zeer goed

Goede ervaring met deze prakijk. Zeer tevreden.

Zeer vriendelijk personeel. Voelde me echt op me gemak.

geweldig fijn behandeld en vriendelijke, professionele therapeuten

Ik heb ervaring met de praktijken op de locaties Ewijk en Malden en het daar werkzame personeel, ben altijd met veel geduld en betrokkenheid behandeld. Ook de behandeling zelf met tevreden resultaat, kom hier zeker, wanneer nodig, nogmaals terug

Ik heb een litteken over gehouden aam de dermapen

Ik heb een litteken overgehouden aan de dermapen behandeling. De huidtherapeute heeft op een plek lang zitten horen. Rechts op mijn wang.

uitstekende behandeling

vriendelijk, betrokken en een goede ervaring

Professionele en fijne behandeling ondergaan

Een behandeling bij een zeer kundige en aardige dame! Fijn dat ze er veel verstand van had, en heb goede adviezen gekregen!

Deskundige praktijk

Fijne praktijk.. Geeft realistische adviezen.Werkt nauwkeurig gestructureerd en hygiënisch. Deskundig empathisch vriendelijk en rustig personeel

Een fijne huidtherapeut met verstand van zaken.

Prima behandelingen die ik met regelmaat inplan. Een stukje ontspanning naast het verbeteren van mijn huid. Heerlijk!

professioneel, klantgericht

Je wordt vriendelijk en professioneel geholpen. Er wordt prima advies gegeven zonder hierbij opdringerig te zijn.

Goede en spontane huidspecialiste.

Pure klasse!

zeer nette praktijk, zeer ervaren vriendelijke medewerksters, vertrouwd en zeer eerlijk!

Heel goed.

Mijn probleem is prima verholpen, de dames zijn heel vriendelijk en gaan heel precies te werk. Geven goed advies, vooraf word het behandelplan besproken.

Professioneel en klantvriendelijk

Zeer tevreden over de LPG behandelingen!

Prettig en deskundig

Ik kom graag in week 52. Dat kan dus. Nu kreeg ik standaard kousen ipv maatwerk als advies en ze zitten beter dan ooit tevoren. Zelf had ik klakkeloos gezegd ‘zelfde als de vorige’. Ben dus blij met dat meedenken.

vakkundig

goed luisteren om het probleem op te lossen en daarna een prettige goede behandeling

Altijd goed advies en uitstekende begeleiding

Zeer goede ervaring

Jullie vorige medewerker, die mij behandeld heeft vond ik heel goed. Nu, ben ik niet in behandeling bij jullie! Jammer genoeg! Ik heb een andere schoonheidsspecialiste gevonden.

Heel tevreden !!

Door mijn huidaandoening voel ik me erg onzeker maar jullie stellen me erg op me gemak !! De behandeling zijn niet altijd fijn maar het is niet anders wie mooi wil zijn moet pijn ...... ,(zeggen ze toch ) ☺️ Vriendelijke groet Marieke

Hartstikke goed ervaring! Dank je wel!

vriendelijke therapeut met kennis

Altijd vriendelijk en professioneel. Afspraken worden nagekomen . Gewoon fijn om een behandeling te hebben.

Mijn huid is opgeknapt na een paar behandelingen

Deskundig advies en een goed resultaat. Ik wilde een oppepper van mijn huid. Iets minder diepe rimpels en pigmentvlekken. Resultaat beantwoordde aan de verwachtingen. Prima geholpen door Simone.

Uitstekend!

Ik ben erg te spreken over mijn behandelingen bij deze praktijk! Personeel heeft veel kennis en ervaring. Ik word heel goed en kundig geholpen met mijn huid problemen. En ze zijn ook heel vriendelijk! Helemaal top! Ik heb een paar andere therapeuten geprobeerd vanwege de lange afstand, maar die kwamen niet in de buurt qua kwaliteit.

Vaak uitval

Veel uitval en verschuivingen dan voldoet die behandeling niet pijn komt dan weer terug groetjes louise

Netjes te woord gestaan.

Vriendelijk en duidelijk uitgelegd.

Heel vriendelijk

Nemen al de tijd voor je,leggen alles duidelijk uit en erg vriendelijk