Redelijke bouw, matige conmunicatie

Proberen een goedkope manier van bouwen (veel prefab). Maar slaan daarin door waardoor je er niet meer voor de klant bent. Maar puur als verdienmodel. Het liefst zo veel mogelijk hetzelfde houden zodat de kans op fouten kleiner blijft. Maar dat zorgt ervoor dat niet alles naar wens wordt voor de klant. Alle meerwerkopties ook zo duur maken dat de prijzen nagenoeg gelijk zijn aan het achteraf te doen, terwijl er dan extra sloopwerk etc bij komt kijken. Ook puur verdienmodel dus. Ook de communicatie is matig. De uitvoerder/vakmannen op de bouw zijn er gelukkig nog wel voor de klant en proberen alles op te lossen en naar tevredenheid. Zonder alle haken en ogen van 'bovenaf'. Wel een prima/leuke woning gebouwd.

zonder poespas netjes geholpen

gewoon een net huis. duidelijke communicatie. en nog snel opgeleverd ook.

Degelijk

Bouwkwaliteit is goed. De afspraken zijn ook netjes nagekomen. Alleen verliep de communicatie met de kopersbegeleider niet altijd soepel. Wij hadden een proactieve / meedenkende houding verwacht m.b.t. het geven van adviezen. Dit geldt ook voor de adviseurs van Bouwcenter Nobel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fijne mensen, geweldige woning, service kan beter.

Wij hebben Roosdom Tijhuis ervaren als een bouwer die zijn klanten zeer prettig ontvangt, van goede informatie voorziet maar bovenal mooie kwalitatieve goede woningen bouwt. In de service, nadat de woning is opgeleverd, zitten verbeterpunten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bedankt voor de mooie beoordeling, veel woonplezier gewenst in Borne!

Prettig bedrijf

Mooi huis opgeleverd waar we met veel plezier wonen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de mooie beoordeling, veel woonplezier in Rijssen!

Goed, maar niet perfect

Roosdom Tijhuis werkt met een mooi online portaal, waar je alle zaken van je huis kunt terugvinden. De communicatie met de kopersbegeleider was goed. Al was het in de begin fase wel lastig een fysieke afspraak te kunnen plannen, om het meerwerk door te kunnen nemen. Qua opties liet het zwaar te wensen over. Zo was het bijv. niet mogelijk om een hardhouten trap te nemen, houten kozijnen met stompe deuren i.p.v. stalen kozijnen met opdek deuren (mocht je de stompe deuren willen vervangen in een ander model, kon je slechts kiezen door een door Roosdom Tijhuis/Nobel aangewezen palet aan deuren) en m.b.t. de badkamer zit je zo goed als vast aan een “wurg” contract. Mocht je de badkamer niet bij Bouwcenger Nobel afnemen, vervalt de vloerverwarming, krijg je geen garantie op het leidingwerk en kon je geen technische tekening aanleveren waar het leidingwerk had moeten komen. Kortom er zit een gedwongen badkamer vanuit Bouwcenter Nobel in, waarbij de showroom van Nobel een te beperkt aanbod heeft. De materialen die Roosdom Tijhuis gebruikt zijn van hoogwaardige kwaliteit, het is goed zichtbaar dat hier niet op bezuinigd wordt en doelbewust voor de kwaliteit is gekozen. Het huis is bij oplevering netjes en “schoon” opgeleverd. Er waren enkele kleine puntjes die nog verholpen moesten worden, dus dat is prima. Het schilderwerk had daarentegen wel véél beter gekund, het is goed zichtbaar dat de verf er zó snel mogelijk op moest, waardoor sommige delen met de Franse slag zijn gebeurd. Mocht je het dus echt strak willen hebben, zul je zelf een schilder moeten regelen, want ja het voldoet kennelijk we aan de “norm”.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Mike, bedankt voor je beoordeling en feedback, daar kunnen we wat mee. We wensen je veel woonplezier in Borne!

Uitstekend, van begin tot eind.

Heel tevreden over het gehele proces. Van begin tot het eind is alles heel duidelijk geweest en wordt je overal goed in meegenomen. En een oplevering met 0 punten is natuurlijk fantastisch.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wauw een 10, fantastisch. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel woonplezier gewenst in Brummen.

Betrouwbare aannemer met een goede standaard

Gemiddeld genomen is bouw goed verlopen. Er gebeurt altijd wel wat, maar met een melding werd er veelal snel bijgestuurd. Een groot voordeel van RT is dat zij gemaakte afspraken nakomen en als basis een zeer goede standaard voor nieuwbouwwoningen hebben met de gemaakte keuzes en geleverde installaties. Ook de na-service van RT is heel goed. Zowel bij deze als een eerdere bouw, indien de uitvoerder nog aanwezig is, worden punten na oplevering ook snel opgepakt. Communicatie met hen is laagdrempelig en verloopt soepel. Wij zouden RT zeker aanraden indien er voor projectbouw wordt gekozen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de mooie beoordeling en veel woonplezier gewenst in Borne!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers die weten wat ze doen en ook advies geven.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wauw wat een mooi cijfer, bedankt voor de beoordeling. Daar worden we blij van. Veel woonplezier gewenst in Meppel!

Roosdom Tijhuis heeft al onze verwachtingen overtroffen en wij hebben nu een geweldig huis!

Mijn vrouw en ik hebben 2,5 jaar moeten wachten op onze woning, maar dat was het meer dan waard. Al deze tijd heeft het bouwbedrijf goed gecommuniceerd ook als het vervelende berichten waren. Dat stellen wij heel erg op prijs en wij vinden dan ook dat zij heel goed werk hebben geleverd. Wij leven nu in ons prachtige paleis en wij zijn Roosdom Tijhuis daar zeer dankbaar voor!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wauw een 10, fantastisch. Daar doen we het voor! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel woonplezier gewenst in Rotterdam.

Positief vriendelijk en oplossingsgericht

Prettige ervaring

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wauw een 10, fantastisch. Daar doen we het voor. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel woonplezier gewenst in Rijssen.

Een prima bouwbedrijf

Mooie bouw, duidelijke informatie. Vriendelijke en bekwame vakmensen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wauw een 10, fantastisch. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel woonplezier gewenst in Waddinxveen.

Prima bedrijf

Kundige medewerkers en goede bouwbegeleiding. Voldoende opties. Dat alles in 5 jaar tijd 2x zo duur is geworden....tja, dat geldt niet alleen voor bouwmateriaal.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Wauw een 10, fantastisch. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel woonplezier gewenst in Eerbeek!

Fijn huis met een waslijst aan gebreken

Het is een fijn huis geworden, maar wel een woning met een waslijst aan gebreken die naderhand opgelost werden of worden. Zo zijn we na drie maanden nog bezig om de WTW beneden werkende te krijgen (zandcement in luchtkanaal), en begon het hersteltraject pas 2-3 weken na oplevering. Tijdens de oplevering verschillende punten ook slecht kunnen beoordelen: o.a. toilet beneden was niet schoongemaakt vanuit de bouw. Het personeel is fijn in de omgang. Dat is echter geen reden om de geleverde "kwaliteit" anders te beoordelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de feedback en de beoordeling. Vervelend om te lezen dat vooral de service na oplevering niet was zoals u van ons mag verwachten. We gaan ervan uit dat dit zsm opgelost wordt, heb je hiervoor contact opgenomen met onze serviceafdeling? We wensen je ondanks dat, veel woonplezier in Waddinxveen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor uw beoordeling! Veel woonplezier gewenst in Ede.

Voldoende

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor het cijfer en de beoordeling, veel woonplezier gewenst in Rijssen!

Mooie woning

Netjes te woord gestaan.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer, Kelder
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling, daar doen we het voor. We wensen u veel woonplezier in Borne.

Redelijk

Overall waren de prijzen netjes, de aflevering liet te wensen over. Al schijnt dit gebruikelijk te zijn bij projectbouw. Ik zou opnieuw kiezen voor een woning van RT, al zou ik veel scherper zijn op de oplevering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling en de feedback, daar kunnen we wat mee. We wensen u veel woonplezier in de prachtige wijk Park Triangel!

Bouwen van een huis zou een feestje moeten zijn maar bij ons niet!

De communicatie richting de klant is ondermaats en onprofessioneel. Er wordt gauw gesproken over dat de klant last heeft van bouwstress en dat terwijl de klant kwaliteit mag verwachten van gerenommeerde vakmensen. Tenslotte betalen we hier een hele hoge prijs voor want onderhandelen bij Bouwcenter Nobel behoorde niet tot de mogelijkheden. De gemaakte afspraken werden onzorgvuldig uitgevoerd. Het schilderwerk is van belabberde kwaliteit. Veel lopers en vuil in de verf met name op kozijnen en houtwerk rond de trappen. Zelfs de wc deur, de deurklink en het glas in de voordeur neemt men mee en zat onder verfspatten, dit tot driemaal aan toe. We kunnen wel stellen dat meneer de Schilder geen liefde voor het vak heeft. Een uitvoerder zou hierin een controlerende functie moeten hebben. Deze is nergens in het verhaal te bekennen. Je wordt niet serieus genomen door de kopersbegeleider. Bijvoorbeeld een lekkage probleem bij een Velux dakraam wordt weggewoven onder de noemer van condensering zonder enige vorm van onderzoek op locatie. Gelukkig neemt Velux het probleem en onze zorgen wél serieus en volgt er in maart een onderzoek inclusief rapport. Eerder een akkefietje gehad met de kopersbegeleider m.b.t. onze grootste frustratie het sanitair. Men verschuilt zich te gemakkelijk achter marges ondanks dat er afspraken met Nobel zijn gemaakt over afmetingen/maten. Het is bijzonder spijtig dat men niet in de gaten heeft wat een klant moeten betalen. De tegelzetter maakt uiteindelijk de badkamer. Iemand die geen liefde voor het vak heeft zijn wij als klant aan overgeleverd. Helaas word je als klant voor het blok gezet dat je wel voor het sanitair afbouw moet kiezen anders krijg je géén vloerverwarming. Niemand maakt gebruik van zijn badkamer tijdens het klussen, totdat er wordt schoongemaakt. Een dure Grohe thermostaatkraan met beschadigingen wordt per direct afgewezen. Dit is onbegrijpelijk na zoveel gezeur met een badkamer en de hoge prijs die je als klant moet betalen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling en de feedback, daar kunnen we wat mee. Ik heb je reactie en opmerkingen ook intern doorgestuurd. Vervelend om te lezen dat niet alles is verlopen zoals je van ons mag verwachten. We wensen u veel woonplezier in Eerbeek!

Tevreden

Tevreden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de mooie beoordeling, veel woonplezier gewenst in Brummen!

Fijne woning en een prima bouwer

We hebben een fijn huis dat goed gebouwd is en waar rekening gehouden is met onze persoonlijke wensen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wauw een 10, daar doen we het voor. Bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen u veel woonplezier in Eerbeek!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de mooie beoordeling, veel woonplezier gewenst in Brummen!

Goed bedrijf, kundige mensen en oplossingsgericht

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling, veel woonplezier gewenst in Brummen!

Goes gedaa!!

Mocht ik nog eens een huis laten bouwen zo Roosdom Tijhuis zeker in aanmerking kunnen komen .

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de mooie beoordeling en het compliment, veel woonplezier gewenst in Brummen!

Mooi, prima huis. Zelf goed alles nakijken.

Als er iets was, kwam de uitvoerder kijken en zorgde dat het opgelost werd.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de mooie beoordeling, daar doen we het voor. Veel woonplezier gewenst in Eerbeek!

Over Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.

Roosdom Tijhuis is een ontwikkelende bouwer die landelijk opereert als een sterke partner in huisvestingsprojecten. Naast onze eigen projecten ontwikkelen, ontwerpen en bouwen we projecten voor gemeenten, corporaties, beleggers en andere opdrachtgevers in heel Nederland. Daarnaast wappert onze vlag op diverse zorghuisvestingsprojecten. Het is onze kracht dat we integrale oplossingen aanreiken maar ook net zo goed delen daarvan kunnen oppakken. Van complete gebiedsontwikkeling en -realisatie inclusief de infrastructuur tot de bouw van enkele woningen, een winkelgalerij, school, kantorencomplex of bedrijfspand dat gezien mag worden.

Over Bouwnu