Goed overzicht en goed bereikbaar

Als superuser/HR manager zeg ik: wij hebben nu eindelijk voor onze complexe organisatie een systeem voor urenregistratie incl. verlof, planning en jaarurensystematiek. Medewerkers met vaste uren, oproepkrachten, zzp'ers, verschillende afdelingen, verschillende regels: het werkt in MijnRooster. Het inrichten, de weg vinden, aanpassen en wennen aan termen/procedures (die voor de minder ervaren gebruiker niet altijd logisch zijn) duurde wel even, en soms kost het even wat meer tijd, maar dan heb je ook wat. Geen excel en handmatige berekeningen meer nodig. Als het even niet lukt zijn er de kennisbank en de geduldige helpdesk die goed bereikbaar is, ons kent, meedenkt en helpt. Fijn samenwerken met deze club en de mensen.

goede ervaringen gewoon altijd naar volle tevredenheid geholpen

Ik heb alleen maar goede ervaringen wordt altijd naar volle tevredenheid geholpen

Altijd snel reactie en een goede oplossing.

Prettige samenwerking en korte lijnen

In een hectisch jaar van verzelfstandiging heeft Ronald ons goed geholpen Mijn Rooster intern op de rit te krijgen en er voordeel van te hebben. De koppeling met Nmbrs is van zeer toegevoegde waarde. Nu bijna een jaar verder zien we de effecten!

Staan altijd voor je klaar!

kort en krachtige aanpak, als je vragen heb vinden ze altijd een oplossing! Zeker die helpdesk is GOUDwaard!

Gratis klantenservice

Wij zijn inmiddels een aantal jaren klant van Plan8/MijnRooster en we zijn zeer tevreden over de samenwerking. Daar waar de meeste bedrijven een vergoeding vragen voor kleine aanpassingen of support doen zij dit alles zonder het sturen van een rekening. Top mannen ga zo door!!

Overzichtelijke planningssysteem

Dankzij MijnRooster heeft iedereen in de organisatie inzicht in zijn rooster, verlof en andere standen. Dankzij de vele rapportage opties kunnen we de analyses maken die we nodig hebben. Bij wensen is de support goed te bereiken, vriendelijk en komt er snel terugkoppeling.

MijnRooster voldoet aan de vraag maar is niet altijd gebruiksvriendelijk

zie bovenstaand

betrouwbaar en gebruiksvriendelijk

top

gewoon Top,

compleet en overzichtelijk planning systeem

We organiseren 1 x per jaar een 3-daags evenement met hulp van gemiddeld zo'n 400 vrijwilligers van andere sportverenigingen. Met behulp van mijnrooster.nl kunnen onze vrijwilligers via de website inschrijven en worden gelijk in mijnrooster.nl geplaatst incl. hun kwalificaties, beschikbaarheid en de vereniging waar ze vanaf komen. M.b.v. de taken kunnen we de planning daarna eenvoudig wegplannen. Door na het evenement een overzichtelijk rapport te draaien van de inzet door de vrijwilligers heeft onze penningmeester in één keer een overzicht van de vergoedingen die we betalen aan deze verenigingen.

onoverzichtelijk en ingewikkeld!

onoverzichtelijk en ingewikkeld!

Goede software maar er moeten nog wat verbeteringen worden doorgevoerd.

Als bedrijf gebruiken wij het voor projecten op allerlei locaties in Europa. Als alle collega's goed inklokken en de ontvangst is goed dan zijn er weinig problemen. Bij onduidelijkheid over het programma ondersteund de hulpservice altijd erg goed! Reizen en werken worden niet altijd even goed meegenomen en onder dezelfde codes gezet. Dit is in het programma voor zover ik heb ontdekt niet voor alle dagen tegelijk om te zetten. Dus moet per dag en is dus arbeidsintensief. Ook wanneer collega's ingaven doen die niet kloppen dan kost het omzetten tijd. De inkloktijden gaan bijna altijd goed alleen is het bij weinig ontvangst moeilijk om een locatie vast te stellen. Daarom zou misschien toevoeging zijn een GPS punt en tijd vast te leggen en dit later door te sturen wanneer er wel ontvangst is.

Snel gedaan (altijd vriendelijk!)

Het was maar een klein verzoekje, en zonder haast: dat de afdruk knoppen niet meer mee zouden worden afgedrukt want "daar heb je toch niets aan en scheelt ruimte op het papier". Een paar uur later moest er nog een afdruk gemaakt worden en toen was het al gedaan :-) Sowieso altijd heel vriendelijk en behulpzaam bij onze vragen en verzoeken!

Goede service en duidelijke uitleg, elke keer weer.

Meerdere malen gebeld met Tim en vandaag ook een keer met Karel. Tevreden met de hulp van beide heren, ze zijn zeer geduldig geweest en geven duidelijke uitleg. Wat mij betreft zou ik zeggen, geef ze een salarisverhoging! Ga zo door!

Makkelijk in gebruik, heel eenvoudig alle informatie inzichtelijk

Nog nooit zo’n soepele implementatie van een software programma. Met het inrichting van standaard rooster, altijd een eerlijke roulatie in te stellen. Overal toegangkelijk voor iedereen. Contact met Medewerkers van het bedrijf altijd als prettig ervaren.

Fijne support

Goede ervaring met dit bedrijf, vooral de support ;-)

Over Mijnrooster.nl

mijnrooster is het eerste en meest ervaren online personeelsplanningsysteem van Nederland. Dankzij onze ervaring, verzorgt mijnrooster sinds 2004 de meest complete webbased personeelsplanning oplossing voor bedrijven en instanties van elke grootte. Dit betekent dat mijnrooster voor iedere gebruiker 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar is op iedere plek met een internetverbinding