In de middag gebeld voor een transport de volgende ochtend. Was gelijk mogelijk. Makkelijk contact, vriendelijk personeel.

Snelle en vakkundige service

Er moesten met spoed diverse onderdelen naar Zuid-Duitsland, hier hebben wij onze klant Veldwerk Koeriers voor benaderd. Er is snel en adequate op gehandeld, waardoor de onderdelen binnen korte tijd op de plaats van bestemming waren. Dank voor snelle en vakkundig transport.

Perfecte service van Veldwerk Koerier

Koeriersbedrijf Veldwerk heeft onze af te leveren producten bij de beurs GreenTech in Amsterdam RAI op tijd en perfect afgeleverd. Ik beveel dit bedrijf van harte aan! m.vr.gr. Rockwool BV/Grodan

• Correctheid van onze chauffeurs

Extreem snel en professioneel gehandeld

Met spoed had ik voor een zware stapelaar vervoer nodig. Veel koeriers bedrijven konden de opdracht niet aan maar Veldwerk zei gelijk JA en stond binnen een paar uur voor de deur. Heel professioneel vervoerd in een nette vrachtwagen en het lossen was ook erg netjes verlopen. Qua prijs was ik erg onder de indruk, zeer scherp tarief voor een 5 sterren service!

• Correctheid van onze chauffeurs

Transpartante communicatie en een klantvriendelijke oplossingsgerichte houding.

Veldwerk koeriers hebben ons geholpen met een transport naar Frankrijk. Dit was voor ons een spoed levering maar dat was voor de mensen van Veldwerk geen probleem. De volgende ochtend stond er netjes op de afgesproken tijd een chauffeur voor de deur om de te leveren goederen op tijd af te leveren in Frankrijk.

Goede communicatie, correcte afhandeling

Goede duidelijke communicatie. Al veranderd een afleveradres tot 3 keer toe op 3 compleet verschillende plekken in Nederland dit is geen enkel probleem! Zeer fijne samenwerking.

• Correctheid van onze chauffeurs

Duidelijke, vriendelijke mensen met topservice!

Transport wordt exact uitgevoerd zoals besproken, mooi op tijd, met duidelijke communicatie en updates. Een aanrader voor wie een koeriersdienst nodig heeft!

• Correctheid van onze chauffeurs

Zeer snelle en correct afhandeling van een spoedklus

Machine moest opgehaald worden in Rotterdam Merwedehaven en in Alphen aan den Rijn gebracht worden voor reparatie. Het was bellen en in 2 uur geregeld. en Nog netjes vervoerd ook! Doen wat ze zeggen!

Snelle service

Rond 10:00u gebeld met Veldwerk en 3 uur later was mijn pallet geleverd. Goede service, vriendelijke mensen en snelle levering. Ik beveel Veldwerk Koerier bij iedereen aan!!

Een rit van Zwijndrecht naar Gdynia in Polen binnen 24 uur

Via onze agency hebben wij opdracht gegeven om de rit ( 1700 kg) uit te voeren. Van opdracht tot aflevering in ongeveer 30 uur.

• Correctheid van onze chauffeurs

Zeer snelle en correcte afhandeling

Aantal maal dat goederen opstel en sprong naar België moesten. Vanaf het verzoek werd er snel geschakeld en al heel snel waren de goederen op locatie.

jullie hebben het waargemaakt

jullie hebben een onmogelijke opdracht mogelijk gemaakt hele fijne communicatie goede indruk achter gelaten

Snel en goed

op het laatste moment hadden wij transport nodig naar België, dit is snel en heel goed gedaan.

Snel en betrouwbaar.

Veldwerk Koerier is een hartelijk bedrijf met een persoonlijke benadering. De dienstverlening is TOP! Geen vijf maar ZES sterren!

Was er na aanvraag snel

Tot nu toe oke!

• Correctheid van onze chauffeurs

Keurig op tijd, vriendelijk en snel afgeleverd

De chauffeur kwam keurig op tijd en heeft de planten netjes ingeladen. De planten waren snel bezorgd op de plaats van de bestemming, hier kreeg ik namelijk direct een e-mail van.

Super helpful!

Veldwerk are very accommodating to my needs.

• Correctheid van onze chauffeurs

Zeer snelle regeling van transport

Zeer laat op de middag bellen om de ochtend erna vroeg materialen met een incourante lengte op te halen en regelen. Zeer prettig.

• Communicatie met onze planning
  • Correctheid van onze chauffeurs N.v.t.

staan altijd voor je klaar en denken mee.

Ik ervaar de samenwerking met Veldwerk als prima. Wij boffen ook erg met onze chauffeur. Dus verder niks op aan te merken.

• Correctheid van onze chauffeurs

Ben zeer tevreden met onze samenwerking.

Er is bij spoedgevallen altijd wel wat mogelijk in de planning. Fijne chauffeurs in dienst die meedenken en helpen bij lossen.

• Correctheid van onze chauffeurs

goede service komt afspraken perfect na

Met spoed een koerier nodig naar Duitsland. duidelijke afspraken gemaakt en snel geschakeld door Veldwerk koerier

• Correctheid van onze chauffeurs

Rond 12:45 uur gebeld voor een koerier naar België. De koerier heeft het pakket om 13:00 opgehaald en is direct naar België gereden. Top service !!! Perry Weterings Rexnord

Super samenwerking

Veldwerk Koerier is al jaren lang de vaste en vertrouwde koerier voor levering van alle biologische gewasbeschermers namens Biobest Nederland BV. Dit naar volle tevredenheid! Er wordt op alle fronten heel goed meegedacht, de lijntjes zijn kort en afspraak is afspraak. Wij zijn super tevreden over onze samenwerking :-)

• Correctheid van onze chauffeurs

Zeer flexibel, vriendelijk en behulpzaam!

Of ik nu lang van te voren boek, of last minute, het wordt geregeld. Een bedrijf dat mij ontzorgt.

Hele goed service.

Als we een zending hebben die met spoed vóór een bepaalde tijd op een bepaalde locatie moet zijn is het slechts een belletje plegen en de heren van Veldwerk Koerier regelen de rest. Erg fijn dat wij op hen kunnen bouwen!

• Correctheid van onze chauffeurs

Over Veldwerk Koerier B.V.

Veldwerk Koerier is een koeriersbedrijf in De Lier met een landelijk dekkend netwerk waarbij service, vakmanschap, eerlijkheid en duurzaamheid hand in hand gaan. Alle transporten worden vanuit De Lier ingepland en gecoördineerd door een kundig en enthousiast team van planners dat 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar is. We beantwoorden graag alle vragen en zetten alle transporten graag voor u ‘op de rit’. Daarnaast is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen al sinds onze start in 1988 compleet verweven in onze bedrijfscultuur en zijn we dankbaar dat we de laatste jaren mooie stappen kunnen nemen in het verduurzamen van onze activiteiten.