voor de in de brochures aangegeven grootte. De bergingen zijn 20 cm te laag geplaatst en ook hier loopt men voor weg. Lang is er geen openheid gegeven over de zonnepanelen of de warmtepompen, en ook de subsidies waren niet door de bewoners terug te vragen. Volg je woning communicatie was ook niet echt naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Overige, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Zie alle op opmerkingen in de vorige pagina`s

Zie opmerkingen vorige pagina`s

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

prima bouw bij heijmans, hoofduitvoerder heeft ons goed geholpen!

heijmans heeft prima opgeleverd, het zou mooi zij voor toekomstige projecten dat het opstookprotocol van de vloerverwarming tijdens de bouw uitgevoerd kan worden.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Prima eerste ervaring met nieuwbouw

Het was een prima eerste ervaring. Veel geleerd en veel genoten.

Over Bouwnu

Over Heijmans Woningbouw BV Noord