prima.

• Medewerkers

Monique en Marnix staan altijd voor Je klaar als er wat is. Niet alleen voor de vraagouder maar ook voor de gastouders. Ze gaan altijd een stapje verder. Geweldig

Top gastouderbureau

Fijn gastouderbureau om mee samen te werken! Staat altijd voor je klaar & denkt met je mee. Super!

Super bureau

Ben erg blij met zo'n bureau. Ze is altijd bereikbaar beantwoord altijd mijn vragen en is behulpzaam

• Medewerkers N.v.t.

Prima, en als er wat is, wordt het opgelost.

• Medewerkers

Altijd een fijne samenwerking. Goed n betrouwbaar gastouderbureau.

Zeer tevreden je kan altijd op hulp en steun rekenen van het GOB. Altijd betrokken en zeer zeker met een vooruitziende blik voor meer ontwikkeling van de gastouders en de qualiteit van de opvang.

Uitstekend!!!

Vanaf de eerste gesprek klikte het goed. Goed geholpen altijd staan ze voor je klaar. Top bedrijf!!!

super

Monique is altijd bij alles enthousiast en profesioneel betrokken.

• Medewerkers

Wat een fijn gastouderbureau!

Ons kind is door dit bureau bij een fijne gastouder in de buurt geplaatst en komt daar inmiddels al 3 jaar,met veel plezier! Geen vraag is teveel en het bureau denkt goed met ons mee en staat open voor feedback! Ik kan iedereen in Almere, Gastouderbureau bij Moniqe,aanraden.

• Medewerkers

Monique is een lieve vrouw en mijn gastouder is de beste!!

Betrouwbaar en vriendelijk

Gastouderbureau bij Monique is een betrouwbaar en vriendelijk bureau. Als gastouder voel ik mij erg gewaardeerd en het voelt vertrouwd. Bij vragen zijn ze snel te bereiken, en alles wordt snel geregeld. Toppers!

Tevreden

Na jaren samenwerken met Monique ben ik nog steeds tevreden. Ze is altijd bereikbaar en Ik krijg ook snel antwoorden op mijn vraag.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

bdbssgs

Geweldig gastouderbureau

Als gastouder heb ik super goed contact met monique en zou ik haar aan iedereen aanbevelen. Staat altijd voor je klaar en wil je aan alle kanten helpen.

warm

Ik leerde Monique als een warm persoon die met elke situatie meedenkt. Geeft binnen korte tijd antwoord op elke vraag. Is open en eerlijk.

• Medewerkers N.v.t.

Zeer tevreden geen op- of aanmerking

Onze ervaring tot nu toe is zeer positief. Wij zijn zeer te spreken over o.a. de service die Monique verleent: dit uit zich in de bereikbaarheid, openheid en het meedenken met onze ideeën en vragen die wij vooral in het begin hadden. Verder merken wij dat het contact tussen het bureau en de gastouders goed is.

• Medewerkers

Bedankt voor de leuke review :-). Wij zijn ook blij met de samenwerking!

Goede service en altijd vriendelijk, en behulpzaam.

Wij nemen al 2 jaar opvang af van jullie bureau, en ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan TOP. Geen vraag is teveel, ehbo cursus gevolgd via jullie, super goed verzorgd. Al met al heel tevreden.

• Medewerkers

Goede communicatie. Goed meedenkend. Snelle betaling aan gastouder.

• Medewerkers

We zijn tevreden over de manier van zaken doen. Het loopt prima, vandaar weinig in contact. Betalingen gaan zonder problemen.

• Medewerkers

Goed bereikbaar. Altijd prima behandeld.

Fijn, doelgericht en behulpzaam

Fijne mensen met een fijne benadering.

• Medewerkers

Geweldig bureau die altijd klaar voor je staat

Altijd alles netjes op tijd en op orde.

• Medewerkers

Staan klaar voor gastouders in alle opzichten en mooi aanbod voor cursussen.

Komen netjes elk jaar voor de RIE. Als er tussendoor "problemen"zijn zijn ze altijd bereikbaar.

• Medewerkers

Gewoon goed allemaal. Geen enkele klacht.

Gewoon goed allemaal. Geen enkele klacht.

Over Gastouderbureau Bij Monique

Gastouderbureau Bij Monique bemiddelt gast- en vraagouders door het gehele land. Daarom hebben een vestiging in Boxtel en werken ook vanuit Almere. Wij vinden het belangrijk dat ouders en gastouders weten waar ze aan toe zijn. Daarom moeten ouders zich fijn voelen bij de gastouder. Ze laten daar hun meest waardevolle bezit achter: ‘hun kind’. Gastouders moeten zorgen dat er een veilige en stimulerende omgeving is. Zodat de basis goed is voor de kinderen die opgevangen worden. Wij proberen voor elke vraagouder een passende gastouder te vinden!