goede after sales, kijkend naar een oplossing

4 jaar geleden een deur geplaats met deurdranger, na deze 4 jaar bleek de deurdranger stuk te zijn, deze bleek buiten de garantie te vallen van de leverancier na wat contacten, gaf Brabant deur aan om de dranger kosteloos te vervangen, gezien dat de dit wel vrij snel was dat deze stuk was. Dus inleving richting klant, dit is service.

Perfect ervaring

Ik ben heel blij dat ik deze bedrijf heb gekozen.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

gewoon prima geregeld zoals het hoort maar niet altijd is...

gewoon prima geregeld zoals het hoort maar niet altijd is...

Goed geholpen, goede service

Fijn geholpen, ook voor afstellen van de deur komt er snel iemand langs, we zijn heel erg tevreden.

Heel goed

Afspraken zijn allemaal na gekomen. Duidelijk verhaal bij verkoop en inmeten. Monteur was zeer goed en we hebben goed advies van hem gekregen voor onderhoud. De deur met app werkt perfect.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Fijn bedrijf met vriendelijk personeel en snelle service

Ben erg goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn garagedeur. Alles snel geregeld en gemonteerd.

Slecht

Ik ben wel tevreden met het telefonisch contact en de snelheid waarop het bedrijf heeft geacteerd. Echter loop ik tegen de volgende problemen: - De persoon die heeft opgenomen heeft een belofte gedaan van 3 weken levertijd, waarbij hij deze niet had mogen doen en niet realistisch bleek. Echter had ik mijn planning hier al op afgestemd. - De persoon die heeft opgenomen heeft verkeerde maten doorgegeven, waardoor de deur niet past. - Bij de levering bleek er schade te zijn aan de deur

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Hoe vond u de inmeet afspraak?

Garagedeur is deskundig en netjes geplaatst

Garagedeur is snel en netjes geplaatst. Oude garagedeur verwijderd en meegenomen. Vriendelijk en deskundig personeel.

Afspraken werden keurig nagekomen

Na het bestellen van onze garagedeur net voor de zomervakantie, werden we dezelfde dag of een dag later al gebeld voor een montageafspraak na de vakantie. Die werd keurig nagekomen. De oude kromme garagedeur werd mee afgevoerd. Helaas was zo'n 'vastzetknop' op de verkeerde deur gemonteerd. Geen probleem, een week later kwam dezelfde monteur langs om deze alsnog op de juiste deur te monteren. En de deur zelf bevalt ook prima!

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Prima maatwerk en meedenken in oplossingen!

Na zorgvuldige opmeting werden de openslaande tuindeuren op de juiste dag en tijd ingemonteerd. Het was helemaal maatwerk, de afwerking is prima en de medewerkers zijn super vriendelijk en laten alles netjes achter.

Goed advies en klantgericht

Prima ervaring,maar wel wat lang wachten, maar een acuut probleem werd direct opgelost.

Vakkundig personeel

Personeel is netjes en vriendelijk. Alles netjes opgeruimd en een kleine beschadiging keurig opgelost. Zeer tevreden

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Prima bedrijf, en goed werk geleverd.

Alles goed verlopen, volgens afspraak. De deur doet het goed. Jullie hebben een showroom. Daar kregen we een voorlichting, maar toen we weer thuis waren wisten we toch niet goed wat nou de keuzes waren. Er zat geen structuur in de informatie. Via de website langzaam doorgekregen wat de keuzes zijn die gemaakt moeten worden. Het kunnen zien van geïnstalleerde deuren in de wijk gaf een duidelijk beeld.

goree service

alles goed gemonteerd

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Alles 100% vanaf eerste gesprek tot en met de eindafwerking.

Prettig orienterend gesprek en prima offerte. Snelle levering, plaatsing en afwerking door vakkundig en vriendelijk prsoneel.

Perfect!

Komen afspraak na zijn keurig optijd zowel met inmeten en plaatsen wij zijn zeer tevreden

goede service

zeer correct behandeld

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Nette service, vriendelijk personeel.

Reageert binnen korte tijd op e-mail. Inmeten ging vriendelijk. De afspraak voor montage was snel gemaakt, en het plaatsen ging lekker vlug door een vriendelijke monteur.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Kundig, meedekend en de klant staat centraal

Aangezien ik voornemens was een garagedeur aan te kopen voor onze nieuwe woning tipte een kennis mij over Brabant Deur. Aansluitend een afspraak gemaakt voor een kennismaking waarbij alle mogelijkheden uitvoerig en met aandacht voor detail zijn doorgenomen. Het gedegen advies vereenvoudigde mijn keuze en heb aansluitend een prachtige deur besteld welke ook nog eens geheel volgens afspraak is geïnstalleerd. Brabant Deur is daarmee niet alleen een bedrijf van mooie woorden (en deuren :) ….ze komen hun afspraken tot in de puntjes na!!

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Hoop gezeur met Brabant Deur.

Voor onze taps toelopende garage moest er volgens Brabant Deur een balk gemonteerd worden aan 1 kant om uit te komen met de geleiderail van de deur. De deuropening is daardoor 12 cm smaller geworden. Je vertrouwt op de professionaliteit van een bedrijf, maar achteraf bleek dat dit niet correct was opgemeten en onnodig. Jammer! Erger was dat de monteur bij demontage van de oude deur bij 3 van de 4 muurankers gaten in de muur sloeg en achterliet met de mededeling: “Die heb ik helaas niet kunnen redden”. Brabant Deur hierover gebeld en ze zouden het komen herstellen. Het heeft nog 6 weken geduurd en toen kwam een monteur met afwerkkappen om de gaten in de muur te bedekken. Die muur had ik ondertussen voor eigen rekening herstelt want de communicatie vanuit Brabant Deur was ook niet om over naar huis te schrijven. De kappen pasten bovendien niet zonder slijpwerk aan de muur waardoor het geen verfraaiing zou worden. Niet gedaan dus. De deur op zich is netjes, de mensen van Brabant Deur zijn vriendelijk en gezien de overige reviews hebben wij het misschien slecht getroffen en is er sprake ven een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar al met al was het voor ons een teleurstellende ervaring met Brabant Deur.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Perfecte service!

Na 4 jaar voor de eerste keer een storing aan de garagedeur die een dag later naar tevredenheid opgelost is. De rekening een dag later vonden we minder leuk temeer dat we 5 jaar garantie hadden. Omdat het bedrijf overgenomen is en een nieuwe eigenaar heeft konden we de koopovereenkomst van de vorige eigenaar mailen. Zojuist een mail gekregen dat de rekening gecrediteerd is. Echt een bedrijf om aan te bevelen dus. Fred.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service, afspraken worden keurig na gekomen en men denkt met klant mee!

Ca 8 jaar geleden had ik een electrische carportdeur via Brabant Deur besteld en geleverd gekregen. Deze was nog steeds prima, echter, vanwege een andere (stuk bredere auto) had ik een bredere roldeur nodig. Na goed advies weer een electrische carportdeur besteld (deze keer 400 cm breed) en afspraak gemaakt mbt levering. Helaas liep carportproject uit, maar deed Brabant Deur niet moeilijk dat ik de deur niet op de eerder afgesproken datum kon laten hangen. Afgelopen week (kon gelukkig nog net voor de bouwvakvakantie ingepland worden dankzij hun flexibiliteit) is de deur keurig geplaatst; het was zeker geen standaardklus (nieuwe stoep ligt er nl. nog niet), maar Stefan en Ralf hebben de klus samen prima geklaard. Bedankt heren!

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Fijne service, werken snel, denken mee en dat alles voor een eerlijke prijs!

Op zondag kwamen wij erachter dat onze elektrische garagedeur niet meer werkte. Met 2 kleine kinderen maken we hier veel gebruik van. Na een telefoontje aan Brabant Deur op maandagochtend kon er die middag al iemand naar komen kijken. Na 15 jaar was de motor kapot van de deur en er moest een nieuwe in. Ik kon direct aangeven wanneer ik de nieuwe motor geïnstalleerd wilde hebben. Binnen 2 dagen, op woensdagmiddag hadden we weer een deur die goed functioneerde. Super!

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Vriendelijk, servicegericht en professioneel.

Ik werd vooraf goed geadviseerd. De gemaakte afspraken werden goed nagekomen. De monteur die de deur plaatste was vriendelijk, behulpzaam en prossioneel. Kortom ik ben dan ook zeer tevreden met mijn Garagedeur.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Behalve goede ervaring ook leuke ervaring

Zelf huis gebouwd en vanaf eerste contact (wat nog heel pril stadium was) tot en met de plaatsing en afhandeling leuke ervaring geweest. Hebben zeer mooi product afgeleverd. Echt aanradertje!!

Over Brabant Deur BV

Garagedeuren bij Brabant Deur. Bij Brabant Deur plaatsten we al ruim 25 jaar garagedeuren van hoogwaardige kwaliteit. Dit doen wij met aandacht voor uw persoonlijke wensen en daarbij garanderen we ook betrouwbare service. Vanaf uw keuze voor een garagedeur tot aan het uiteindelijke gebruik ervan staat ons team voor u klaar. U kunt vertrouwen op de topkwaliteit van Nederlands fabricaat en de vakkennis van onze medewerkers. Wij verzekeren u van een degelijke en veilig af te sluiten garagedeur (met het Politiekeurmerk Veilig Wonen). Voor uw vragen staat onze (garage)deur altijd voor u open.