Een rit van Zwijndrecht naar Gdynia in Polen binnen 24 uur

Via onze agency hebben wij opdracht gegeven om de rit ( 1700 kg) uit te voeren. Van opdracht tot aflevering in ongeveer 30 uur.

• Correctheid van onze chauffeurs

Zeer snelle en correcte afhandeling

Aantal maal dat goederen opstel en sprong naar België moesten. Vanaf het verzoek werd er snel geschakeld en al heel snel waren de goederen op locatie.

jullie hebben het waargemaakt

jullie hebben een onmogelijke opdracht mogelijk gemaakt hele fijne communicatie goede indruk achter gelaten

Snel en goed

op het laatste moment hadden wij transport nodig naar België, dit is snel en heel goed gedaan.

Snel en betrouwbaar.

Veldwerk Koerier is een hartelijk bedrijf met een persoonlijke benadering. De dienstverlening is TOP! Geen vijf maar ZES sterren!

Was er na aanvraag snel

Tot nu toe oke!

• Correctheid van onze chauffeurs

Keurig op tijd, vriendelijk en snel afgeleverd

De chauffeur kwam keurig op tijd en heeft de planten netjes ingeladen. De planten waren snel bezorgd op de plaats van de bestemming, hier kreeg ik namelijk direct een e-mail van.

Super helpful!

Veldwerk are very accommodating to my needs.

• Correctheid van onze chauffeurs

Zeer snelle regeling van transport

Zeer laat op de middag bellen om de ochtend erna vroeg materialen met een incourante lengte op te halen en regelen. Zeer prettig.

• Communicatie met onze planning
  • Correctheid van onze chauffeurs N.v.t.

staan altijd voor je klaar en denken mee.

Ik ervaar de samenwerking met Veldwerk als prima. Wij boffen ook erg met onze chauffeur. Dus verder niks op aan te merken.

• Correctheid van onze chauffeurs

Ben zeer tevreden met onze samenwerking.

Er is bij spoedgevallen altijd wel wat mogelijk in de planning. Fijne chauffeurs in dienst die meedenken en helpen bij lossen.

• Correctheid van onze chauffeurs

goede service komt afspraken perfect na

Met spoed een koerier nodig naar Duitsland. duidelijke afspraken gemaakt en snel geschakeld door Veldwerk koerier

Uitstekende service

Rond 12:45 uur gebeld voor een koerier naar België. De koerier heeft het pakket om 13:00 opgehaald en is direct naar België gereden. Top service !!! Perry Weterings Rexnord

Super samenwerking

Veldwerk Koerier is al jaren lang de vaste en vertrouwde koerier voor levering van alle biologische gewasbeschermers namens Biobest Nederland BV. Dit naar volle tevredenheid! Er wordt op alle fronten heel goed meegedacht, de lijntjes zijn kort en afspraak is afspraak. Wij zijn super tevreden over onze samenwerking :-)

• Correctheid van onze chauffeurs

Zeer flexibel, vriendelijk en behulpzaam!

Of ik nu lang van te voren boek, of last minute, het wordt geregeld. Een bedrijf dat mij ontzorgt.

Hele goed service.

Als we een zending hebben die met spoed vóór een bepaalde tijd op een bepaalde locatie moet zijn is het slechts een belletje plegen en de heren van Veldwerk Koerier regelen de rest. Erg fijn dat wij op hen kunnen bouwen!

• Correctheid van onze chauffeurs

Afsrpaak is afspraak. Nette chauffeurs.

Altijd bereikbaar en als iets niet gaat wordt dat ook verteld.

snel en adequaat

snelle acties, en staan open voor aanpassingen na opdracht.

• Correctheid van onze chauffeurs

Perfecte behandeling van de aanvraag!! Toppie

S`morgens gebeld en s`middags de apparatuur afgeven bij de reparateur in Culemborg

• Correctheid van onze chauffeurs

Uitstekende service en meedenkend met de klant

Veldwerk koerier is nu al een aantal jaar onze vaste vervoerder van biologische bestrijders. Dit voeren zij naar behoren uit. Onze klanten zijn tevreden over de koerier. Er wordt snel en vakkundig met de levende producten omgegaan. Prima partner om samen mee te werken dus!

• Correctheid van onze chauffeurs

service heel goed en de afleveringen zijn snel

veldwerk staat altijd klaar als we ze nodig hebben

Snelle reactie en vriendelijk

Snelle reactie en vriendelijk

Goeie, snelle service!

Fijn bedrijf om mee te werken, hebben aan 2 woorden genoeg. Afleveringen worden prima en binnen de tijd bezorgd.

• Communicatie met onze planning

goede communicatie en goede uitvoering van de werkzaamheden

goede service

goede service en flexibel

• Correctheid van onze chauffeurs

Over Veldwerk Koerier B.V.

Veldwerk Koerier is een koeriersbedrijf in De Lier met een landelijk dekkend netwerk waarbij service, vakmanschap, eerlijkheid en duurzaamheid hand in hand gaan. Alle transporten worden vanuit De Lier ingepland en gecoördineerd door een kundig en enthousiast team van planners dat 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar is. We beantwoorden graag alle vragen en zetten alle transporten graag voor u ‘op de rit’. Daarnaast is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen al sinds onze start in 1988 compleet verweven in onze bedrijfscultuur en zijn we dankbaar dat we de laatste jaren mooie stappen kunnen nemen in het verduurzamen van onze activiteiten.