Goede behandelingen en deskundig advies.

Na vijftien jaar nog steeds uitstekend.

Ik heb mijn lidteken naar een buikopenratie laten behandelen. Ziet er nog steeds goed, ik ben blij det ik dat heb laten doen.

Heel goed geholpen.

Fijn contact, deskundig, mooi resultaat.

Deskundig

Er wordt een eerlijk en zeer deskundig advies gegeven. Hier wordt naar gehandeld.

Fijn personeel

Ik ben al jaren cliënt bij deze praktijk en nog altijd zeer tevreden

Een hele fijne huidtherapeut, ze is ontzettend vriendelijk 100% procent mat haar vak bezig,geeft veel goede en handige tips.

Fijn

Milly is een fijne huidtherapeut die effectief werkt

Kennis van zaken met een goed inlevingsvermogen en een grote klantvriendelijkheid.

Ik ervaar een goede deskundigheid en een bereidheid verder te kijken/ denken dan het eigen vakgebied. De behandeling is een prettig moment om naar uit te kijken vanwege het grote inlevingsvermogen en de klantvriendelijkheid.

Het personeel is vriendelijk en attent.

De BESTE

Ik kom al jaren bij Simone!!! Elke keer weer een feestje! Werkt met TOP producten beste ingrediënten voor huidverbetering! Samen met haar expertise is dat een gouden combinatie!!! Ik ben 54, mijn huid is prachtig, dankzij Simone!!! DIKKE aanrader dus!

Heel professioneel en vriendelijk. Prettige manier van behandelen en zeer deskundig.

Kundig, professioneel en zeer klantvriendelijk

Positief

Carola is heel vriendelijk legt alles goed uit en de dag na de behandeling neemt ze nog even contact op of alles goed is.

Fijne huidtherapeut met kennis van zaken

Altijd weer n fijne behandeling Reeds jaren klant en heel blij met Simone en team, werkt met topproducten

Kundig in jullie vak

Kundig, pakken het goed aan. Weten waar ze mee bezig zijn om alles eruit te halen voor het beste resultaat.

Geweldig team, en het helpt...

Lidteken therapie is pijnlijk, maar hier gebeurt het op een ontspannende manier

Duidelijke fijne en goede praktijk!

Geholpen met mijn klachten aan mijn huid. Huid was zeer onzuiver door acne. Simone en haar team hebben mij geholpen met juiste Skincare gericht op mijn persoonlijke situatie. De behandelingen waren soms gevoelig maar het resultaat mag er zijn.

zeer goed

Goede ervaring met deze prakijk. Zeer tevreden.

Zeer vriendelijk personeel. Voelde me echt op me gemak.

geweldig fijn behandeld en vriendelijke, professionele therapeuten

Ik heb ervaring met de praktijken op de locaties Ewijk en Malden en het daar werkzame personeel, ben altijd met veel geduld en betrokkenheid behandeld. Ook de behandeling zelf met tevreden resultaat, kom hier zeker, wanneer nodig, nogmaals terug

Ik heb een litteken over gehouden aam de dermapen

Ik heb een litteken overgehouden aan de dermapen behandeling. De huidtherapeute heeft op een plek lang zitten horen. Rechts op mijn wang.

uitstekende behandeling

vriendelijk, betrokken en een goede ervaring

Professionele en fijne behandeling ondergaan

Een behandeling bij een zeer kundige en aardige dame! Fijn dat ze er veel verstand van had, en heb goede adviezen gekregen!

Deskundige praktijk

Fijne praktijk.. Geeft realistische adviezen.Werkt nauwkeurig gestructureerd en hygiënisch. Deskundig empathisch vriendelijk en rustig personeel

Een fijne huidtherapeut met verstand van zaken.

Prima behandelingen die ik met regelmaat inplan. Een stukje ontspanning naast het verbeteren van mijn huid. Heerlijk!