Een top visrestaurant

Met een grote groep vrienden kregen we een verrassend en goed menu. Iedereen was heel enthousiast over het culinaire niveau en de aangename bediening !

Hervorragendes Essen, sehr freundliches Personal, aufmerksame Inhaber

Wir hatten die Freude zwischenzeitlich dreimal das Restaurant besuchen zu können. Jedesmal waren wir von der hohen Qualität des Essens beeindruckt. Die engagierten Inhaber, die Ihr Restaurant mit Leidenschaft führen, und auch das sehr freundliche Personal macht den Besuch jedesmal zu etwas besonderem.

Mooie locatie, gastvrij onthaal, heerlijk eten en prijs/kwaliteit uitstekend!

Mooie locatie, gastvrij onthaal, heerlijk eten en prijs/kwaliteit uitstekend! En bij mooi weer kun je heerlijk zitten in de binnentuin.

Zeer goed restaurant gemoedelijke sfeer. Gewoon top

Wij hebben vrijdag avond jl heerlijk zitten eten super goede bediening. Viergangen menu vis. Erg goed. Alle tijd tussen de gangen goede bijpassende wijnen. En de friesestabij hond was geen probleem. Echt een aanrader .

Prima eten voor een redelijke prijs, vriendelijk personeel.

Op aanraden van kennissen een reservering gemaakt en zeker een aanrader om hier te eten. goed eten, redelijke prijs en vriendelijk personeel.

Ga zo door.

Heb jullie restaurant al diverse malen in familie- en kennissenkring aanbevolen

Heerlijke visgerechten, superaardige bediening!

Al jaren onze favoriet in Woudsend. Geweldig eten, prima akoestiek, aardige bediening.

Voortreffelijk

Heerlijk eten, goede uitleg over de gerechten en vriendelijke bediening. Aanrader !!!

Heerlijk gegeten!

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten, in een gezellige entourage!

Perfect, gastvrij, prima bediening en heerlijke keuken,

We hebben heerlijk gegeten op Valentijn avond!

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

We hebben hier heerlijk vis gegeten. Super leuk dat de kok even persoonlijk langs je tafeltje komt. Het personeel was super vriendelijk. We komen hier zeker terug!

Goede service, heerlijk eten en prachtige wijn.

Gekozen voor het vier-gangen menu. Goede porties, niet teveel niet te weinig en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!

Wederom prima gegeten. Alles klopte.

Weer met vrienden gegeten bij Vis en Meer. Gekozen voor zeer redelijk geprijsde dagmenu. Opvallend goed verzorgde en lekkere voor en tussengerechten. Ook hoofdgerecht en dessert mooi en lekker! Conclusie: bij Vis en Meer is het altijd goed, of je nu á la carte eet of kiest voor de menu's!

Uitstekende service, vriendelijk, goede aandacht en nemen echt de tijd

Hele rustige tafel in hoek restaurant met zeer vriendelijke bediening. Ook eigenaresse Maya kwam regelmatig langs en nam ook echt de tijd. Eten redelijk tot goed, dessert iets aangepast , aangezien speciale ijs op was; vervanging matig. Uitstekende NZ Chardonnay. Duidelijke aanrader

Over Visrestaurant Vis en Meer