Vriendelijke klantgerichte 2e monteur, deskundig

Mijn ervaring met uw bedrijf is prima, zeker omdat het bij de montage niet helemaal goed ging in die zin dat er een gat gemaakt is waar niets over was meegedeeld. Maar na mijn telefoontje is het uitstekend opgelost. Ik ben tevreden zeker over de monteur die de problemen oploste.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en voor zover ik het kan beoordelen prima kwaliteit.

Plezierige en vakkundige mensen om het werk te laten uitvoeren.

Snelle levertijd en montage

Werd snel contact opgenomen na 1 telefoontje,hierna snelle levering.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Komen afspraken stipt na, goede service en fijne medewerkers

Professionele uitstraling qua presentatie van materieel en personeel, kwalitatief degelijke bedrijfsdeuren en goede service/after-sales. Staat op onze short-list!

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Goede service en vakkundig en vriendelijk personeel.

13 jaar geleden had ik al eerder een elektrische garagedeur laten plaatsen, Novoferm. Nu was de tweede deur aan de beurt. Ondanks dat dit merk niet meer in de collectie zat, kon hij toch besteld worden, dus nu 2 dezelfde deuren. Prima service.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Goede service en ervaren monteurs

Een hele goede service en afspraken naar volle tevredenheid nagekomen.

Zoals ik het wilde!

Goed en snel contact en het houden van afspraken. Bij de eerste afspraak bedacht ik me en was dit geen enkel probleem; opnieuw opgemeten en een nieuwe afspraak maken.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Goede kwaliteit en super service

Na een poging tot inbraak stonden ze direct klaar voor een noodreparatie. Vervolgens gelijk 2 nieuwe deuren besteld, één voor mijn oude huis (inbraak) en gelijk één voor mijn nieuwe huis. Bij het doorgeven van de maten van de ene deur en de kleur van de andere deur is het misgegaan. Er werd echter direct gezorgd voor een noodoplossing en de fouten werden daarna goed en snel opgelost. Ben zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat

Zeer profesioneel en goed

Perfect, alles in een keer goed ingemeten en foutloos uitgeleverd. Ook de facturatie klopt altijd. Uitermate tevreden.

Snel en netjes

Via de website van Brabant Deur hebben wij een offerte aangevraagd voor een nieuwe garagedeur. De volgende dag zat de offerte in de mailbox, heel overzichtelijk. De prijs stond ons aan dus hebben we een afspraak gemaakt in de kleine maar veelzijdige showroom. We werden geholpen door een vriendelijke en deskundige verkoper, waar we ter plekke onze nieuwe deur hebben uitgekozen. Er is met de betreffende verkoper een afspraak gemaakt om de situatie bij ons thuis te bekijken en de deur te meten. Nu 4 weken later is onze oude deur gedemonteerd en afgevoerd en een nieuwe gemonteerd. Binnen een dag hebben we een comfortabele en fraaie elektrische garagedeur met 2 jaar volledige garantie. We zijn zeer tevreden en raadden iedereen Brabant Deur aan.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snelle levertijd en scherpe prijs!

Ik ben erg onder de indruk van de snelle levertijden en de scherpe prijsstelling bij Brabant Deur. Ik kan u Brabant Deur zeker aanbevelen wanneer u voor uw onderneming nieuwe bedrijfs- of garagedeuren geplaatst moet hebben.

Over Brabant Deur BV

Garagedeuren bij Brabant Deur. Bij Brabant Deur plaatsten we al ruim 25 jaar garagedeuren van hoogwaardige kwaliteit. Dit doen wij met aandacht voor uw persoonlijke wensen en daarbij garanderen we ook betrouwbare service. Vanaf uw keuze voor een garagedeur tot aan het uiteindelijke gebruik ervan staat ons team voor u klaar. U kunt vertrouwen op de topkwaliteit van Nederlands fabricaat en de vakkennis van onze medewerkers. Wij verzekeren u van een degelijke en veilig af te sluiten garagedeur (met het Politiekeurmerk Veilig Wonen). Voor uw vragen staat onze (garage)deur altijd voor u open.