Ik had een bultje in de binnenkant hoek oog maar was binnen een keer weg

Netjes en vriendelijk

profesionele betrouwbare service

Ik ben altijd zeer tevreden over hun diensten. Het is een plezier om te gaan omdat ze professioneel en vriendelijk zijn.

wel goed hoor

alleen zeer drukke planning en dus moeilijker berijkbaar

Top!!!

Zeer deskundig op het gebied van huidverbetering! Legt alle handelingen perfect uit zodat je exact weet wat ze doet. Kom al jaren bij Simone en ik vind het altijd een feestje als ik geweest ben want mijn huid ziet er dan weer super goed en stralend uit!

Persoonlijk, goede uitleg, hartelijk

Vriendelijk, prettig, netjes

Skinbooster RR HA for eyes. Kuur van 4x. Deze week op weg naar de 3de behandeling. De wallen, vocht, deuk onder de ogen/ boven mijn wangkonen lijken minder te zijn. Ben benieuwd naar het eindresultaat. De schoonheidspecialiste is vriendelijk en service gericht. Ik had een keer de tijd in mijn afspraak vergist. Kreeg ik een belletje van haar waar ik bleef en kon gelukkig alsnog komen. Mijn ervaring ervaar ik als goed, vriendelijk. Als de behandeling aanslaat, dan kom ik zeker terug voor eventuele andere anti aging behandelingen.

Zeer klantvriendelijk

Ik word behandeld voor pigmentvlekken. Therapeut is vriendelijk en verstaat haar vak. Er is goed overleg en duidelijke uitleg over de keuze van behandeling. Er is al zichtbaar verandering, pigmentvlekken zijn lichter geworden. Voor nu zit ik nog volop in de behandeling. Wat het eindresultaat gaat worden zal moeten blijken.

Goed geholpen huid is een stuk beter

G O E D

Zorgvuldige behandeling. Ik kom er al jaren.

Fijne praktijk.

Goed en professioneel geholpen

Mijn behandeling werd vooraf duidelijk uitgelegd en wat ik ervan kon verwachten. En dat is ook zo geweest. Ik ga zeker nog terug, zodra ik een behandeling nodig heb.

Een fijne huidpraktijk die mij flink heeft geholpen

Ik heb een hele fijne ervaring met huidtherapie Simone de Wildt omdat mijn klachten over mijn huid zo goed als bijna verdwenen zijn. Dus de behandeling helpt onwijs goed.

Korte lijntjes en geweldig resultaat

Heel fijn geholpen met een litteken in het aangezicht. Door snel de juiste adviezen en producten te gaan gebruiken is het mooi weggetrokken en valt het niet meer op.

Leuk, fijn en goed

Tijdens de behandelingen kun je rustig praten met de huidspecialist, zowel persoonlijke onderwerpen als huid gerelateerde onderwerpen kunnen besproken worden. De behandelingen zijn professioneel en goed. Als iets niet goed is, kun je zo terugkomen voor een corrigerende behandeling.

Top service

Simone doet het fantastisch! Ik zie echt verbetering.

Fijne praktijk met deskundige medewerkers

Professioneel personeel, verwachtingen voldoen

Altijd willen te helpen, deskundigheid,

super!

mijn huid is veel rustiger geworden. de producten zijn ook erg fijn.

Goede behandelingen.

Deze praktijk geeft goed advies en goede behandelingen. Je voeld je hier welkom. Geef deze praktijk met lieve medewerkers een dikke 9

Uitstekend!!!

Ik ervaar de behandelingen als perfect en echt persoonsgericht, voor de beste resultaten.

perfect

ik kom er al jaren met zeer veel tevredenheid

Deskundig en vriendelijk

Goede adviezen, fijne behandelingen.

Hartverwarmend

Vriendelijk. professionals .altijd aandacht voor je. Tijd voor een babbeltje

kundig en goed advies

heb een hele fijne en goede ervaring bij Simone de Wildt. goed opgeleid personeel en zeer vriendelijk.