Deskundigheid

Vriendelijkheid en deskundigheid

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Degelijke bouw met goed resultaat waarbij de nazorg iets meer aandacht zou mogen krijgen

Overall erg tevreden maar zoals aangegeven was het afwerken van de laatste punten wat lastig en dat vonden we jammer. Iets meer aandacht aan die kant en jullie verdienen dan de titel; Beste bouwbedrijf van Nederland!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goed bouwbedrijf met vakmanschap die nog kan groeien in communicatie

Prima ervaringen, zeker ook na oplevering werden de opleverpunten die we zelf nog ontdekten snel en goed afgehandeld.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goede bouw en planning en slechte communicatie

Lees maar terug uit voorgaande vragen.

Tevreden

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling Eddy! Veel woonplezier toegewenst in Doetinchem.

Mooi huis opgeleverd,

Fijn dat we tijdens de bouw vaak binnen konden kijken. Jammer dat andere voordeur niet onder meerwerk mogelijk was. Gedreven medewerkers.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Een mooi cijfer voor een prachtige woning, bedankt Ine!

Mooie huizen, snel bouwproces

Het uiterlijk van de woning in de brochure was doorslaggevend. Het bouwproces ging snel, de prijzen redelijk. De communicatie ging wat moeizaam maar gelukkig konden veel wijzigingen ook nog na de deadline verwerkt worden. Prijzen, snelheid en communicatie van keuken- en sanitair onder de maat, dit mag echt beter. Helaas werd ons project nog standaard gasgestookt opgeleverd en het omzetten naar gasloos heeft ons heel veel tijd, geld en moeite gekost, waarbij het meeste door ons zelf geregeld moest worden.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bedankt voor deze belangrijke input Egbert, we nemen dit mee in de besprekingen. Veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige woning in Leek!

Bouw prima, afwerking redelijk, communicatie slecht

Zoals eerder gemeld gebrekkig contact en vooral geen antwoorden op e-mails

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Beste PP, jammer om te horen dat het contact niet naar wens verliep tijdens het aankooptraject. Fijn dat uw woning naar wens is! Veel woonplezier toegewenst.

Goede service en kwaliteit

Prettige ervaring, mooie en kwalitatief hoogwaardige woning

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prachtig cijfer Dennis! Bedankt voor deze mooie beoordeling voor jullie prachtige woning in het Stationskwartier.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en planning

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prima cijfer en beoordeling! Bedankt Lars.

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Vanaf de start van de bouw werd er goed overlegd met de kopers. Vanaf het moment dat we er wonen zijn er wat kleine mankementen (klemmende deuren bijv.). Het personeel komt dezelfde dag nog langs om ze opnieuw af te stellen. Top en snelle service

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor deze mooie beoordeling Francois! Veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige woning in Kampen!

Prima service, mooie bouw, erg tevreden

We zijn goed begeleid door de medewerkers van Roosdom Tijhuis. Bij het meerwerk gesprek worden ons het nodige geadviseerd om te doen maar ook om juist niet te doen wat ons veel geld heeft gescheeld. Over de planning kan wat beter gecommuniceerd worden, maar verder erg tevreden hoe dit traject is gelopen!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Fijn om te horen Nils! Woonkwaliteit staat bij ons bovenaan tijdens het meerwerkgesprek, nu kunnen jullie heerlijk genieten in jullie prachtige nieuwe woning! Je opmerking over de planning nemen we mee.

Prettig bedrijf waar personeel verstand van bouw heeft

Prima ervaring zowel in het voortraject als met de bouw, en naderhand. Zijn ten alle tijde bereid om vragen en/of problemen op te lossen Wij zijn tot op heden heel erg blij met onze woning

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prachtig cijfer Tineke! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige woning in het Stationskwartier!

kwaliteit woning is super

waarom ik nee in vul op zou u ons aanbevelen komt door dat ik mijn voordeur niet kan gebruiken in verband met hoogte verschil en geen diepte van tuin om een trap te realiseren dit had ook door de vakmannen gezien moeten worden .

gfgr

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor je ontroerende woorden Ewoud ;-) Veel woonplezier toegewenst en bedankt voor de fraaie 8!

Prima woning opgeleverd

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor het mooie cijfer Marcel! Veel woonplezier toegewenst.

Prettige ervaring!

Roosdom Tijhuis heeft onze nieuwe woning gebouwd, en zijn hier vanaf het begin tot het eind erg tevreden over geweest! Natuurlijk waren er kleine punten, maar dat is tot op heden prima opgelost! Ga zo door!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Wow een 9! Bedankt Alwin. Fijn dat het totale proces van aankoop tot oplevering goed is bevallen.

Nette bouwer, vriendelijke bouwvakkers en weinig opleverpunten

Erg blij met onze woning in het Stationskwartier in Kampen. Er is netjes gebouwd, door vriendelijke bouwers en we zijn tevreden over het resultaat. Kwaliteit van onderaannemers (met name badkamer in ons geval) zijn we minder over te spreken.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor dit mooie cijfer voor deze prachtige woning! Goed dat je aangeeft dat de afbouw van de badkamer beter had gekund, deze feedback gaan we bespreken. Veel woonplezier toegewenst!

Nette kundige bouwer

De opstart heeft wat voeten in de aarde gehad tot aan directie niveau toe en de contractstukken waren op sommige onderdelen niet juist. Wat zorgvuldiger kan en moet. Tijdens de uitvoering hebben er ook wat slordigheden voorgedaan wat eigenlijk niet nodig was. Dit gaf ook wat frustraties. Uiteindelijk is alles netjes en correct afgehandeld en hebben we de woning naar wens kunnen opleveren en kunnen we toch een positief gevoel overhouden aan Roosdom Tijhuis als bouwer.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bedankt voor je reactie Sander! Jammer dat er hier en daar wat punten waren die niet naar wens zijn verlopen, maar goed om te horen dat alles netjes en correct is afgehandeld. Veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige woning!

Goede informatie tijdens de bouw maar zodra je de sleutels hebt stopt het.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Bas, een 3, daar schrikken we een beetje van! Al onze woningen worden gebouwd volgens de eisen en plichten van de Woningborg-garantie, zodat onze klanten gegarandeerd een sleutel krijgen van een kwalitatief hoogstaande woning. De bijbehorende service-periode verzekert de klant dat we ook na de oplevering onze afspraken nakomen. Jammer dat je ondanks deze zekerheden het totaaltraject als een 3 hebt bevonden. Desalniettemin veel woonplezier toegewenst in Leek!

degelijke bouw

in grote lijnen goede begeleiding van aankoop tot oplevering woning, kopersbegeleider heeft het volgens ons erg druk waardoor je lang moet wachten op een mail of ander vraagstuk.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bedankt voor het mooie cijfer! De opmerking over lange wachttijden bij vragen gaan we intern bespreken. Veel klus- en woonplezier toegewenst!

goede degelijke bouwer en mee denkend personeel.

We wonen nu een jaar in ons fantastische huis 2 onder 1 kap in Blaricum. We kunnen niet anders zeggen dat we nog steeds heel erg blij zijn met dit huis. Er kon veel veranderd worden vanaf de bouwtekening en de kosten waren redelijk. Dingen die niet goed gingen, werden adequaat opgelost en vrij snel. De communicatie was goed en op de bouwplaats hadden we Jacco die alles prima in de gaten hield en regelde en bij wie je altijd terecht kon. Voordeel was ook dat je iedere vrijdagmiddag de gelegenheid had om de vorderingen te bekijken. Ook een meerwaarde vonden wij de kennismaking met de nieuwe bewoners van de nieuwe wijk 2x georganiseerd door RT. Een afrader vind ik de samenwerking met Nobel, waar het sanitair en de keuken door geleverd werden. Ze behoren tot het zelfde concern. De fouten die Nobel maakt worden liever niet opgelost en kost meer dan een half jaar om het voor elkaar te krijgen dat het wel opgelost wordt. Personeel geeft ons gelijk als we zeggen dat is verkeerd besteld en tegels zitten op de verkeerde muur, we tonen het aan met foto's en dan nog doen ze of hun neus bloed. Ons advies is dan ook bestel je keuken en badkamer bij iemand anders en beslist NIET bij Nobel, ook al lijkt het voordeliger wat absoluut niet zo is.Beter je keuken en badkamer na oplevering er in dan in ons geval 2 maanden na oplevering en verhuizing weer in de rotzooi omdat de hele badkamer en toilet weer opnieuw moeten!.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de gedetailleerde beoordeling en het mooie cijfer Diana! Jammer dat er bij de afbouw het één en ander niet volledig naar wens is verlopen. We gaan er vanuit dat alles netjes is / wordt verholpen volgens afspraak. Veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige nieuwe woning in plan Unieck Blaricum!

Lastige communicatie, we voelden ons niet serieus genomen

Lastige communicatie, we voelden ons niet serieus genomen

Goede bouw, slechte nazorg

Slechte nazorg

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Slechte communicatie maar goed resultaat

Communicatie met het bouwbedrijf was zeer onder de maat. Maar tijdens de uitvoering met de uitvoerder heel goed contact gehad. Kwaliteit van de bouw was ook goed.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Keuken, Vloer

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.